חיפוש

חימום תת רצפתי – העתיד כבר כאן

בכל חורף יש כתבה שמספרת על אנשים שאינם מדליקים חימום עקב העלויות הגבוהות שלו. לרוב יהיה מדובר על קשישים או עולים חדשים הנמצאים במצב כספי קשה וצריכים לבחור בין הדלקת חימום לבין תרופות או מזון. נכון שמדובר על מצבים קיצוניים, אך אין ספק שעלויות החימום משמעותיות בתקציב עבור רוב הציבור, וישנם אנשים המחשבים תקציב חודשי ונמנעים עקב כך מהדלקת חימום גם בזמנים שבהם היו רוצים להדליק אותו. לאור הנתונים הללו, השיטה החדשנית של חימום תת רצפתי שמצמצמת את העלויות והופכת אותן לנמוכות ואפשריות עבור רבים היא לא פחות ממהפכה. וכמו כל מהפכה חדשה, כדאי ללמוד מעט פרטים כדי להבין מהיכן היא מתחילה ומה היתרונות העיקריים שלה.

לומדים ונהנים על מהפכת חימום תת רצפתי

סוגים שונים

מעניין לגלות, כי אף על פי שמדובר על תחום חדשני, כבר קיימים שני סוגים שונים של חימום תת רצפתי. הסוג הראשון הוא חימום תת רצפתי המבוסס על חשמל. יש לפזר את גופי החשמל בכל רחבי הבית מתחת למרצפות וכאשר יש רצון לחמם פשוט מדליקים את הגופים שמעבירים את החימום ישירות למרצפות וכך החום בחלל נשמר. שיטה נוספת בעלת מנגנון מעט שונה משתמשת בצינורות מים ובמשאבת חום. גם את הצינורות יש לפזר מתחת למרצפות, אך החימום בהם מועבר באמצעות משאבת החימום הדואגת לחימום המים המועברים דרכה ואותם היא מפזרת בצינורות. כך מתחמם הבית כולו באמצעות המים. שתי השיטות יעילות ונחשבות לטובות ביותר שיש לשוק החימום להציע.

קיימות

במחשבה על שיטות חימום אחרות ניתן לראות כי שיטות אלו כוללות שריפת דלק, עצים או בזבוז רב של חשמל. כל אלו גורמים לפליטת עשן וגזים מסוכנים, תורמים לזיהום האוויר והורסים את הסביבה. יתרון גדול של חימום תת רצפתי הוא שאין בו צורך בשריפה רבה כל כך. השימוש בחשמל הוא יחסית מועט בהשוואה לשיטות החימום האחרות ולכן שיטת חימום זו שומרת על הסביבה בצורה המיטבית.

טכנולוגיות מתקדמות

כיום ניתן להדליק כמעט כל מערכת בבית בלחיצת כפתור. בתים חכמים יש בכל פינה ואת הדוד אפשר להדליק באמצעות אפליקציה פשוטה ונוחה. הקדמה לא פסחה על שיטת החימום התת רצפתי וכיום ניתן למצוא מגוון מערכות ואפליקציות היכולות להתחבר למערכת ולספק גם לה הדלקה פשוטה ונוחה כל כך, ללא צורך במאמץ, שעונים מיוחדים או זמנים ספציפיים להדלקה.

מקצועיות

מאחר והתחום כל כך מקיף ודורש מקצועיות, אסור לוותר על צוות של מומחים. חשוב לבחור את החברה המובילה בתחום כך שתוכל להעניק ייעוץ מקיף ומותאם אישית. מה דורשת התקנת המערכת? באיזה סוג מערכת כדאי לבחור ומה היתרונות והחסרונות של אחד מהם? אלו שאלות שבעלי ניסיון יוכלו לענות עליהן בקלות ולאפשר לכל אחד לעשות את הבחירה בצורה היעילה ביותר שאפשר.

למידע נוסף: http://spectrumenergy.co.il

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מערכת הדפסה והחלה
מה היא מערכת print & apply?

בחלק ניכר מהתעשייה, אנחנו מוצאים את עצמנו לא פעם נדרשים להדביק תוויות על גבי אריזות או מוצרים שונים. התוויות הללו חשובות כיון שהן מספקות מידע

קרא עוד »
זרם מים
מה הוא מתקן המים התת כיורי?

בימים האחרונים הרשת גועשת. גולשים רבים מעלים פוסטים בקבוצות פייסבוק שונות ומבקשים לקבל פרטים על מתקן מים תת כיורי כמו זה שהיה בתכנית בישול מוכרת.

קרא עוד »