חיפוש

אבחונים – המדריך המלא

בשנתיים האחרונות סוערת מדינת ישראל בעקבות המקרה של אמיר פרישר גוטמן ז"ל, אשר משפחתו טוענת כי נפל פגם באבחון המחלה שלו. לא מדובר במקרה בודד, ולכן חשוב לדעת מה לעשות במידה וקיבלתם אבחון שגוי. המומחים של עורכי הדין פייל ושות' מסבירים.

אבחונים שגויים – לא מקרים בודדים

ישנם לא מעט מקרים בתקשורת בהם אנו שומעים אודות מטופלים אשר קיבלו אבחון שגוי בנוגע למחלה קשה, או שהאבחון לא גילה את המחלה בזמן. לעיתים מדובר במקרים פשוטים יחסית, ולעיתים מדובר במקרים אשר יכולים להסעיר את כל מדינת ישראל, כפי שמתרחש בימים אלו בעקבות המקרה של אמיר פרישר גוטמן ז"ל, אשר משפחתו והוא טענו כי בית חולים גדול התרשל ונתן לו אבחון שגוי בנוגע למחלת סרטן. מדובר במקרה חריג מאוד אשר נידון בימים אלו בבית המשפט, אולם מדובר במקרה בעל פרופיל תקשורתי גבוה אשר בולט אל מול לא מעט תיקים אחרים אשר נידונים כיום ובגינם אבחון שגוי אשר ניתן ע"י רופא. חשוב לזכור כי לעיתים בעיה באבחון, בעיקר בכל הקשור למחלות קשות, עלול להוביל להחמרה במצבו של המטופל וכתוצאה מכך לפגיעה משמעותית באורח חייו, ולכן חשוב לזכור כי במידה וקיבלתם אבחון שגוי, יש להתקשר באופן מידי למשרד עורכי דין אשר מתמחה בתחום וזאת על מנת שתוכלו לקבל ייעוץ משפטי וזאת על מנת לבחון האם ניתן להגיש תביעת רשלנות רפואית, ומהו גובה הפיצוי אותו תוכלו לקבל.

מה חשוב לדעת לגבי אבחונים שגויים?

לא ניתן להתעלם מן העובדה כי גם רופאים הם בני אדם, והם עלולים לשגות. יחד עם זאת, כאשר הם שוגים במתן של חוות דעת רפואית בנוגע למחלה או בעיה, היא עלולה להחריף עד לכדי מוות של המטופל. לכן, ישנה חשיבות רבה להעלאת הנושא הזה כמו גם להגשה של תביעות לבית המשפט אשר בגינן ניתן לקבוע האם רופא התרשל בתפקידו ונתן אבחון שגוי. על מנת לבסס את האשמה הזו, יש לקבל חוות דעת רפואית מרופא פעיל אשר עוסק באותו מקצוע, וזאת על מנת לבדוק האם אכן נפל פגם בתהליך וכי האבחון אשר התקבל היה שגוי. מדובר בפרוצדורה לא פשוטה אשר מצריכה לא מעט מאמץ כמו גם סבלנות, ועל כן התייעצות עם משרד עורכי דין הוא חיוני לצורך הצלחת התביעה.

סבור כי קיבלת אבחון רפואי שגוי? פנה עוד היום למשרד פייל ושות'

משרד פייל ושות' נחשב לאחד המשרדים הגדולים והמובילים בישראל בתחום הרשלנות הרפואית, וצוות עורכי הדין של המשרד מתמחה בייצוג משפטי של מטופלים אשר נפל פגם בטיפול שלהם או באבחון הרפואי אותו קיבלו. אם אתה סבור כי קיבלת או קרוב המשפחה קיבלו אבחון רפואי שגוי, ניתן ליצור קשר דרך הלינק https://www.df-law.co.il/%D7%A8%D7%A9%D7%9C%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%A8%D7%A4%D7%95%D7%90%D7%99%D7%AA-%D7%91%D7%90%D7%91%D7%97%D7%95%D7%9F.

רוצים לשמוע על ביטוח בריאות לחצו כאן

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
תוספים תזונתיים
כל מה שרציתם לדעת על תוספי תזונה

במהלך תקופות שונות, נהגו להמליץ לנשים ולגברים על אכילה של מזונות מסוימים או נטילה של תוספים שונים, מסיבות שונות שרובן קשורות לבריאות ולחוסרים תזונתיים. במהלך

קרא עוד »
מטבעות
 3 שיטות השתלת שיער וכמה זה עולה

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מתעניינים בנושא של השתלת שיער. השתלת שיער יכולה לעשות את השינוי מאנשים מקריחים שמאבדים מהביטחון העצמי שלהם, לאנשים שבטוחים בעצמם

קרא עוד »