חיפוש

אולמות אירועים במרכז: כמה תעלה מנה ומהם 5 האולמות המומלצים ביותר?

מעוניינים להתחתן באולם באזור המרכז אך לא מחליטים לבחור את האולם המועדף עליכם? ריכזנו עבורכם את חמשת האולמות המומלצים ביותר באזור המרכז. כמו כן, ריכזנו עבורכם את המחירים הממוצעים של מנות באולמות השונים במרכז הארץ.

אולמות באזור המרכז

אולמות אירועים וגני אירועים באזור המרכז, אולמות אירועים בקיסריה ואולמות אירועים בשרון, תמיד יהיו יותר יקרים בסדרי גודל מאולמות האירועים באזור הצפון או הדרום. ראשית, חשוב לציין שהמחיר של אולמות אירועים נקבע על פי מחיר המנה של כל מוזמן. למעשה, אתם תשלמו בדרך כלל את מחיר המנה הממוצעת כפול כמות המוזמנים שלכם (כמובן ללא תוספות אחרות שבעל האולם מוסיף). כפי שמסעדה באזור המרכז בדרך כלל תהייה יותר יקרה ממסעדה באזור הדרומי או הצפוני של הארץ – כך גם הדברים בעניין החתונות.

אם נחזור לעניינו, ריכזנו עבורכם חמש אולמות אירועים מומלצים באזור מרכז הארץ.

 

אולמות אירועים מומלצים

האולם הראשון שבחרנו לציין נקרא קולוניה כפר אירועים. מדובר בשטח עצום – שטח שכולל יותר מעשרים דונם של צמחייה מרהיבה במרכז הארץ. במרכז השטח, ישנו מפל טבעי שנותן אווירה רומנטית וייחודית. האולם הזה מיועד בדרך כלל לאירועים גדולים עם הרבה מוזמנים, אך לא מעט אנשים בוחרים לעשות בו אירועים קטנים על אף הגודל העצום.
האולם השני שבחרנו לציין נקרא חוות רונית. למעשה לא מדובר באולם אירועים, אלא יותר בגן אירועים. המקום מיועד להופעות, מסיבות ואירועים אחרים בעיקר בשל גודלו העצום. אם תבחרו לבצע אתה חתונה שלכם כאן, סביר להניח שתוכלו להיות רגועים ולהזמין את כל מי שעולה על רוחכם – יהיה מספיק מקום לכולם. באופן כללי, מדובר במקום שמעניק שירות ומזון ברמה גבוהה ביותר.
אריא הוא האולם הבא שבחרנו לציין. מדובר באולם שנמצא באזור שוהם. מדובר באולם יחסית חדש, ובשנתיים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים להתחתן בו. גם כאן מדובר בשטח יחסית גדול, שכולל שטח פתוח ושטח סגור, כאשר יש מזרקה רחבה בשטח הפתוח. המקום נודע בגלל רמת השירות הגבוהה בו ובגלל העיצוב המודרני והייחודי.
האולם הרביעי נקרא שאטו אירועים. מדובר באולם שנמצא באזור קריית עקרון, ולמעשה נחשב לאולם יוקרתי ומפואר. כל סגנון הבנייה של האולם הינו ייחודי ומשדר יוקרתיות ועיצוב בלתי מתפשר.
מקום בים סוגר את הרשימה ומאפשר לנו לחגוג את היום המאושר הזה מול הים הכחול והיפה. האולם שוכן בעיר אשקלון, וממנו ניתן להשקיף על כל הים.

מחירי המנות הממוצעות במרכז הארץ משתנות ונעות בין 320 שקלים לבין 500 שקלים. ככלל, רוב האולמות דורשים מחיר של עד 400 שקלים למנה, מלבד אולמות וגני האירועים הגדולים והנחשבים ביותר, שהמחירים בהם עשויים לטפס עד לגובה של  שקלים למנה אחת.

למידע נוסף: https://saveadate.co.il

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אמן חושים
 אמן חושים מומלץ לאירועים

ישנה נטייה לחשוב שאמני חושים הם אמנים שמופעים אך ורק בבמות גדולות ובאירועי ענק, אך לא כך הדבר. בשנים האחרונות החלה מגמה הולכת וגוברת של

קרא עוד »