חיפוש

אופל אדם – בחירה חכמה

אם ברצונכם לרכוש רכב אשר ימשוך את כל המבטים, יחסוך לכם בדלק ויהווה אלטרנטיבה לעולם העירוני – אין כל ספק כי אופל אדם הוא הרכב הטוב ביותר בשבילכם.

אופל אדם – נוחות נסיעה יוצאת מגדר הרגיל

דגם אופל אדם הפך בשנים האחרונות לאחד הדגמים הפופולריים ביותר והאהובים ביותר ע"י הישראלים, זאת בזכות עיצוב חדשני ויוצא דופן אשר מהווה אלטרנטיבה למתחרות בקטגוריה שלה, זאת משום שמדובר באחד הרכבים האמינים והבטיחותיים ביותר בקטגוריה הזו כמו גם העובדה כי מדובר ברכב אשר מאפשר נסיעה עירונית מצוינת לאור היותו רכב קומפקטי, חסכוני ומהיר. למעשה, מסבירים בחברת ניו קאר ליס, החברה המובילה בישראל למכירת רכבים בתנאי מימון משתלמים כי מדובר בדגם אשר מהווה את חוד החנית של רכבי המיני ספורט בישראל, זאת גם בשל מחירו ורמת הביצועים הגבוהה מאוד שלו.

 

נסיעה עירונית עם רכב אופל אדם

החיים העירונים מחייבים ביצוע שינויים בהרגלי הצריכה, זאת משום שהמרחב העירוני הופך להיות יותר ויותר צפוף. על כן, אנשים רבים מחפשים רכב אשר יכול לספק להם גם בטיחות וגם יעילות, ואת כל זה מגלם רכב האופל אדם החדשני. מדובר ברכב מיני ספורט אשר מותאם באופן מדויק לחיים העירונים, זאת בשל העובדה כי מדובר ברכב ספורט קטן היכול להיכנס לכמעט כל חנייה כמו גם נוחות נסיעה יוצאת מגדר הרגיל, זאת בשל המערכות המתקדמות ביותר בעולם אשר מותקנות ברכב וכוללות בין השאר בקרת שיוט, אפליקציות מתקדמות וכן מערכות בטיחות אשר נותנות לנהג שקט נפשי, זאת בזכות שש כריות אוויר אשר מותקנות ברכב כמו גם מערכת בלמים מצוינת. בניגוד לרכבי מיני ספורט אחרים בקטגוריה, האופל אדם מאובזרת במנוע בנפח של 1.4 – מה שמבטיח יכולת האצה מהירה ושליטה טובה על בקרות הניהול של הרכב. על כן, מדובר בפתרון האולטימטיבי בעבור אנשים אשר חיים במרחב העירוני ואשר מעוניינים למשוך את כל המבטים בשל רכב אשר הוא פסגת הדיוק והחדשנות בענף הרכב בעולם, ובפרט בישראל.

רכישת אופל אדם

רכישה של רכב חדש היא הוצאה שלרוב עלולה להוות מכשול בעבור רבים, זאת לאור המחירים של הרכבים אשר עלולים להגיע גם לעשרות אלפי שקלים. אולם, בזכות חברת ניו קאר ליס – יש לכם כעת את ההזדמנות לרכוש אופל אדם חדשה מהתצוגה, זאת בשל תנאי מימון מהטובים ביותר בישראל אשר כוללים 100% מימון, פריסת יתרת התשלום לתקופה של 60 חודשים נוספים וזאת ללא צורך במקדמה. על כן, לפרטים ורכישת אופל אדם פנו עוד היום במספר 077-6707878 או השאירו את הפרטים המלאים שלכם באתר ונציג החברה יחזור אליכם בהקדם, כך שגם אתם תוכלו להצטרף לפסגת הקדמה הטכנולוגית בעולם הרכב – רכישת רכב מסוג אופל אדם, הבחירה החכמה ביותר בעבורכם.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
כידון
5 יתרונות שלא היכרתם לקלונועית

הקלנועית הינה כלי רכב נוח המשמש לרוב אנשים מבוגרים, ומשמשת כפתרון ניידות מצוין ממקום למקום באופן נוח, מהיר ויעיל. ישנם יתרונות רבים ומגוונים לשימוש בקלנועית

קרא עוד »