חיפוש

איזה סגולות יש לצמח הקנאביס?

צמח הקנאביס הופך יותר ויותר לתרופה נפוצה ונדרשת עבור מטופלים רבים. צריכת הצמח ברישיון מאפשרת למטופלים רבים להתמודד עם מצבים רפואיים קשים ואף מסייע להם לנהל שגרת חיים תקינה למרות הבעיה ממנה סובלים. ריכזנו עבורכם כמה מהסגולות הרפואיות שחשוב שתדעו על צמח הקנאביס.

 

מסייע למטופלים להתמודד עם תסמיני מחלה קשה

קנאביס רפואי הוא אחד מהתרופות הנחוצות עבור מטופלים הסובלים ממחלה קשה או כרונית. הקנאביס מסייע למטופלים רבים הסובלים ממחלות כרוניות כמו קרוהן, פיברומיאלגיה, טרשת נפוצה, מחלות נגיפיות כמו שלבקת חוגרת, מחלות עצביות כמו אפילפסיה וטורט, מטופלים על הרצף האוטיסטי (במיוחד במצבים של התקפים), ועוד.

לקנאביס יכולת להרגעת המטופל, מניעת התקפים ופרכוסים עצביים, והקלה על כאבים כרוניים הנובעים כתוצאה מהתמודדות על מחלות קשות. המחלות הקשות מהן סובלים הטופלים עלולות למנוע מהמטופלים לנהל שגרת חיים תקינה, והצמח המשמש כתרופה יכול לסייע להם רבות בשליטה על גופם וניהול שגרת חייהם בצורה קלה יותר.

 

בעל יכולת לשיכוך כאבים

כאמור, לקנאביס יכולת לשיכוך כאבים חזקים וכרוניים. החומרים הפעילים בצמח הקנאביס (THC ו-CBD) הם אלה המקנים לו את יכולות הריפוי ושיכוך הכאבים. הצמח מרגיע את המטופל ומסייע לו בהתמודדות עם הכאבים אותם חווה. מטופלים הסובלים מכאבים יכולים לבחור לצרוך את הקנאביס בצורה של עישון, אידוי או שמן קנאביס.

צורת הצריכה המומלצת על ידי הרופא משתנה בהתאם לצורך הרפואי ואופי הטיפול הנדרש, אך הרופא גם יתחשב בהעדפות המטופל בעיקר אם אינו מעוניין לעשן. לא כל סוגי הקנאביס הנרשמים הם דומים וקיימים מוצרים שונים בהם מינונים שונים של החומרים הפעילים. התרופה הנרשמת מותאמת למטרת הטיפול, עוצמת הכאבים ותכיפותם.

 

מסייע למטופלים העוברים טיפולים רפואיים קשים

הקנאביס הרפואי עוזר לא רק במצבי מחלות כרוניות או כאבים כרוניים, אלא גם עוזר במצבים בהם מטופלים נאלצים לעזור טיפולים קשים, ובעיקר חולי סרטן. חולים הסובלים מגידולים סרטניים נאלצים לעבור טיפולים כימותרפיים קשים. הכימותרפיה עוזרת בהריגת התאים הסרטניים בגוף, אך יחד איתם הורגת גם תאים בריאים ובכך פוגעת בגופו של החולה ומחלישה אותו.

על מנת להקל עם תופעות הלוואי הקשות של הטיפול, ניתן למטופלים אלה מרשם לקנאביס רפואי. הקנאביס מקל על הכאבים שהם חשים ומסייע בהתמודדויות עם תופעות לוואי אחרות, ובכך מסייע להם בהתמודדות עם מחלת הסרטן.

 

יכול לסייע במצבי דיכאון והתמודדויות נפש

 

קנאביס רפואי יכול לסייע לא רק במצבים רפואיים קשים, אלא גם במצבים נפשיים מורכבים. הקנאביס בעל יכולת להרגעת המטופל, ואף יכול לסייע למטופל לחוות את הרגשות העולות בו בצורה רגועה ולמנוע התקפי חרדה. בכך משמש הקנאביס כתרופה הניתנת למטופלי נפש הסובלים מדיכאון, חרדה ופוסט טראומה, כאשר ישנו צורך בטיפול תרופתי. הטיפול בקנאביס רפואי עבור מטופלי נפש יכול להיות לזמן מוקצב או באופן קבוע.

צמח קנאביס

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
חִידָה
מה נחשב לתשחץ הכי קשה?

תשחצים הם צורה פופולרית של בידור וחשיבה שמליוני אנשים ברחבי העולם נהנים ממנו כבר למעלה ממאה שנה. התשחץ מורכב בדרך כלל מרשת של ריבועים לבנים

קרא עוד »
נישואים
יועץ זוגיות – מחיר

יש רשימה ארוכה של חששות שעולים לא פעם בעת חיפוש אחר יועץ זוגי. הבולטים שבהם נוגעים לקושי במציאת יועץ מקצועי ולעלות הפגישה. במדריכים הקודמים שהעלינו

קרא עוד »