חיפוש

איזה ציוד כדאי שיהיה לך במשרד?

לאחר הכרות מעמיקה עם עולם העבודה המשרדית, כתב המערכת לענייני עבודה משרדית חוזר עם הרשמים לכל ה – MUST למשרד רציני.

יש לא מעט הפתעות, אבל רוב הדברים אפשר לנחש. בכל מקרה, הנה הציוד שכדאי שיהיה במשרד לכל עובד שרוצה לייצר רושם רציני, חברי ומקצועי.

 

עמדת עבודה

 בסופו של דבר, משרד קם ונופל על עמדת עבודה נוחה. מדובר על מסך מחשב נוח, מקלדת חדשה ולא פריט ממוזיאון המחשוב של אינטל מערכות. כיום יש ציוד רב ומגוון שאפשר לחבר ולעגן במשרד, אך כרגע רשימה בסיסית תספיק:

  1. עמדת עגינה – מונעת מהמחשב הנייד צורך בסוללה (אריכות ימים), והיא מאגדת בה את כל החיבורים הדרושים, כמו מסך, מקלדת ועכבר, מערכת רמקולים, מצלמת רשת וכו' …
  2. פריטים אישיים – עמדת העבודה צריכה שיהיה בשטחה כמה פריטים שיכולים להציג את הפן האישי של העובד. דרכם, עובד יוכל להציג פן אישי ולייצר נושאים שוברי קרח עם המבקרים השונים בפינת העבודה שלו.
  3. כיסא איכותי – בלי כיסא איכותי לשבת עליו, הלך הגב. באמת. עובדי משרד נתוני בסכנה מיידית לפיתוח בעיות וכאבי גב. הפתרון לכך הוא הקפדה על יציבת גב במשך יום העבודה ומערכת נוחה שהגב התחתון יוכל לקח עליו את העומס.

 

ויטרינה\ספריית כוורת

ספריית כוורת נוטה יותר לכיוון של ריהוט מאשר ציוד, אבל בלי אפשרות אחסון נוחה למסמכים שונים וציוד בכללי, משרד יכול להפוך מחדר עבודה מסודר למחסן שהכל נמצא בו על השולחן והרצפה. פתרון אחסון הוא גורם קריטי במשרד שיכול לעזור לעובד לעשות סדר במשך יום העבודה שלו ובו זמנית גם לשמש כמקום להצבת פריטים אישיים ופריטים הקשורים לעבודתו.

 

אמצעי הזדהות

שלא תבינו לא נכון, אנחנו לא מתכוונים לכרטיס חכם ומערכת לסריקת רשתית. כולה מדבקות לרשום את השם. בוודאות תצטרכו לארח ישיבה של מספר משתתפים במשרד שלכם או בחדר הישיבות במורד המסדרון. כאשר משתתפים מספר גורמים שטרם הספיקו להכיר, מדבקות שם עמידות יהוו פתרון מושלם לשבירת הקרח והכרות ראשונית במהלך ישיבת עבודה מרובת משתתפים.

 

פריטי רושם ראשוני

לא אומרים לכם לתלות את כל התעודות שצברתם במשך השנים, אך ישנם פריטים שנחשבים לחובה. עריסת ניוטון זה השם ל- 5 הכדורים התלויים שניתן לנדנד מצד לצד ואף פעם לא ידעתם מה השם של זה. זו הכוונה פריטי רושם. אלה פריטים שמעידים על סגנון חשיבה, פתיחות, הכרה במדע. פריטים בסגנון זה חשובים לא פחות מעמדת עבודה מסודרת.

 

פתרונות ולא תשובות

מאמר זה מביא את ההמלצות הכי רלוונטיות שנראו כרגע בחללים משרדיים. אין זה אומר שכל הכתוב פה הוא התשובה בשבילכם, מאחר ולכל משרד ומקום עבודה אופי משלו. הכי חשוב הוא להקפיד על סדר ומקצועיות.

 

שולחן עבודה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
לשווק את העסק
5 דרכים לשיווק העסק

זה לא סוד שלשיווק יש תפקיד מכריע בהצלחתו ובצמיחה של כל עסק. אסטרטגיות שיווק יעילות עוזרות לעסקים להגיע לקהל היעד שלהם, לבנות מודעות למותג ולהגדיל

קרא עוד »