חיפוש

איזה שאלות תשאלו קוסם לוודא שהוא יתאים לאירוע שלכם

אתם עומדים בפני תכנון האירוע הקרוב שלכם או של מישהו יקר לכם, כנראה שאתם מוצפים עד אפס מקום מתכנון, ארגון והחלטת החלטות בלתי פוסקת. אין ספק שתכנון אירועים זוהי מלאכה מורכבת שיש הרבה השקעה לשים בה כדי לקבל את האירוע עליו אתם חולמים.

גם אם מדובר בבר מצווה, חתונה או ברית, התכנונים הנדרשים גבוהים וכן גם העלויות. אם ברצונכם ליצור אירוע חוויתי ומקורי, כדאי לכם לשקול בחיוב לקחת קוסם למופע המרכזי באירוע שלכם, כך תבטיחו חוויה בלתי נשכחת. הוסיפו לקרוא וגלו את כל השאלות שחשוב שתשאלו את הקוסם שלכם לפני שאתם סוגרים אתו תאריך ולוודא שהוא אכן מתאים לאירוע שלכם.

 

כל מה שצריך לדעת על הזמנת קוסם לאירוע פרטי

שוכנעתם והגעתם להחלטה שלקיחת קוסם לאירוע שלכם זהו רעיון מצוין, וזו החלטה נהדרת, כעת יש להתעסק עם ארגון המופע. חשוב להכיר את התחום, פתחו את האינטרנט וגלשו וחפשו מופעי אמני חושים וזאת בכדי לקבל מושג מה הולך להיות באירוע שלכם.

בנוסף, חשוב לערוך השוואה בין אמנים שונים, כיום יש בארץ מגוון רחב מאוד גם של בעלי נסיון וכן גם של מחירי וסוגי הופעות ולכן מומלץ מאוד לבוא חכמים ולהכיר את כל האופציות שלכם. כנסו ללינק – יאגו קוסם לילדים.

 

שאלות שיש לשאול את הקוסם

להלן כמה שאלות שחשוב שתסגרו מול הקוסם שלכם טרם סגירת התאריך:

 

התאמה לאירוע

חשוב שתוודאו שהקוסם שלכם יודע לערוך התאמות בין המופעים המובנים שלו לסוגי האירוע השונים. אין ספק שמופע בבר מצווה הוא אינו אותו מופע כמו בחתונה או מסיבת רווקות ולכן חשוב שתהיה הגמישות מצידו בכדי ליצור לכן את המופע אותו חלמתם. אל תהססו להתעקש מעט בכדי לקבל את התוצאות שאתם רוצים.

 

גילאים

ברוב האירועים ישנו טווח גילאים מסוים, ישנם כמות צעירים וילדים מסוימת וכן כמות מבוגרים מסוימת, בנוסף, ישנם אירועים שפונים רק למבוגרים ולכן המופע צריך לקלוע לכולם. וודאו עם הקוסם שלכם שהוא יודע לעשות התאמות לגילאים השונים בכדי ליצור חוויה שכולם לוקחים בה חלק, או אפילו מופע שפונה רק לילדים בכדי שההורים יוכלו להיות קצת בחופש.

 

ארגון הציוד

ישנם אמני קוסמות אשר מגיעים רק להופיע והולכים וישנם אמנים שיש להם צוות הקמה מסודר שהם עובדים אתו או שהם בעצמם מקימים את כל מה שהם צריכים. סעיף זה חשוב, חשוב שתדעו מראש מה עומד לקרות בפועל אם אתם צריכים לדאוג לכל הארגון או שהקוסם עושה זאת בעצמו באופן שנוח לו.

 

מופע מחולק

ישנה אופציה ליצור מופע מחולק – שחלקו הראשון הוא בקבלת הפנים וחלקו השני והמרכזי הוא במופע האומנותי המרכזי של האירוע. חשוב שתכירו אופציה זאת מכיוון שהיא יכולה להקפיץ לכם את האירוע.

שרביט

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אמן חושים
 אמן חושים מומלץ לאירועים

ישנה נטייה לחשוב שאמני חושים הם אמנים שמופעים אך ורק בבמות גדולות ובאירועי ענק, אך לא כך הדבר. בשנים האחרונות החלה מגמה הולכת וגוברת של

קרא עוד »