חיפוש

איחוד ישיר ביטוח רכב

איחוד ישיר ביטוח רכב – כול המידע והשוואת מחירים

מעוניינים לקבל הצעת ביטוח מחברת איחוד ישיר מבית מגדל ? בואו להשוות בין מחירי מגדל לעוד חברות ותבחרו את ההצעה המשתלמת ביותר וחסכו כסף. השרות ניתן בחינם !

מגדל – איחוד ישיר ביטוח רכב

מגדל חברת ביטוח מספקת ללקוחותיה ביטוחים לרבות ביטוח רכבביטוח דירה, ביטוח תאונות אישיות וביטוחי משכנתאות.

הפוליסות נמכרות על ידי נציגים המאיישים את מוקד המכירות של מגדל – איחוד ישיר ביטוח רכב. הנציגים כולם מוכשרים על ידי החברה להעניק שרות במקצועיות ובמיומנות.

בשל העובדה שהביטוחים נמכרים ללא תיווכו של סוכן ביטוח, המחירים נמוכים משמעותית מכל חברה בה קיים סוכן ביטוח כמתווך.

לביטוח מגדל – איחוד ישיר ישנם מאות אלפי לקוחות בפועל, אשר רוכשים שרות אמין ומקצועי וישנים טוב בלילה.

על אף שהשיטה הנהוגה בחברת מגדל – איחוד ישיר הינה שיווק ישיר, נהנים הלקוחות של החברה מליווי צמוד בכל שלב ושלב ובכל שעות היממה.

 

מגדל – איחוד ישיר ביטוח רכב

חברת הביטוח כאמור מעניקה ביטוחים רבים לרבות ביטוחי רכב.

בין שאר הביטוחים מתמחה מגדל בביטוח רכב לרבות ביטוח חובה, ביטוח צד ג' וביטוח מקיף לרכב ממונע אשר קיבל אישור ממשרד הרישוי לנהוג בכבישי המדינה.

ביטוח חובה – כשמו כן הוא ביטוח חובה על פי חוק. ביטוח חובה חייב כל נהג לבצע טרם עלה על כבישי המדינה ובכך מכוסה הנהג בפני פגיעות בגוף ובנפש.

ביטוח צד ג' – ביטוח צד ג' הינו ביטוח אשר רשאי כול נהג לבצע והוא אינו בגדר חובה אלא רשות. ביטוח רכב צד ג' מכסה נזקים כספיים אשר נגרמו לצד שלישי. כל נהג אשר פגע שלא בכוונה ברכב שלישי, ייתן את פרטיו לנהג הנפגע אך לא יתוודה באשמה. לאחר מכן ידווח לחברת הביטוח על התאונה וחברת הביטוח תסדיר את התשלומים מול חברת הביטוח של הנהג הנפגע, או מול הנהג עצמו.

ביטוח מקיף – מגדל – איחוד ישיר ביטוח רכב מקיף, מכסה נזקים הנגרמים לרכב של המבוטח. הנזקים יכולים להיגרם בשל גניבת הרכב, בשל נזקים מהטבע או בשל תאונה. ישנם מקרים בהם כלי הרכב של המבוטח נהרס כליל וחברת הביטוח לוקחת על כך אחריות. בשל האמור לעיל, ביטוח מקיף חשוב מעל לכל ספק ולו בשל הסיכון הקל שבקלים. ביטוח מקיף אינו ביטוח חובה וכל נהג יכול לרכוש את הפוליסה או לוותר עליה לראות עיניו.

גב כלכלי איתן

לחברת הביטוח מגדל – איחוד ישיר ביטוח רכב, גב כלכלי איתן כך שכל מבוטח שם את כספו במקום בטוח אשר ייתן מענה ברגע האמת.

כל נהג באשר הוא מצפה בזמן תאונה או גניבה שתהיה לו חברת ביטוח לצידו, שתספק עבורו את כל המבוקש במסגרת פוליסת הביטוח אותה רכש.

הקריטריון החשוב ביותר שאותו צריך לקחת על עצמו כל נהג הוא, כי לחברת הביטוח בה הוא רוכש את הפוליסה יש גב כלכלי יציב ושאין כל חשש בעת תאונה להפעיל את פוליסת הביטוח.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
כפל ביטוח
לחסוך כסף עם בדיקת כפל ביטוחים

בדיקת כפל ביטוחים היא בדיקה שגרתית מומלצת אחת לשנתיים וחצי. מבצעים אותה כדי למצוא ביטוחים כפולים או לא רלוונטיים וכך חוסכים בתשלומים מיותרים. איך ואיפה

קרא עוד »
מבנה משותף
מה הוא ביטוח מבנה משותף?

שמעתם על ביטוח מבנה משותף ולא ידעתם מה זה אומר? קבלו את המאמר המקצועי שיעשה לכם סדר בכל מה שקשור לביטוח מבנה משותף, הכיסוי שהוא

קרא עוד »
הר ביטוח
מה זה "הר הביטוח"?

אם אכפת לכם מתיק הביטוח שלכם, סביר להניח שכבר שמעתם על הר הביטוח. אתר הר הביטוח הוקם על מנת לאפשר למבוטח לקבל מידע על תיק

קרא עוד »