חיפוש

איך אקסל לניהול תקציב יעזור לכם לקבל החלטות מושכלות

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית במודעות בכל הנוגע לשימוש בטבלת אקסל שמאפשרת לנהל את התקציב של כל אדם באשר הוא. בעקבות כך, הבנו שאנו צריכים לקחת חלק בעניין ולכתוב  מדריך בנושא שיאפשר לכל אלו שלא נתקלו בו מסיבה מסוימת, להבין איך הטבלה המדוברת יכולה לעזור לקבל החלטות מושכלות מבחינה כלכלית. הישארו אתנו ותגלו.

 

הגורמים שסייעו בכתיבת המדריך

בחרנו לכתוב את המדריך בליווי גורמים חיצוניים. שכן, נדמה שיש הרבה אנשים מסביב שעושים שימוש בטבלת האקסל. אז אם הם שם והם יודעים את כל הפרטים החשובים ביותר בנושא, אז לא ניעזר בהם? בוודאי שכן. נציין בפניכם שהגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט ברשת חברתית וביקשנו מאנשים שעושים שימוש בטבלה באופן קבוע ליצור אתנו קשר ולספר לנו איך הדבר מסייע להם לנהל את התקציב שלהם נכון ולהגיע להחלטות מושכלות. לשמחתנו, פנו אלינו מעל ל – 40 איש ובסופו של דבר הסתייענו ב – 3 מתוכם. זו ההזדמנות להודות לכל אחד מהם על הזמן שהקדיש לנו. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור.

 

איך אקסל לניהול תקציב יעזור לכם לקבל החלטות מושכלות? התשובה של יעל, בת 30 מתל אביב

יעל גרה בדירה שכורה. לדבריה, השכירות שהיא משלמת נחשבת לנמוכה יחסית. ולמרות זאת, יש לה הרבה הוצאות. שכן, היא גרה בעיר היקרה בעולם והדבר בא לידי ביטוי מידי יום בחשבון הבנק שלה. היא אומרת שמאז שהגיעה לעיר היא משתמשת בטבלה של אקסל לניהול תקציב שמאפשרת לה להבין לאן הכסף שלה הולך והאם היא יכולה להוציא החודש קצת יותר על משלוחים או שהדבר יוביל אותה למינוס.

 

איך אקסל לניהול תקציב יעזור לכם לקבל החלטות מושכלות? התשובה של ששון, בן 63 מנחלים

ששון גר במושב במרכז הארץ. לדבריו, יש לו לא מעט הוצאות מידי יום על תחזוקה של הבית שלו. שכן, יש לו בית פרטי גדול למדי והוא מוצא בכל פעם דברים אחרים שדורשים טיפול, למשל:

  • צביעת הדק
  • צביעת הקירות
  • שתילת צמחים חדשים ועוד

לדבריו, טבלת האקסל מאפשרת לו לדעת מתי הוא יכול לבצע את כל אחת מהפעולות הללו מבלי לחרוג מהתקציב. כך שבכל חודש הוא מוסיף לרשימה עוד מטלה בהתאם ליכולת הכלכלית שלו.

 

איך אקסל לניהול תקציב יעזור לכם לקבל החלטות מושכלות? התשובה של שירי מיהוד

שירי ציינה בפנינו שטבלת האקסל מאפשרת לה לדעת בדיוק כמה כסף היא יכולה להוציא במהלך החודש הקרוב. לדבריה, לפני שהכירה את הטבלה היא מצאה את עצמה לא פעם במינוס. פשוט כי לא היה לה מעקב אחר ההוצאות.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את האופן שבו אקסל לניהול תקציב יקל על החיים שלכם. מאחלים לכם שתיישמו את המדריך ותחוו רווחה כלכלית.

מסמכים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מטבעות
כיצד מכינים תלוש שכר?

הכנת תלושי שכר לעובדים מצריכה ידע מקצועי. בתור בעלי עסק המעסיקים עובדים, אתם יודעים כי מדובר בכאב ראש לא קטן. מצאתם חשב שכר מקצועי, הוא

קרא עוד »
דולרים
מה הן הלוואות גמ"ח?

דתות מהוות את אחד מתחומי החיים הכי שנויים במחלוקת. אלו הנמנים בצד של אוהבי הדת, יגידו שהדת מעניקה להולכים בעקבותיה משמעות לחיים, ערכים ואהבת חינם.

קרא עוד »