חיפוש

איך בוחרים כיסוי ספה שיתאים לעיצוב הבית?

אם אתם רוצים לרענן את מראה הסלון שלכם אבל התקציב לא מאפשר לכם לקנות ספה חדשה במחיר מופקע – יש לנו בדיוק את הפיתרון שאתם צריכים! במאמר זה תוכלו לשמוע על הפיתרון האלגנטי של כיסוי לספה וכיצד לבחו את הכיסוי שמתאים לעיצוב הבית שלכם. רוצים לשמוע עוד? המשיכו לקרוא!

 

כיסוי לספה – למה צריך את זה בעצם?

אם יש לכם ספה ישנה מאוד, ילדי קטנים או גור כלבים חדש – כיסוי לספה הוא בעצם מוצר שחובה שיהיה לכם! במקרה של ספה ישנה – כיסוי לספה יאפשר לכם לשדרג את מראה הספה ולחסוך בצורך להחליף אותה לגמרי. יש בכך גם יתרון כלכלי משום שהעלות של כיסוי ספה זולה באופן משמעותי מאשר רכישה של ספה חדשה.

כמו כן, יש לזכור שילדים ובעלי חיים המבלים אף הם זמן לא מועט על הספה עלולים גם הם לגרום ללכלוכים בלתי הפיכים שיגעו בניקיון ובמראה של הספה והסלון. ילדים נוטים לאכול מול הטלוויזיה לעיתים קרובות עם חטיף או כל מאכל אחר שעלול ללכלך את הספה ולהשאיר כתם. בנוסף, בעלי חיים נוטים להנשיר שערות שיכולות להישאר בין חריצי הספה לאורך זמן רב. על מנת להתרשם מכל סוגי הכיסויים לספה לחץ כאן.

חלל מעוצב

כיצד ניתן לבחור כיסוי לספה שיתאים לעיצוב הבית?

לפני שניגשים לבחור כיסוי לספה, חשוב מאוד לשים לב לאלמנטים המאפיינים את שאר הפריטים בסלון. הדבר העיקרי שיש לשים לב אליו הוא בעצם הצבעוניות של הסלון. אם יש לכם רהיטים עץ או ממתכת האם הצבע השולט הוא שחור או לבן. כמו כן, יש לשים לב לצבע הקירות ולבחון איזה צבע של כיסוי לספה ישתלב עם הרקע של הקיר במידה ומדובר ברקע דומיננטי.

כדאי לשים לב לניגודיות ולמשחקים עם הצבע. יכול להיות שדווקא על רקע צבע קיר כהה יחסית תרצו דווקא לאזן עם ספה בצבע בהיר ולהפך. אם יש לכם הרבה רהיטים מעצם יכול להיות שכיסוי עם צבעים יותר כרומטיים כמו אפור או כסף יכול להיות איזון טוב.

 

אילו סוגי כיסויים לספה קיימים?

אם אתם חוששים שהכיסוי לספה לא מתאים לצורה של הספה שלכם, הסירו דאגה מלבכם! הכיסויים קלים מאוד להלבשה ולהסרה ומתאימים לכל סוגי הספות. כן כן, תוכלו למצוא גם כיסויים עבור ספות פינתיות וגם עבור ספות עם שזלונג. כך תוכלו להיות בטוחים שתוכלו לשדרג את המראה של הסלון שלכם לא משנה מה הצורה או הסוג של הספה שלכם.

 

לסיכום,

אם אתם רוצים להתאים את כיסוי הספה החדש שלכם לעיצוב של הסלון חשוב לקחת בחשבון את הצבעוניות של כל האלמנטים הנמצאים בסלון כמו שולחן הקפה, המזנון ואף צבע הקירות. נסו להשתמש בקוטביות ובמשחק עם הצבעים של הכיסוי לספה ולשלבם היטב יחד עם הצבעוניות הכוללת של שאר האלמנטים.

ספה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
עיצוב בית חדש
עיצוב בית חדש? מאיפה כדאי להתחיל

בית חדש הוא אחד הפרויקטים הכי גדולים בהם אנו נתקלים. החל מרכישת הבית, שנחשבת לנקודה משמעותית בכל הקשור ליכולות הכלכליות שלו ולהתחייבויות, ועד לקבלת המפתחות

קרא עוד »