חיפוש

איך יעזור לכם קורס לאנגלית עסקית בהתפתחות בארגון

אנגלית, כידוע, היא השפה המדוברת ביותר בעולם. זו הסיבה שכל ילד לומד החל מגיל יסודי (ולעיתים גם בגילאי הגן) את השפה האנגלית.

בתקופה האחרונה פנו אלינו אנשי עסקים רבים ושאלו אותנו מה הם יכולים לעשות עם עובדים שלא בקיאים ברמה גבוהה מספיק בשפה האנגלית והאם כדאי לשלוח אותם לקורס אנגלית עסקית? לשם כך, יצאנו לבדוק איך יעזור להם קורס לאנגלית עסקית בהתפתחות בארגון וחזרנו עם התשובות הבאות:

 

הקדמה – ההבדל בין האנגלית המדוברת לבין האנגלית העסקית

ציינו קודם לכן כי אנשים רבים דוברים את השפה האנגלית. אם לא די בכך, הצגנו בפניכם עובדה חשובה שאומרת שכל ילד לומד היום את השפה האנגלית במסגרת החינוכית. אז איך זה יכול להיות שמעסיקים רבים מציינים שהעובדים שלהם לא בקיאים בשפה? אתם כנראה חושבים ששתי העובדות הללו מתנגשות, אז לא ממש. אנחנו נסביר את עצמנו – מרבית העובדים בקיאים בשפה האנגלית המדוברת, זו שלומדים אותה במסגרות החינוכיות, אבל הם לא בקיאים בשפה האנגלית העסקית. זו הסיבה לפער.

 

מה זו בעצם השפה האנגלית העסקית?

השפה האנגלית העסקית כוללת בתוכה אוצר מילים רחב שנוגע לעולם העסקי. העולם העסקי עובר בכל תקופה תמורות ושינויים רבים, ועם השינויים הללו באים ביטויים חדשים ומילים חדשות שנוגעות אך ורק לעולם זה. זו הסיבה הראשונה לכך שכל בעל עסק צריך לאפשר להזמין את העובדים שלו אל קורס אנגלית עסקית לחברות.

 

איך מועברים הקורסים הללו?

מדובר בקורסים מותאמים 1:1 שמיועדים לעובדים בארגונים וחברות והם יכולים להיערך באחת מהאפשרויות הבאות:

  1. כשיעור פרונטלי שיכול להתקיים בסניף של החברה הנבחרת או בבית העסק
  2. כשיעור מרחוק, דרך ה"זום"

כפי שצוין לעיל, בקורסים הללו מתאפשרת למידה אישית במתכונת של "אחד על אחד" או בקבוצות למידה.

 

איך הקורסים הללו יכולים לעזור בהתפתחות הארגון?

בשנים האחרונות ישנה עלייה בהצעות לרילוקיישנים לחו"ל שניתנות לעובדים מטעם מקומות עבודה. כלומר, מתאפשר לעובדים רבים מתחומים שונים (עריכת דין, היי טק, מחשבים וכו') להעתיק את מקום מגוריהם מישראל למדינה זרה. כידוע, אנגלית היא השפה המדוברת ביותר בעולם. כך שברגע שמעסיק שולח את העובד שלו לייצג את הארגון בחו"ל, הוא צריך להיות בטוח שהעובד יעשה זאת באופן הטוב ביותר. לכן, עליו לשלוח את העובד אל קורס לאנגלית עסקית. הדבר יאפשר לו להיות בטוח כי העובד ישוחח עם בעלי ארגונים נוספים בשפה עסקית רהוטה, ברורה שמייצגת את הארגון על הצד הטוב ביותר.

 

סיכום

קורס לאנגלית עסקית בהתפתחות בארגון הינו חובה עבור כל ארגון באשר הוא. הדבר מאפשר לכל עובד להיות בקיא באוצר מילים באנגלית שתואם לתחום שבו הוא עובד. מעסיק ששולח את העובדים שלו לקורס מסוג זה, יקבל עובדים איכותיים יותר, מקצועיים יותר ודוברי אנגלית ברמה גבוהה ביותר.

תלמיד

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
קורס פייתון
קורס פייתון: הכרטיס שלך להייטק

הפייתון היא שפת תכנות שפותחה בשם ערכי הבהירות והחיוביות. זו שפת תכנות נפוצה ביותר בעלת מבנה תחבירי אלגנטי וידידותי למשתמש. רק לשם ההמחשה, שם השפה

קרא עוד »
תלמיד מצטיין
מכללות ללימוד הכשרה מקצועית

בכל הנוגע לבחירה בין לימודי אוניברסיטה למסלולי לימוד במכללות להכשרה מקצועית, זוהי החלטה שתעצב את כל הקריירה שלכם. האקלים הכלכלי הנוכחי הוא תחרותי ביותר עם

קרא עוד »
למידה יעילה
5 טיפים ללמידה יעילה

מטבע הדברים כלל האנשים בעולם נולדו שונים זה מזה, השוני מביא אותנו לבחירות שונות, העדפות שונות וגם דרכי למידה שונות ומגוונות, לרוב, דרך הלמידה שלנו

קרא עוד »