חיפוש

איך לאתר בעיית רטיבות בתקרה

מזהים רטיבות בתקרה, קירות מתקלפים, עובש ואפילו טפטוף? פעלו מהר על מנת לאתר את מקור הנזילה. איך לאתר בעיית רטיבות בתקרה? על כך במאמר הבא.

 

מאיפה מגיעה הרטיבות בתקרה?

תארו לכם סיטואציה בה אתם יושבים בסלון ומרגישים זרזיף של מים הנוחת על ראשכם, מרימים את המבט ושומו שמיים התקרה מטפטפת. זהו תיאור מקרה קיצוני אך אפשרי. גם אם התקרה בבית שלכם מתקלפת, לחה, יש ריח רע וסימני עובש חייבים לפעול ומהר. הנזילה עלולה להגיע מהשכנים מעליכם או מהגג וחייבים לאתר את מקורה המדויק. האם יש תקלה במערכת הביוב של השכן או במערכת המים, האם הרטיבות מאיטום לקוי בגג, ניקוז סתום או נזילה מדוד המים? על כל השאלות הללו תענה לכם חברה לאיתור נזילות שתמצא את המקור המדויק שלה.

 

מה הכי מומלץ?

הכי מומלץ הוא איתור נזילות מים בעזרת איתור ברור ומדוע? בגלל הזמינות, השירות המהיר והמקצועי, המומחיות, הניסיון והידע. כאשר מאתרים נזילות צריך לעבוד עם מכשור מיוחד ועם ניסיון עשיר בתפעול שלו על מנת לדייק. ישנן מצלמות תרמיות, מצלמות צנרת, מצלמות רובוטיות ושיטות נוספות על מנת לאתר את הנזילה ולהתמקד במקור כדי לא ללכת סחור סחור ולהוציא כסף מיותר. בנוסף, חברה אמינה נותנת דו"ח מפורט ויסודי שקביל בבית משפט במידה ויש צורך לתבוע את השכנים וכמובן גם בשביל לדעת מה בדיוק צריך לתקן בשטח. חברה מקצועית גם לא תשבור חלקים מהתקרה ולא תחורר אותה או תגרום לנזקים.

 

מה הכלים העומדים בפני חברה לאיתור נזילות?

חברה מיומנת לאיתור נזילות משתמשת באמצעים שונים ומתקדמים כמו מצלמות תרמיות שיכולות לצלם את מקומות עם הפרשי טמפרטורה גבוהים אצל השכן או על הגג. במידה ומדובר על צנרת בגג או צינור הביוב של השכנים ניתן להחדיר לצנרת מצלמה זעירה או רובוט נייד שמצלם אותה. חברות לאיתור נזילות רבות מחזיקות במכשור נוסף כמו גלאי גז באמצעות חנקן שיעילים יותר לחלקים החיצוניים כמו חצר או גינה, סיבים אופטיים לתקרות מבטון, בדיקות קוליות באמצעות תדרי רדיו, רחפנים, בדיקות רמת לחות, לחץ מים, תוואי של צינור ועוד. ככל שלחברה יש יותר ציוד המתוחזק באופן שוטף, כך התוצאות והמסקנות שלה יהיו יותר יעילות הן מבחינת הוצאות כספיות, הן מבחינת דרך הטיפול בנזילה והן מבחינת מציאת האשמים.

 

מי משלם את ההוצאות והנזקים?

במידה והנזילה בתקרה מהגג שהוא חלק משותף לדיירים, כל הדיירים צריכים לשאת בהוצאות מבחינה משפטית. אם הנזילה מגיעה מהשכן, הוא זה שיישא בהוצאות ולכן ישנה חשיבות רבה לאיתור המדויק של הנזילה ולכתיבת דו"ח מפורט. לסיכום, מומלץ לבחור בחברה בעלת מוניטין שעובדת בכל רחבי הארץ, זמינה ובעלת ניסיון וותק בתחום. חברה שתעניק אחריות על הממצאים שלה שיסייעו לכם לטפל בבעיה במהירות.

 

גיהוץ ברקוד

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מניעת נזקי מים
איך ניתן למנוע נזקי מים?

נזקי מים יכולים לקרות בכל דירה, גם אם היא חדשה ומשופצת, ובטח ובטח אם מדובר בדירה בעלת תשתיות ישנות יחסית. הנה כמה דרכים בעזרתן תוכלו

קרא עוד »