חיפוש

איך לבחור כריות ישיבה לגינה

החלטתם לארגן לעצמכם פינת ישיבה בגינה.

קניתם את הריהוט המתאים, בחרתם את הנקודה המושלמת בשביל פינת הישיבה שלכם, כעת כל שעליכם לעשות הוא לבחור את כריות הישיבה המתאימות ביותר בשבילכם.

כיסויים דוחי מים

כשבוחרים כריות ישיבה לגינה כדאי שהן יהיו בעלות כיסויים העשויים מחומר דוחה מים, למשל, קורדורה. כך למשל אם הגינה שלכם כוללת בריכה, כיסויים דוחי מים לכריות יהיו יעילים. כיסויים כאלה יהיו יעילים גם במקרה של שתייה הנשפכת בטעות על הכריות.

ניקיון

הגינה היא מקום החשוף ללכלוך כמו בוץ ולשלשת ציפורים ומאחר ופינת ישיבה משמשת לאירוח או אפילו סתם לישיבה עם כוס קפה, הכריות עלולות להתלכלך ממאכלים כאלה ואחרים ושתייה. לכן כדאי לבחור כריות שניתן להסיר את הכיסויים שלהן, לכבס אותם ולעטוף בחזרה את הכריות ביתר קלות.

עיצוב

אם פינת הישיבה שלכם מעוצבת באופן קלאסי וצבעים חלקים, כריות מעוצבות בגוונים והדפסים ישברו את החדגוניות של העיצוב של פינת הישיבה שלכם. לעומת זאת, אם פינת הישיבה שלכם כבר מעוצבת באופן ססגוני עם ריפוד בעל הדפסים, כריות ישיבה בעלות צבע חלק ואחיד יתאימו יותר לעיצוב שלה.

גודל וכמות כריות

ניתן למצוא כריות ישיבה בגדלים שונים, עם זאת, הגודל הסטנדרטי הוא 45 סנטימטר על 45 סנטימטר. מספר הכריות תלוי במקום בו הן מונחות, למשל, לספה בעלת שלושה מושבים יספיקו שלוש כריות. מושב יחיד לרוב יצריך כרית אחת ואילו ספה או ספסל בעל שני מושבים יצריך שתי כריות. כמות כריות שכזו תהיה מספיקה לנוחות ולא תעמיס על העיצוב הכולל של פינת הישיבה.

מחיר

כשאתם בוחרים את הכריות המתאימות לפינת הישיבה שלכם, מחיר הוא משהו שכנראה תרצו לקחת בחשבון. לעיתים ניתן למצוא דילים של כמות מסוימת של כריות במחיר מסוים, החומרים מהם עשויות הכריות והגודל שלהן עלולים גם הם להשפיע על המחיר. יתר על כן, אם אתם רוצים לגוון בעיצוב שלכם, ניתן לקנות כיסויים לכריות בעצובים שונים, וכך תוכלו להחליף ולגוון את עיצוב פינת הישיבה שלכם מבלי לקנות כריות חדשות בכל פעם שתרצו לעשות זאת.

לסיכום

כשבאים לבחור כריות לפינת ישיבה בגינה, כדאי לבחון מספר דברים. כיסויי דוחי מים ימנעו או לפחות ימזערו נזק לכרית עצמה, כיסויים הניתנים להסרה יאפשרו ניקיון ביתר קלות כי ניתן יהיה לכבסם ולעטוף את הכרית בחזרה לאחר שיהיו נקיים, כריות מודפסות יתאימו לעיצוב חלק של פינת הישיבה ואילו לפינת ישיבה המעוצבת בהדפסים יתאימו כריות בעלות צבע אחיד וחלק, גודל סטנדרטי לכריות הוא 45 על 45 סנטימטר והכמות תהיה מותאמת למושבים – שתי כריות לספה דו מושבית וכן הלאה. המחיר עלול להיות מושפע מכמות הכריות ומהחומר ממנו הן עשויות, אך רכישה של כיסויים נוספים תאפשר גיוון בעיצוב ללא צורך ברכישה חדשה של כריות בכל פעם.   

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
זרם מים
מה הוא מתקן המים התת כיורי?

בימים האחרונים הרשת גועשת. גולשים רבים מעלים פוסטים בקבוצות פייסבוק שונות ומבקשים לקבל פרטים על מתקן מים תת כיורי כמו זה שהיה בתכנית בישול מוכרת.

קרא עוד »
גידול הידרופוני במרפסת
3 פריטי גינון מומלצים

בין אם רק עכשיו עברתם לדירת חלומותיכם הכוללת גינה אחורית או מרפסת ובין אם יש לכם שטח בבית כבר כמה שנים והבנתם שהגיע הזמן לעשות

קרא עוד »