חיפוש

איך להחליף צילינדר

קיימים שלל מקרים בהם מומלץ להחליף צילינדר בבית, וחלקם הם למשל תרחישים בהם פורצים לביתנו. לאחר פריצה, אנשים מחליפים את הצילינדר של הדלת ונהנים שוב מתחושת ביטחון. במקרים אחרים, כדאי אפילו להתחדש בצילינדר משוכלל ומתוחכם מתוך בחירה.

אנשים רבים בוחרים מרצונם החופשי להחליף צילינדר בבית, ואינם ממתינים שיפרצו לביתם או שמא יישבר המפתח בתוך הצילינדר עצמו. עולם המנעולנות כל הזמן מתחדש, היות והפורצים והגנבים תמיד למדים שיטות חדשות וטכניקות של פריצה. בעקבות כך, חברות המנעולים כל הזמן משחררות לשוק מנעולים חדשים ומשוכללים הנועדו להקנות לאנשים תחושת ביטחון מוגברת. בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים קוראים לשירותי מנעולנים בכדי להחליף צילינדר בבית – לצילינדר חדש יותר. במקרים אלו, פורץ מנעולים מקצועי תמיד גם ידאג ליידע את הלקוח כי אין חובה להחליף את הצילינדר. אם הלקוח עדיין מתעקש על החלפת הצילינדר (למרות שהוא עדיין תקין, פשוט מאוד ישן), פורץ המנעולים יידע להציע את הצילינדר הנכון עבור הלקוח. כשמתאימים צילינדר חדש, יש להתחשב במספר אלמנטים, כמו למשל מנגנוני הדלת.

 

עוברים לבית חדש ומחליפים צילינדר!

אין ספק כי מדובר בשירות שהוא ממש חובה. כשאתם עוברים דירה ונכנסים למענכם החדש, בין אם מדובר בבית פרטי או שמא במען של הפעילות העסקית שלכם, אתם פשוט חייבים להחליף צילינדר לאחד חדש. לכו תדעו מי היה שם לפניכם, איזו כוונות יש להם ומה הם מסוגלים לעשות. עוברים דירה בקרוב? בדקו כבר עכשיו לגבי צילינדרים משוכללים שנועדו להתגבר על סוגים רבים של ניסיונות פריצה הביתה.

גם אם איבדתם את מפתח הבית, אך יש לכם אחד ספייר (נוסף), עדיין מומלץ להחליף צילינדר. ישנם מקרים בהם אנשים מאבדים את מפתחות הבית יחד עם ארנקם (למשל תיק שהולך לאיבוד), מה שמאפשר לפורץ לדעת היכן אתם גרים. אם איבדתם את מפתח הבית יחד עם תעודה מזהה המעידה על כתובת מגוריכם, חובה להחליף צילינדר כמובן. אתרו פורץ מנעולים בעכו שיגיע אליכם, יאבחן את מצב הצילינדר וימליץ לכם נכונות.

צילינדר ישן לעומת צילינדרים חדשים

זכרו תמיד להקפיד על תחזוקת הצילינדר (ניתן לבצע שימון במידה נכונה), אך גם אם אתם מקפידים על תחזוקה נכונה של הצילינדרים בבית, עדיין קיימת התיישנות החומר, ועדיין תידרשו להחליף צילינדר כל תקופה-מה. במילים אחרות, היו מוכנים להחלפת צילינדר כל מספר שנים, גם אם הקפדתם לתחזק אותו באופן שוטף. עלות החלפת צילינדר בעכו או בכל מקום אחר, תשתנה בהתאם לסוג הצילינדר שאתם מעוניינים להתקין.

צילינדר ישן בדרך כלל יחרוק ויהווה עבורכם קושי בסיבוב המפתח, בעוד שצילינדר חדש יעבוד חלק ובאופן מספק. בין אם אתם זקוקים לשירות מנעולן בעכו ונהריה או בכל נקודה אחרת בארץ, זכרו תמיד לוודא כי המנעולן שלכם הוא מנעולן מוסמך על ידי משטרת ישראל. כך, תוכלו למנוע עוגמת נפש הנגרמת בעקבות שירות מנעולנים שאינו מקצועי.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מניעת נזקי מים
איך ניתן למנוע נזקי מים?

נזקי מים יכולים לקרות בכל דירה, גם אם היא חדשה ומשופצת, ובטח ובטח אם מדובר בדירה בעלת תשתיות ישנות יחסית. הנה כמה דרכים בעזרתן תוכלו

קרא עוד »