חיפוש

איך להיות מדריכת כלות, והאם זה רווחי?

הדרכת כלות היא הדרכה שנעשית לפני החתונה לכלה, ויש גם הדרכת חתנים עבור החתן אך זה פחות מקובל.

במהלך ההדרכה המדריכה מסבירה על חיי הזוגיות, חיי אישות, הלכת המקווה, חיי טהרה, הלכות יום החתונה ומלווה את הכלה באופן רגשי.

נשים רבות רוצות להיות מדריכות ולקחת חלק ביום המיוחד של נשים רבות ובתהליך המדהים שהן עוברות.

חתונה היא רגע מחונן ומדריכת הכלות זוכה לעצב מעט את החוויה של הכלה ולנסות לספר את מה שלא גלוי ולהרגיע את הרוחות.

זה מנהג מקובל בעיקר בציבור הדתי לאומי או החרדי אך בשני הציבורים הללו יש להדרכה אופי מאוד שונה – באופן טבעי אצל הציבור הדתי זה יותר פתוח.

 

איך הופכים למדריכת כלות?

היום אפשר להפוך למדריכה דרך קורס שבסופו מקבלים תעודה. יש מכללות, מכונים וגופים שונים שמציעים את הקורס הזה ולכל אחד יש שיטה קצת שונה להעביר את הדברים. כיוון שלא מדובר בקורס שיש עניין הלכתי מובהק אפשר להיות יותר גמישים – כמובן שלומדים הלכות טהרה, אך זה לא הדבר היחיד. לומדים הרבה על חיי זוגיות כדי להקנו לכלה החדשה כלים לבניית בית טוב. לפרטים על קורס הדרכת כלות רציני ומעמיק.

 

האם זה רווחי?

אם אתם באים לתחום הזה בשביל הכסף אז זה לא הדבר הכי מרוויח בעולם אבל זה בהחלט תשלום הוגן. כל מדריכה לוקחת סכום אחר ויש כאלה שלא לוקחות שום כסף. שיקול הדעת נתון למדריכה עצמה – כמה מפגשים, כמה לכל מפגש ועוד. אם תדריכו הרבה כלות אז זה יכול להיות רווחי אבל זה תחום שחשוב להיות בו מהלב ולהשקיע ולא לבוא בשביך הכסף. מומלץ לשלב את זה עם עוד עבודה כיוון שיש תקופות שלא מתחתנים (ספירת העומר למשל) ואז אין עבודה. כמו כן, אין לכם וודאות לגבי ההכנסה כי לא בטוח שכלות יבחרו דווקא בכן אז כדאי עוד עבודה.

 

איך לבחור קורס להכשרה?

  1. כדאי לך ללכת לקורס שמתאים לסגנון שלך. למשל אם יש גוף שהוא יותר הדוק ממך או פחות הדוק ממך מבחינה דתית כנראה זה לא יתאים לך.
  2. כדאי שתחשבי אם את מתאימה לתפקיד – אם את מכילה, רגישה ויכולה לסייע לכלה במצב רגיש.
  3. כדאי שתבחרי קורס מומלץ כי כנראה ההכשרה מעמיקה ומעשירה יותר בקורס מומלץ.
  4. תבחרי קורס שקרוב אלייך באזור כי יש מגוון קורסים וחבל לנסוע הרבה.

 

סיכום

קורס הדרכת כלות הוא קורס מדהים שנותן לכם כלים להנחות כלה וגם כלים אישים להצמיח את הבית שלכם. קורס זה נותן הן ידע הלכתי על חיי אישות וטהרה והן כלים לזוגיות טובה ובניית בית. העבודה יכולה להיות רווחית זה תלוי בך, אבל חשוב שתבואי מהלב.

 

דוגמנית

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
קורס פייתון
קורס פייתון: הכרטיס שלך להייטק

הפייתון היא שפת תכנות שפותחה בשם ערכי הבהירות והחיוביות. זו שפת תכנות נפוצה ביותר בעלת מבנה תחבירי אלגנטי וידידותי למשתמש. רק לשם ההמחשה, שם השפה

קרא עוד »
תלמיד מצטיין
מכללות ללימוד הכשרה מקצועית

בכל הנוגע לבחירה בין לימודי אוניברסיטה למסלולי לימוד במכללות להכשרה מקצועית, זוהי החלטה שתעצב את כל הקריירה שלכם. האקלים הכלכלי הנוכחי הוא תחרותי ביותר עם

קרא עוד »
למידה יעילה
5 טיפים ללמידה יעילה

מטבע הדברים כלל האנשים בעולם נולדו שונים זה מזה, השוני מביא אותנו לבחירות שונות, העדפות שונות וגם דרכי למידה שונות ומגוונות, לרוב, דרך הלמידה שלנו

קרא עוד »