חיפוש

איך להקים מגרש כדורגל אצלכם בגינה

אתם רוצים לקחת את הכישרון של הילדים שלכם בכדורגל לשלב הבא.

החלטתם להקים להם מיני-מגרש אצלכם בחצר, כדי שיוכלו להתאמן בכל יום ובכל שעה, גם בימי קורונה וסגרים, וגם בשבתות וחגים בהם המתקנים הציבוריים עשויים להיות סגורים.

אז איך עושים את זה? הכנו לכם מדריך מלא להקמת מגרש כדורגל.

 

איך להשיג את הציוד

  • הזמנה – כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר שבו מוצע שער כדורגל אמיתי, ולהחליט איזה סוג שער אנחנו רוצים, ואת הציוד הנלווה שחסר לכם
  • תשלום – תוכלו לבחור באפשרות המועדפת עליכם לתשלום, בהתאם לאפשרויות שניתנות על ידי האתר, אשראי, מזומן, ביט, פייבוקס וכו'
  • איסוף – איסוף עצמי מהחנות, משלוח עד הבית, איסוף מסניף הדואר הקרוב, ועוד

 

הכנת החצר

אין מגרש כדורגל בלי דשא, ולכן כדאי להתייעץ עם גנן, ולארגן את הדשא המושלם בשביל הכדורגל שלכם. תדאגו שתהיה לכם מערכת השקיה נוחה ואוטומטית, כזו שתוריד מכם את כאב הראש של לדאוג לתזמונים ומועדים של הפעלת המערכת. אפשר לחסוך את כל זה, ואם אתם מעוניינים – שימו דשא סינטטי במקום.

גדר היא דבר מומלץ מאוד, אפילו חובה, כשמדובר במגרש כדורגל. גדר חזקה וגבוהה תאפשר לילדים לשחק ברמה גבוהה בלי לפחד שהכדורים יעופו רחוק וייעלמו או ישברו לשכנים חלונות. בנוסף, גדר חוסכת זמן כי אין צורך לרדוף אחרי כל כדור שפספס את השער, הוא פשוט נעצר מאחוריו.

תאורה גם היא מומלצת מאוד, אז תדאגו לכמה פנסי לד עוצמתיים שיחוברו לעמודים מסביב למגרש הביתי שלכם. תאורה טובה תעשה את ההבדל בין מגרש בינוני למגרש מקצועי, וזה בהחלט שווה את זה.

 

הקמת המגרש

לאחר שכל המאפיינים בגינה מוכנים, כל מה שעליכם לעשות עכשיו הוא להקים את השערים ולצייר את תחומי המגרש. ההתקנה היא בדרך כלל מאוד פשוטה, והיא תלויה בדגם השערים שהזמנתם. שערים ביתיים רבים עשויים מהחומר PVC שהוא חומר קל וגמיש שנוח מאוד לעבוד איתו ולהרכיב אותו.

ישנם שערים מתפרקים שאפשר להעביר ממקום למקום, וישנן שערים קבועים שמקימים פעם אחת בלבד. הכול לפי ההעדפות שלכם, וכולם מגיעים עם עזרי קיבוע לדשא, דשא סינטטי, אספלט ועוד. הרשת מתחברת בצורה קלה ונוחה וניתן להסיר אותה ולהחליפה במידת הצורך.

 

ציוד נוסף ששווה להשקיע בו:

  • סולם שלבים – לאימוני שליטה בכדור
  • מכשולי גובה – משוכות לאימון נגד התקלות
  • קונוסים – לעבודה על הטיות ופעלולים
  • ספר אימון מגנטי – ליצירת תרגילים והסבר האסטרטגיה
  • כפפות לשוער – וציוד מיגון כללי נוסף
  • שלט של הקבוצה האהובה – למוטיבציה יומיומית לשיפור
  • כדור – כמובן שאי אפשר לשחק בלעדיו

 

לסיום

בניית מגרש כדורגל בחצר היא אירוע מרגש וייחודי הדורש מחשבה ותכנון. בשביל העתיד של ילדיכם הספורטאים הצעירים, שווה להשקיע בציוד ברמה גבוהה, שיחזיק לאורך זמן רב ויקנה לילדיכם כושר גופני וכישורים ספורטיביים וחברתיים לחיים.

שחקנים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
זרם מים
מה הוא מתקן המים התת כיורי?

בימים האחרונים הרשת גועשת. גולשים רבים מעלים פוסטים בקבוצות פייסבוק שונות ומבקשים לקבל פרטים על מתקן מים תת כיורי כמו זה שהיה בתכנית בישול מוכרת.

קרא עוד »
גידול הידרופוני במרפסת
3 פריטי גינון מומלצים

בין אם רק עכשיו עברתם לדירת חלומותיכם הכוללת גינה אחורית או מרפסת ובין אם יש לכם שטח בבית כבר כמה שנים והבנתם שהגיע הזמן לעשות

קרא עוד »