חיפוש

איך להתקין בוט באינסטגרם ומהם השלבים

בוט הוא מעין רובוט מתוכנת המדמה פעולות שאדם יכול לעשות כאשר מדובר בפעולות שחוזרות על עצמן. בוט הוא כלי עסקי לרשתות כמו אינסטגרם, וואצאפ ופייסבוק. באינסטגרם הבוט יבצע עבורנו פעולות שאנחנו היינו צריכים לשות במקומו. 

 

מהו בוט לאינסטגרם ובמה הוא עוזר

בוט לאינסטגרם יכול להתחיל לעקוב אחריי משתמשים חדשים במקום שנעשה זאת בעצמנו, במקום שאנחנו נעשה כל יום באופן ידני עוקב ל 200 אנשים חדשים בתקווה שהם יחזירו לנו הבוט יבצע את הפעולה בצורה חכמה יותר עבורנו על פי הגדרות קהל היעד שהוגדרו לו. הרובוט יכול לבצע פעולות נוספות כמו לייקים למשתמשים אחרים, צפייה בסטוריז, שליחת תגובות מתוך מאגר תגובות, שליחת הודעות אוטומטית, מענה לשאלות ועוד.

 

למה לא לקנות עוקבים במקום?

קניית עוקבים ושימוש בבוט הם שני דברים שונים לחלוטין, קניית עוקבים הינה פעולה מקובלת מאוד עבור משתמשי אינסטגרם והיא מעודדת חשיפה ופופלריות כך שמשתמשים אחרים שיראו את העמוד שלכם עם הרבה עוקבים ירצו גם לעקוב אחריו כיוון שהוא נראה פופלארי. הבוט עובד אחרת לחלוטין כך שיש לו הגדרות רבות לגביי פרמטרים כמו אזור מגורים, האשטגים שמשתמשים אוהבים, דוברי שפות מסוימות וכו'.

 

יש בוטים בחינם וכמה זה עולה?

יש כל מיני סוגי בוטים בחינם אך הם נחסמים מהר מאוד על ידי אינסטגרם והופכים להיות לא רלוונטים ואפילו מזיקים, הבוטים החינמיים הם חצי אוטומטיים כך שיש עליכם חלק מהתפעול שלהם. המחיר של קניית בוט משתנה מחברה לחברה אבל מתחת ל 700 – 800 שקלים לחודש זה כנראה יהיה בוט באיכות נמוכה שעלול הלרוס ואפילו לנעול לכם את החשבון. דיגיטל בוסט מציעים לכם בוט איכותי לצד בוסטים עליהם נרחיב.

 

בוסט לאינסטגרם

על בוטים דיברנו כבר בהרחבה ועכשיו הגיע הזמן של הבוסט – הבוסט לאינסטגרם הוא פעולה אשר שולחת פוסט שאתם פרסמתם בעצמכם לקהל אשר מוגדר כקהל מתעניין של החשבון שלכם למען חשיפה והשגת עוקבים חדשים, כמו קידום ממומן. על הפוסט להיות מעוצב בצורה מקצועית ומושכת כך שגולשים ירצו להקליק עליו ולהעמיק בבדיקה שלנו.

 

טיפים להגדרה נכונה של בוט או בוסט

הפרמטר שייקבע את הצלחת הבוט שאתם קונים הוא ללא ספק הגדרתו המדויקת ככל האפשר:

  1. תכנון – לפני שאתם ניגשים לבוט עצמו כדאי להבין את כל היכולות שלו ומה הערך המוסף שהבוט יכול להעניק לסוג העבודה או עזרה שאתם רוצים ממנו.
  2. הטמעה – עבדו עם קופירייטרים על מנת להנגיש את כל המידע החשוב שלכם לגביי עסק – מחירים, מבצעים, תשובות מוכנות לשאלות קבועות ועוד..
  3. אופטימיזציה – הסקת מסקנות מהתוצאות ושיפור מתמיד של הבוט.

 

לסיכום,

בוט הוא אחד הפעולות המתוחכמות שניתן לעשות ברשתות החברתיות, הוא יהווה מעין עוד מוח לצד המוח שלכם אשר מסוגך לעשות עבודה סיזיפית על פי הגדרות ובקשות שלכם.

עוקבים באינסטגרם

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא