חיפוש

איך לטייל בברלין לגמרי בחינם?

ברלין שומרת מזה שנים רבות על תואר של כבוד ברשימת ערי הבירה המתויירות ביותר באירופה והיא פופולרית למדי גם בקרב הקהל הישראלי. חלק גדול מכך ניתן לזקוף למרחק הטיסה הקצר והיצע האטרקציות המדהים, אך יש עוד סיבות רבות. אז אם אתם סקרנים לשמוע עוד על חופשה אורבנית שתשאיר לכם עודף בכיס – המשיכו לקרוא.

 

חופשה (כמעט) חינמית בברלין

בעבר חופשה בחו"ל הייתה שמורה לעשירים בלבד אך מאז ועד היום עבר זמן רב ויודעי דבר יעידו שניתן לנפוש מחוץ לישראל כמעט בכל תקציב שהוא. בין היעדים השווים ביותר בהיבט זה תמצאו את ברלין, העיר והאגדה – אחת כזו שאפשר ליהנות בה מחופשה בתקציב נמוך כמו גם מחופשה יוקרתית במיוחד, עם מעט תכנון.

איך עושים את זה? כל התשובות לפניכם.

לטייל בברלין

אטרקציות חינמיות בברלין

אחת הסיבות שהופכות את ברלין ליעד זול לחופשה, היא העובדה כי יש לא מעט אטרקציות זולות במיוחד ואפילו חינמיות לחלוטין, משמע – לא צריך להוציא את הארנק (אבל אולי תרצו לקנות משהו לאכול, אז קחו אותו איתכם, כן?). איזה למשל?

  • שער ברנדנבורג
  • פארק טירגארטן
  • הרייכסטאג (כולל נקודת תצפית)
  • אנדרטת השואה
  • מוזיאון העתיד פיוצ'ריום
  • צ'ק פוינט צ'ארלי (ללא המוזיאון)
  • גלריית איסט סייד
  • האקשה מרקט
  • סוני סנטר

פעילויות חינמיות נוספות הן סיורים רגליים (כולל מודרכים) ברחבי העיר וסיור בפוטסדאם והגנים של ארמון סנסוסי שמחוץ לעיר (ללא כניסה לארמון עצמו). לרשימה המלאה בקרו באתר ברלין שלי ותיהנו.

 

לאכול בזול בברלין

אומנם לא חינם אבל יש שיגידו "כמעט" – סצנת אוכל הרחוב הברלינאי תוססת וטעימה במיוחד וכל שתצטרכו לעשות זה ללכת בעקבות הריח או לכתת רגליכם לאחד השווקים המקומיים. תאמינו לנו, לא תישארו רעבים, כולל בירה צוננת וקינוחים מושחתים במיוחד.

לטייל בברלין

לינה בתקציב נמוך בברלין

אופציה לא חינמית אך זמינה תמיד (בהזמנה מראש כמובן) הן אכסניות מטיילים, בהן תמורת עשרות אירו בסה"כ פר לילה תיהנו ממיטה נוחה, מקלחת חמה וחללים משותפים בהם תוכלו להכיר מטיילים מכל קצוות תבל. אבל אם אתם מחפשים אפשרות חינמנית – על "קאוצ' סרפינג" שמעתם? אופציה זו זמינה ופופולרית בברלין, רק אל תשכחו לקרוא המלצות לפני שאתם סוגרים עם מישהו.

 

טיסות זולות לברלין

גם כאן אין אפשרות חינמית אבל יש לא מעט הזדמנויות זולות, בעיקר דרך חברות לואו-קוסט שמציעות טיסות במחירים סופר אטרקטיביים (עודף מ-100 יורו, מישהו?) שלא בשיא העונה ואף מחירים מגוחכים של כמה עשות יורו במבצעים מיוחדים בהם פותחים את עונת הכירטוס (לעיתים חצי שנה מראש, כדאי להתעדכן).

 

לסיכום,

האם ניתן לטייל בברלין לגמרי בחינם? כמעט. יש אטרקציות חינמיות וגם אפשרויות לינה ללא תשלום ולגבי אוכל וטיסות – תוכלו למצוא אפשרויות זולות במיוחד ולסיים את החופשה עם עודף בכיס.

לטייל בברלין

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
חִידָה
מה נחשב לתשחץ הכי קשה?

תשחצים הם צורה פופולרית של בידור וחשיבה שמליוני אנשים ברחבי העולם נהנים ממנו כבר למעלה ממאה שנה. התשחץ מורכב בדרך כלל מרשת של ריבועים לבנים

קרא עוד »
נישואים
יועץ זוגיות – מחיר

יש רשימה ארוכה של חששות שעולים לא פעם בעת חיפוש אחר יועץ זוגי. הבולטים שבהם נוגעים לקושי במציאת יועץ מקצועי ולעלות הפגישה. במדריכים הקודמים שהעלינו

קרא עוד »