חיפוש

איך לתכנן מוצרי אריזה שיתאימו למוצר שלכם

בשיעורי חשבון בבית הספר היסודי, תמיד לימדו אותנו שתיבה היא בעצם מלבן תלת ממדי, ובדרך כלל הביאו בתור דוגמא קופסאות שאנחנו מכירים מחיי היומיום כמו קופסאות נעליים או דגני בוקר. בהמשך למדנו שיש עוד דרכים ליצור קופסאות, למשל גלילים לבקבוקי ויסקי או קופסאות בצורת לב לבונבוניירות. ואכן, אי אפשר להשתמש באותו פתרון אריזה לכל המוצרים בעולם.

אז מה עושים יצרנים ואנשי יצוא של ציוד הנדסי, שלא תמיד יכולים להשתמש בפתרונות אריזה השגרתיים לשינוע המוצר שלהם? איך אפשר לתכנן מוצרי אריזה כדאי שהם יתאימו בדיוק למוצר שלכם? תשובות לשאלות הללו, יחד עוד מידע רב, מעניין וחשוב – בטקסט שלפניכם.

 

פתרונות אריזה לתעשייה

הצורך בפתרונות אריזה לתעשייה הוא מוכר וידוע. לכן אם אתם מגלים שיש לכם צורך בשירות של תכנון וייצור מארזים וארגזים ייחודיים, אתם יכולים לפנות לחברה המתמחה בכך במקום לעשות זאת באופן עצמאי ופחות מנוסה. פתרונות אריזה לתעשייה יכולים להגיע במגוון צורות, למשל דרך עיצוב של ארגזי עץ בהתאם למידות המדויקות של המוצר שלכם.

תחום פתרונות האריזה לתעשייה הכבדה ולתעשייה המיוצרת לישראל הוא תחום רחב, ולכן חשוב לשים לב שאתם מוצאים חברה איכותית, שתעניק לכם ראש שקט בכל מה שקשור למצב הטכני של המוצר במהלך השינוע שלו.

 

פתרונות אריזה למשלוחים גדולים לייצוא

כשאתם מגיעים לשלב התכנון של ארגזי ייצוא למוצר שלכם, שימו לב שהחברה שמספקת לכם את פתרונות האריזה לוקחת בחשבון את המפרט הספציפי של המוצר שלכם. בנוסף כדאי מאוד לוודא שהחברה כוללת בשיקולי העיצוב גם את כל תהליך האחסון והשינוע של המוצר שלכם.

פתרונות אריזה למשלוחים ולייצוא חייבים להיות מושלמים על מנת שהמוצר שלכם יגיע בשלמותו ליעד שלו. חברה מקצועית לפתרונות אריזה תציג לכם מגוון של פתרונות לאריזה מקסימלית של המוצר שלכם. למשל, ייצור ארגזי טלטול הוא תחום שחברת פתרונות אריזה לייצוא חייבת להתמקצע בו כדי להיחשב כחברה רצינית ואמינה.

 

איך לתכנן מוצרי אריזה שיתאימו למוצר שלכם

תכנון של מוצרי אריזה כך שיתאימו למוצר שלכם חייב להיעשות בשיתוף של מהנדסים או הנדסאים מומחים. גם מומחים מתחום הלוגיסטיקה חייבים להשתתף בתכנון, כדי להביא לידי ביטוי את ההיבט של שינוע המוצר באריזה. גם המתכננים של המוצר עצמו צריכים להשתתף בתכנון, כדי להסב את תשומת לב מומחי האריזה לנקודות רגישות במוצר, שזקוקות להגנה מיוחדת בעת ההובלה שלו.

 

סיכום

חברה מומחית לתכנון וייצור של פתרונות אריזה חייבת להיות בעלת ניסיון בלוגיסטיקה של ייצוא, בתובלה של מוצרים כבדים ורגישים בכך דרך – הן דרך היבשה, הן דרך תובלה ימית והן על ידי תובלה אווירית. תכנון של מוצר אריזה למוצר שלכם חייב להיעשות על ידי בעל מקצוע, תוך שיתוף מומחים ממספר תחומים רלוונטיים. פנו אך ורק לחברה המומחית לפתרונות אריזה.

ציוד ארוז

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
לשווק את העסק
5 דרכים לשיווק העסק

זה לא סוד שלשיווק יש תפקיד מכריע בהצלחתו ובצמיחה של כל עסק. אסטרטגיות שיווק יעילות עוזרות לעסקים להגיע לקהל היעד שלהם, לבנות מודעות למותג ולהגדיל

קרא עוד »