חיפוש

איך מוצאים עבודה בהייטק בחו"ל?

לאחר סיום תעודה או תואר בתכנות מגיע שלב חיפוש העבודה, כתיבת קורות חיים, חיפוש משרה והשגת ראיונות עבודה. איך נראה התהליך בחו"ל והאם אפשרי להתקבל למשרת הייטק בחו"ל?

 

adecco.co.il הוא רק אחד מתוך מילוני אתרים אשר נבנו ועודם נבנים על ידי חברות הייטק בכל רחבי העולם. בעצם מתכנתים, מהנדסי תוכנה ועוד קשת גדולה מאוד של מקצועות והשכלה מאפשרים לעוסקים ולשולטים בהם להיות מועסקים בחברות הייטק בפריסה ארצית. אך אפשר אפילו יותר, העסקה על ידי חברה זרה הממוקמת בחו"ל היא אפשרית ואפילו יכולה להתגלות כמאוד משתלמת.

 

רילוקישיין או העסקה בחברה זרה

עבודה בחו"ל, הן בהייטק והן בכל מקצוע או עיסוק אחר יכולה להיות במסגרת העסקה בחברה זרה, כלומר מעבר עצמאי למדינה זרה וקבלה לעבודה שם או לחילופין העסקה בחברה ישראלית אשר פותחת שלוחה או פרויקט בחו"ל ובעצם מאפשרת לעובדים לעבור לעבוד בחו"ל כך שהחברה המעסיקה היא עדיין חברה ישראלית, החברה בה עבדתם גם בארץ.

 

מעבר מרילוקיישין לחברה זרה

האופציה לבצע רילוקישיין מהחברה בה אתם עובדים היא אופציה מאוד יעילה ומקצרת דרך להעסקה בחברה זרה. בעצם אתם עוברים למדינה זרה, מתמקמים בה בסיוע החברה שלכם ומתחילים לפתח קשרים עם אנשים וחברות הייטק אחרות בחו"ל. כך תוכלו בקלות יותר לשמוע, להתעניין ובהתאם גם להתקבל לעבודה בחברת הייטק בחו"ל.

 

קו"ח ומידע מתורגם

תהליך מציאת עבודה לרוב דורש הגשה או הבאה של טפסים, תעודות וכמובן קורות חיים. שלב ראשון לפני חיפוש העבודה או המשרה הרצויה הוא הכנת כל, או לפחות רוב, הדברים הנדרשים למציאת עבודה בארץ כך שיתאימו למציאת העבודה בחו"ל. שלב זה כולל בין היתר תרגום קורות חיים והתאמתם למדינה הרלוונטית, רצוי בשפת המדינה ובשפה האנגלית, וכן המלצות אשר כתובות בעברית ודורשות תרגום לשפה אחרת גם כן.

 

דרושים ומשרות פנויות

בדומה לחיפוש עבודה בהייטק בארץ גם בחו"ל קיימות פלטפורמות לחיפוש עבודה בצורת מודעת דרושים או אתרים לחיפוש עבודה. לאחר שתחליטו לאיזה ארץ אתם רוצים לעבור ולמצוא בה עבודה המשיכו בחיפוש העבודה בצורה נקודתית יותר בהתאם לארץ, לעיר ולסוג העבודה אותה תרצו ותוכלו למלא. בדיוק כמו בארץ, במידה ותמצאו משרה שמעניינת אתכם ומתאימה לתנאים שלכם, פנו לנציג החברה והשיגו ראיון, משם הדרך די דומה לראיון בארץ עד לקבלה ולהתחלת תהליך המעבר.

 

מציאת עבודה בחו"ל בתחום ההייטק היא חלום של רבים מאתנו הן מבחינת החוויה והן מבחינת השכר. בפועל כדאי להתחיל קודם כל בהכנת "השטח" לקראת הריאיון מבחינת תרגום המסמכים וקורות החיים ומשם להתחיל לחפש משרה רלוונטית דרך אתרי דרושים וקהיליות עובדי הייטק בחו"ל.

 

עבודה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
לשווק את העסק
5 דרכים לשיווק העסק

זה לא סוד שלשיווק יש תפקיד מכריע בהצלחתו ובצמיחה של כל עסק. אסטרטגיות שיווק יעילות עוזרות לעסקים להגיע לקהל היעד שלהם, לבנות מודעות למותג ולהגדיל

קרא עוד »