חיפוש

איך מתכננים שבעה? המדריך המלא לשבעה מוצלחת

תכנון של שבעה הוא אירוע מורכב בשל העובדה שאנחנו לא יכולים לתכנן את האירוע הזה מראש. ברגע שאנחנו מקבלים את הבשורה הקשה מכל, יחד עם תחושת העצב העמוקה אנחנו כבר צריכים לדאוג לכל העניינים הקשורים בצד הטכני של השבעה. כאן תקבלו מספר טיפים יעילים שיעזרו לכם לתכנן את השבעה כך שהא תאפשר לכם להתמודד עם האבל כראוי.

 

שבעה ואבלות

השבוע שבו אנחנו יושבים שבעה מתרחש מיד לאחר הקבורה, מה שאומר שאין לנו יותר מידי זמן להתכונן אליו. עם זאת, זה לא אומר שאין לכם מה להכין, יתר על כן, כדי שתוכלו לשבת שבעה בצרוה טובה, ולהיות מרוכזים באבל על יקירכם, אתם חייבים לדאוג לכמה דברים מראש.

הדאגה לדברים הללו מבטיחה שהשבעה תתנהל בצורה טובה, וחשוב מכך שאתם לא תצטרכו להיות טרודים בשום דבר מלבד האבל על יקירכם. הקפידו לדאוג לעניינים הללו כמה שיותר מהר כדי להוריד אותם מסדר היום שלכם.

 

  1. מיקום

הדבר הראשון ואולי החשוב ביותר הוא לדאוג למקום שבו תערך השבעה. חשוב כמובן לדאוג למקום מספיק גדול שבו יוכלו לשבת יחד כלל האבלים. כמובן, תוכלו בחלק הימים לשבת במקומות שונים, אולם אם אתם מעוניינים לשבת יחד צריך לדאוג מראש למקום שאפשרי לעשות את זה בו. אם אין לכם בית מספיק גדול שבו ניתן לשבת שבעה יחד, ניתן להשכיר אוהלים לשבעה.

את אוהלי האבלים החברה שממנה אתם שוכרים את האוהל מקימה עבורכם, וכמובן באה לפרק אותם בסיומה של השבעה. הקפידו לבחור אוהלים בגדלים מתאימים, כאלו שיאפשרו לכם לנהל את השבעה בצורה מרווחת ונוחה.

 

  1. תפעול

התפעול של השבעה כולל הרבה מאוד דברים כמו דאגה לריהוט, מזון וכמובן ניקיון של הבית בסיומו של כל יום. חשוב לדאוג מראש לאחראי על הצד הטכני של השבעה, וחשוב כמובן שלא יהיה מדובר באחד מהאבלים. לצורך זה תוכלו לבקש מאחד מקרובי המשפחה שאינו יושב שבעה לדאוג לכל מה שצריך.

חשוב לזכור שיש הרבה מאוד דברים בשבעה שצריך לדאוג להם, ואין שום סיבה שזה ייפול על הכתפיים שלכם. ברגע שתדאגו מראש לאחראי, תוכלו לשבת שבעה בצורה הראויה.

 

  1. זמנים

הדבר האחרון שאותו נזכיר הוא הצורך לקבוע מראש זמני ניחום אבלים. הזמנים הללו חשובים כדי לאפשר לכם לנוח ולהתאושש מימי השבעה. הימים הללו עמוסים במאמץ מנטלי גדול, והגוף שלכם חייב זמן לנוח ולעכל את מה שעברתם במהלך הימים הללו. קבעו מראש זמנים שבהם אתם לא מקבלים מנחמים כדי לשמור על הגוף והנפש שלכם.

 

לסיכום

השבעה היא אירוע שאנחנו לא יכולים לתכנן, אולם ברגע שאתם מקבלים את הבשורה שאתם צריכים לשבת שבעה חשוב לדאוג למקום מתאים שבו תוכלו לקבל את המנחמים הרבים במהלך השבוע. בנוסף, הקפידו על שעות מנוחה בשבעה.

אירוע בטבע

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אמן חושים
 אמן חושים מומלץ לאירועים

ישנה נטייה לחשוב שאמני חושים הם אמנים שמופעים אך ורק בבמות גדולות ובאירועי ענק, אך לא כך הדבר. בשנים האחרונות החלה מגמה הולכת וגוברת של

קרא עוד »