חיפוש

איך מתנהלת פגישת אימון אישי?

על מה מדברים? איך אפשר להתכונן? ומה קורה במהלך האימון? אלו רק חלק מהשאלות שעולות לנו לפני שאנחנו הולכים לתהליך של אימון אישי. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת לפני האימון במהלך האימון ולאחריו.

 

למי זה מתאים?

רבים חושבים שתהליך אימון אישי מיועד רק לאנשים ספציפיים עם בעיות מוגדרות וחמורות אך לא כך הדבר. תהליך אימון אישי יכול לסייע בפתרון בעיות קטנות או גדולות, בזוגיות בעסקים או בפיתוח האישי. אם אתם מרגישים שאתם לא ממשים את הפוטנציאל או שיש משהו שחוסם אתכם בעסק שלכם כדאי לכם לשקול ברצינות עזרה של איש מקצוע בעל ניסיון שיכול לאפשר לכם לפתור את הבעיות ולצמוח – אין סיבה לעבור את זה לבד!

מפגש אימון אישי

לפני האימון

מזל טוב! החלטתם ללכת לתהליך אימון אישי, בחרתם את המאמן אתו תרצו לחוות את התהליך ואפילו חשבתם על הכיוונים שאתם חושבים שנכונים לאימון, צעד נבון! חשוב לבוא לאימון רגועים מוכנים וקשובים. הגדרה וזיהוי של הבעיה הם שלבים חשובים מאוד בפתרונה ולכן מחשבה מוקדמת עשויה להפוך את התהליך ליעיל וטוב יותר. אין לכם מה להיות בלחץ, המאמן כאן כדי לעזר לכם, לכן קחו נשימה עמוקה ותדעו שעשיתם צעד נבון ואחראי בדרך לפתרון הבעיות שלכם ומקסום הפוטנציאל שלכם.

 

האימון עצמו

האימון עצמו יכול לקחת בין 50-60 דקות אבל זה יכול להיות גמיש יותר – המאמן מתאים את משך האימון לכל מתאמן באופן אישי. תדירות הפגישות המומלצת היא פעם בשבוע ותהליך ממוצע יכול לקחת בין שלושה לארבעה חודשים. הפגישות הראשונות יכללו היכרות, זיהוי הבעיה והסיבות המרכזיות לה. המפגשים שלאחר מכן יכללו תהליך משותף ומעצים של בניית תוכנית ממוקדת לפתרון הבעיה ומקסום הפוטנציאל עם מטרות ממוקדות. בסוף התהליך המאמן יסכם את התהליך ויסביר למתאמן כיצד לשמור על התוצאות לאורך זמן.

מפגש אימון אישי

אחרי האימון

אחרי כל מפגש ומפגש המתאמן יקבל מטרות בהן הוא יצטרך לעמוד עד המפגש הבא בהתאם לתוכנית שנקבעה מראש ביחד עם המאמן. בסיום התהליך כולו המתאמן יוכל לזהות בעיות בעצמו בצורה טובה יותר ולמקסם את יכולותיו במגוון תחומים. אמנם הטיפול ממוקד בבעיה ספציפית אך הוא מאפשר שיפור הוליסטי והקניית כלים החשובים לכל תחומי החיים.

 

סיכום

תהליך אימון אישי הוא תהליך מעצים המאפשר פתרון יעיל של בעיות והקניית כלים חשובים לכל תחומי החיים. ההחלטה להתחיל בתהליך כזה היא חשובה ואמיצה – לפני האימונים כדאי לטפוח לעצמנו על השכם ולנסות 'להכנס' לתוך עצמנו כדי לבוא מוכנים לפגישה הראשונה. במהלך הפגישות המאמן ילמד להכיר אתכם טוב ולזהות את הבעיות שלכם לאחר מכן הוא יבנה תוכנית אישית המותאמת לכם על מנת לשחרר את החסמים ואת דרכי החשיבה המזיקות כך שתוכלו להגשים את עצמכם ולממש את הפוטנציאל.

מפגש אימון אישי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
חִידָה
מה נחשב לתשחץ הכי קשה?

תשחצים הם צורה פופולרית של בידור וחשיבה שמליוני אנשים ברחבי העולם נהנים ממנו כבר למעלה ממאה שנה. התשחץ מורכב בדרך כלל מרשת של ריבועים לבנים

קרא עוד »
נישואים
יועץ זוגיות – מחיר

יש רשימה ארוכה של חששות שעולים לא פעם בעת חיפוש אחר יועץ זוגי. הבולטים שבהם נוגעים לקושי במציאת יועץ מקצועי ולעלות הפגישה. במדריכים הקודמים שהעלינו

קרא עוד »
מסיבת רווקים
מה חובה שיהיה במסיבת רווקים?

מסיבת רווקים היא זמן לחיבור, חגיגה ויצירת זיכרונות מתמשכים עם החתן וחבריו הקרובים ביותר. כדי להבטיח חוויה מוצלחת ובלתי נשכחת, אלמנטים מסוימים חייבים להיות נוכחים

קרא עוד »