חיפוש

איך ניתן לחוות חלום צלול בצורה הטובה ביותר?

רוצים לחיות את החלום? מסתבר שזה לא כזה קשה. באמצעות כמה טכניקות פשוטות תוכלו להגיע למצב של חלימה מודעת ולהנות מחלום שבו הכל אפשרי ושאתם קובעים מה יתרחש.

במאמר הבא הבאנו לכם כמה כלים שיפתחו לכם שער לעולם החלומות הצלולים:

חלומות יכולים להיות מופלאים, כאלו שלא נרצה שיסתיימו, אך באותה מידה יכולים להיות סיוט של ממש שרק נתפלל להתעורר מהם. מה שמייחד חלומות צלולים היא המודעות שלנו להיותנו חולמים, או במילים אחרות – יש לנו שליטה על החלום ומה נעשה בו, אפשר לומר שזו דרך מצוינת להגשים חלום, תרתי משמע. כיצד ניתן לחלום חלום צלול? האמת שאין צורך ביכולות מיוחדות מלבד התמדה ביישום של כמה טכניקות פשוטות:

 

נהלו יומן חלומות

מטרתו של יומן חלומות היא להרגיל את המוח שלכם בשלב הראשון לזכור את החלומות שלכם. ניתן לומר שהיכולת לזכור חלום מקבילה ליכולת להיות במודעות ונוכחות בחלום: ככל שתהיו מודעים יותר לחלומות שלכם, כך תהיו מודעים בתוכם בקלות רבה יותר.

הכינו ליד המיטה מחברת וכלי כתיבה ודבר ראשון אחרי שתפקחו עיניים רשמו מה חלמתם. ההמלצה היא תיעוד ידני בכדי להנכיח את החלום באופן עוצמתי יותר, אך לאלו שמתעקשים ניתן גם לתעד במחשב או בטלפון כמובן.

חשוב שתפרטו כמה שיותר, ככל שתתמידו ותתעדו את החלומות שלכם תוכלו לזהות יותר טוב את הסימנים שאתם בחלום, דהיינו כל דבר מוזר או בלתי אפשרי כמו מפגש עם מתים או חתולים מדברים. הכרה בסימנים האלו מייצרת 'גורם צלילות' שיחול בפעם הבאה שנזהה סימן כזה או אחר בחלום.

 

בדיקת מציאות

בדיקת מציאות בעצם עוזרת לדעת אם אתם במציאות כרגע או בחלום, כיוון והמוח מפרש את מה שקורה בזמן החלום כאמת. יש לבדיקת מציאות המון שיטות שונות, לדוגמה: לשאול את עצמכם במהלך היום 50 פעמים לפחות האם אתם ישנים או ערים כרגע, כך שכשתישנו המוח כבר יורגל לבדוק זאת והסיכוי שתהיו מודעים גם בחלום יגדל. בדיקה  נוספת היא לבדוק כמה אצבעות יש לכם, מאחר ובחלום זה בדרך כלל מספר שונה מחמש.

 

שינון – MILD

שיטה של השגת חלומות צלולים על ידי שינון, או באנגלית MILD. לפני השינה תחזרו בראש או בקול רם על משפט ספציפי לכמה דקות, למשל "עכשיו אחלום חלום צלול" או "בפעם הבאה שאחלום אדע שאני חולמת". כך מטמיעים בתת המודע את ההתכווננות והרצון לחלום חלום צלול.

 

לסיכום,

לחלום חלום צלול זה לגמרי אפשרי, כל מה שצריך זה יומן חלומות, לבצע בדיקות מציאות לעיתים תכופות ולשנן לפני השינה משפט קסמים. חשוב לקיים את כל הכלים האלה במקביל ולא להתייאש, ככל שתתמידו המודעות תגבר וכך גם הסיכוי לחלימה מודעת. אז אל תפסיקו לחלום, כן?

 

אישה ישנה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
תוספים תזונתיים
כל מה שרציתם לדעת על תוספי תזונה

במהלך תקופות שונות, נהגו להמליץ לנשים ולגברים על אכילה של מזונות מסוימים או נטילה של תוספים שונים, מסיבות שונות שרובן קשורות לבריאות ולחוסרים תזונתיים. במהלך

קרא עוד »
מטבעות
 3 שיטות השתלת שיער וכמה זה עולה

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מתעניינים בנושא של השתלת שיער. השתלת שיער יכולה לעשות את השינוי מאנשים מקריחים שמאבדים מהביטחון העצמי שלהם, לאנשים שבטוחים בעצמם

קרא עוד »