חיפוש

איך תדעו שהאוכל שקניתם איכותי וטוב לכלב

לעיתים בעלי כלבים מאמינים שהם קונים לכלב שלהם את האוכל האיכותי והטוב ביותר פשוט בגלל שהכלב שלהם צורך אותו ללא שום התנגדות. אבל האמת היא, שלכלבים יש חוש ריח טוב, אבל אין להם חוש שיודע לזהות אוכל איכותי. לכן, אתם צריכים להיות אלו שבודקים את העניין לעומק. כדי שתוכלו לדעת שאתם בוחרים באוכל איכותי, אתם צריכים לקרוא את המדריך הבא ולגלות את כל המידע החשוב בנושא.

 

איך תוכלו לדעת שאתם קונים אוכל איכותי וטוב לכלב שלכם – הקדמה

כשאנחנו קונים אוכל לעצמנו בסופר, אנחנו יודעים להסתכל על המדבקות הירוקות או האדומות ולפי זה לדעת איזה אוכל איכותי עבורנו ומאיזה מאכלים ומוצרים עדיף להימנע. נכון לרגע כתיבת מילים אלו, אין מדבקות ירוקות ואדומות על מוצרי מזון של כלבים.

לכן, אתם צריכים לדעת שכשאתם קונים אוכל לכלב שלכם שיש בו את אבות המזון שיאפשרו לו לקבל את כל המרכיבים החשובים ביותר להתפתחות התקינה של הגוף, המוח, הפרווה, הציפורניים ושאר אזורים בגוף. בחירה באוכל שאינו מזין עלולה להביא בסופו של דבר להתפתחות של מחלות שנובעות מחסרים במרכיבים החיוניים שיצוינו בפניכם בהמשך.

 

אז איך תוכלו לדעת שאתם קונים אוכל איכותי וטוב?

כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים באוכל איכותי באמת, אתם צריכים לבדוק שהמזון הנבחר כולל בתוכו את הערכים התזונתיים הבאים:

  • חלבון בכמויות גבוהות
  • שומן (אבל לא יותר מידי)
  • אבץ
  • וויטמינים ומינרלים נוספים

אם תסתכלו למשל על הערך התזונתי של חברת מונג אוכל לכלבים, תוכלו לראות שכל מוצרי המזון שלהם לכלבים מכילים המון חלבון, וויטמינים ומינרלים. אבל, לא כל אוכל לכלבים מכיל את הערכים הללו. אם אינכם בטוחים כיצד לבחור את המזון המתאים, אתם יכולים לפעול בהתאם להנחיות שיצוינו בפסקה הבאה.

 

מי יכול לעזור לכם בבחירת מזון איכותי לכלב?

אם אתם רוצים להיות בטוחים לחלוטין שאתם בוחרים במזון איכותי לכלב, אתם יכולים להסתייע באחד או יותר מהגורמים הבאים:

  1. המוכר בחנות שבה אתם מתכננים לקנות את מוצרי המזון
  2. קבוצת פייסבוק של בעלי כלבים (ניתן לבדוק פרטים אודות קבוצה ייעודית שהחברים בה הם בעלים לכלב מגזע זהה לשלכם)
  3. חברים, שכנים, מכרים וקולגות שיש להם כלב במשך שנים
  4. מאלפים ודוג ווקרים

בקיצור, אפשר לומר שאתם יכולים להתייעץ עם כל גורם שיש לו קשר לכלבים במשך תקופה ארוכה. בעלי כלבים בתחילת דרכם נוטים שלא להכיר בעובדות החשובות הנוגעות לאוכל איכותי, כך שעדיף להימנע מבירור מולם.

 

לסיום

עד כאן כל המידע המקיף שיאפשר לכם לדעת שאתם קונים אוכל טוב ואיכותי לכלב שלכם. עכשיו, כשאתם יודעים את הפרטים הללו, נותר לכם לבחור את הפלטפורמה המתאימה לכם ביותר ולברר דרכה אודות המזון המתאים ביותר לכלב שלכם.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
לבחור רתמת כלב
איך בוחרים רתמה לכלב?

בחירה של רתמה לכלב מצריכה מכם היכרות בסיסית עם כמה פרמטרים חשובים. שכן, מדובר בעניין שעשוי להיראות לכם כפשוט, אך אין זה נכון. כדי שלא

קרא עוד »