חיפוש

אילו טיפולים אסתטיים ניתן לעשות פעם אחת בלבד

בשונה מטיפולי בוטוקס, טיפולי פנים וחומצה הילרואנית ישנם טיפולי אסתטיקה שניתן לעשות רק פעם אחת בחיים במידה והתוצאות הן טובות. כל אדם שרוצה לעשות שינוי אסתטי או רפואי יזדקק לטיפול חד פעמי שלאחריו ירגיש איך השינוי משפיע על בטחונו העצמי ומצבו החברתי. המאמר יפרט אילו טיפולים אסתטיים ניתן לעשות רק פעם אחת.

 

טיפולי שיניים אסתטיים

אנשים רבים פונים לטיפולי אסתטיקה לצורך יישור, עיצוב או הלבנת שיניים. מדובר על טיפול לאורך טווח שמתקן את החיוך ומאפשר להחזיר את השיניים לפרופורציה. לפני שמתחילים לטפל חשוב להגיע לאבחון במרפאת האסתטיקה ולתכנן ביחד עם רופא השיניים את הטיפול הנחוץ בין אם מדובר בחניכיים ובין אם בשיניים. את הלבנת השיניים עושים באמצעות לייזר ומקבלים תוצאות שמחזיקות לאורך שנים. לפרטים נוספים כנסו לאתר MY ART LOOK.

 

השתלות שיער

גם השתלת שיער היא טיפול כירורגי חד פעמי שיגרום לשינוי מהותי במראה החיצוני. ישנן שתי שיטות לביצוע ההשתלה. האחת היא FUE בה לוקחים זקיקי שיער מאזור צמיחה בריא כמו העורף ומשתילים באזורי ההתקרחות כל זקיק בנפרד והשנייה היא DHI בה ניתן לשלוט טוב יותר בכיוון, בעומק ובזווית ההשתלה. באמצעות מרפאת אסתטיקה מלווה ניתן לקבל אף מימון ולעבור את ההשתלות בטורקיה.

 

ניתוחי אף אסתטיים

כבר מגיל 16 נשים וגברים רבים עוברים ניתוחי אף לצורך אסתטי על מנת לשפר את הביטחון והדימוי העצמי שלהם. מדובר על הליך כירורגי שחייב להתבצע בצורה מדויקת על מנת שהאף ייראה טבעי והמטופלים לא יצטרכו לבצע פרוצדורה ניתוחית חוזרת. ניתוחי אף גם נעשים לצרכים רפואיים על מנת להקל על הנשימה, אך רוב המטופלים מוצאים בהם פתרון להרחבת או הצרת האף, להקטנתו או הגדלתו, לשינוי הזווית או לפיסול האף.

ישנם אף אנשים שמבצעים את הניתוח ביחד עם ניתוח בסנטר כאשר אין פרופורציות בין האף לסנטר. מאחר ולרופאים טכנולוגיה מתקדמת מדובר על הליך קצר שאת התוצאות המושלמות שלו רואים לאחר מספר חודשים.

 

ניתוח פנים אסתטי

בניתוח פנים נכנסות קטגוריות כמו הרמה ומתיחת הפנים והצוואר, עיבוי שפתיים, הצמדת אוזניים, הרמת עפעפיים וכד'. למשל, פיסול פנים הוא פרוצדורה שאינה ניתוחית. האפקט שלה דומה לניתוח מתיחת פנים או צוואר. הטיפול מביא לשינוי המיוחל של מראה צעיר ורענן. למרות שזהו טיפול חד פעמי צריך לתחזק אותו אחת לשנה בצורה מניעתית. זה לא אומר שתצטרכו שוב להזריק חומרים באותה הכמות, אך בשל תהליך ההזדקנות חייבים להיות בביקורת.

 

כל טיפולי האסתטיקה תחת קורת גג אחת

לסיכום, בין אם בחרתם בטיפולים חד פעמיים ובין אם בטיפולים חוזרים מומלץ לבצע אותם באותה מרפאה לאסתטיקה שם מכירים את צוות המומחים ויודעים שנמצאים בידיים טובות ומקבלים אחריות על כל פעולה.

טיפולים אסתטיים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
גבות
איך ניתן לשקם גבות?

אם העיניים הן החלונות לנשמה, הגבות הן כנראה מסגרת החלון החשובה ביותר שיש. הגבות עוזרות לנו להביע את עצמנו, תורמות להרמוניה של הפנים, ויכולות להרים

קרא עוד »