חיפוש

אינסטלטור או שרברב?

רבים סבורים כי אינסטלטור ושרברב הם שני דברים נפרדים, אולם מדובר באותו בעל מקצוע. כיצד נדע לבחור במומחה לתחום? להלן הפרטים.

אינסטלטור/שרברב – אותה גברת בשינוי הדרת

אינסטלטור ושרברב הם למעשה אותו איש מקצוע, וזאת משום ששניהם עוסקים באותו תחום בדיוק – אינסטלציה. לאור העובדה כי ענף האינסטלציה הוא ענף סבוך ופרוץ, רבים מתקשים לעמוד על ההבדלים, ולכן אנחנו כאן בשביל זה. זכרו: אינסטלטור או שרברב יכולים לטפל במגוון בעיות נפוצות במערכת האינסטלציה שלכם, רק חשוב מאוד לזכור כי על מנת לבצע את העבודות הללו חשוב לפנות לבעל מקצוע אשר בקיא בתחום, מחזיק בתעודות וכן ביצע קורסים שונים לטובת ביצוע עבודות אינסטלציה, בין אם מדובר בעבודות מורכבות או פשוטות יחסית, וזאת על מנת שתוכלו להיות בטוחים כי איש המקצוע אותו אתם מעסיקים יבצע את העבודה הזו על הצד הטוב ביותר, ובסטנדרט מקצועיות ובטיחות גבוהים. בנוסף, אחד המוקשים הגדולים שרובנו נתקלים בהם נעוץ בנושא המחיר, ולכן מומלץ מאוד בטרם אתם מזמינים אינסטלטור שרברב לבית או למשרד לבצע השוואת מחירים, ולבחור באיש המקצוע אשר מציע לכם את הצעת המחיר הטובה ביותר והמתאימה ביותר, בהתאם להיקף העבודה.

 

החברה המובילה כיום בתחום האינסטלציה – מיסטר אינסטלטור

מיסטר אינסטלטור בבאר שבע נחשבת כיום לחברה המובילה בענף האינסטלציה, וזאת לאור העובדה כי מדובר בחברה בעלת וותק של מעל לעשור בתחום. בנוסף, צוות העובדים של החברה, אשר כולם עברו הכשרות מקיפות בתחום יודע להשתמש בכלים מתקדמים אשר יכולים לפתור כל תקלה, במהירות וביעילות. החברה מתמחה בביצוע תיקונים בעבור כל סוגי האינסטלציה אשר כוללים בין היתר: פתיחת סתימות, איתור נזילות, תיקון צנרת, שאיבת ביוב וכו' במהירות וביעילות, במשך 24 שעות ביממה.

מחויבות לשירות – ערך עליון של חברת מיסטר אינסטלטור

חברת מיסטר אינסטלטור חרטה על דגלה את המחויבות לקבלת שירות איכותי ומקצועי מצוות העובדים, וזאת מתוך הבנה כי מדובר בענף פרוץ בו עוסקים לא מעט שרלטנים אשר אין להם ידע בתחום, וכתוצאה מכך גורמים לנזק למערכת האינסטלציה, המבנה עצמו כמו גם נזק משמעותי לכיס של הלקוח. על כן, החברה דוגלת בשקיפות מלאה לכל אורך התהליך – החל משלב אבחון הבעיה ועד ביצוע התשלום, כך שתוכלו להיות בטוחים כי אתם מתקשרים עם חברה מובילה בתחומה אשר תעניק לכם שירות איכותי וליווי אישי, עד לשביעות רצונכם המלאה. ברבות השנים טיפלה החברה במאות לקוחות, הן מהמגזר הפרטי והן מהמגזר הציבורי, בהצלחה יתרה. על כן, אם אתם כעת מחפשים את החברה המובילה בתחום לה צוות אמין ומקצועי, אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עוד היום דרך האתר הרשמי של החברה בכתובת https://www.mrplumber.co.il או להתקשר למספר 055-9912088 ונציג מטעם החברה ישוב אליכם בהקדם לקבלת ייעוץ ראשוני.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מניעת נזקי מים
איך ניתן למנוע נזקי מים?

נזקי מים יכולים לקרות בכל דירה, גם אם היא חדשה ומשופצת, ובטח ובטח אם מדובר בדירה בעלת תשתיות ישנות יחסית. הנה כמה דרכים בעזרתן תוכלו

קרא עוד »