חיפוש

אירוע בר מצווה בשטח: כל הדגשים לאירוע עוצר נשימה

אירועי בר מצווה יכולים להיות באנליים או אטרקטיביים בהתאם למקום אותו בוחרים.

בר מצווה בשטח הוא אירוע מיוחד המעניק אווירה אחרת וייחודיות.

קבלו את כל ההדגשים לצורך הפקת אירוע כזה.

 

ההכנות לבר מצווה בטבע

ההחלטה אם לעשות אירוע בר מצווה בטבע תלויה בכמות המוזמנים שלכם, בתקציב ובמקום בו תבחרו. כמעט אין מקום בו לא ניתן לערוך אירוע בטבע. בין אם בוחרים כתפאורה יער או חורשה, ים או מדבר, האווירה תהיה שונה לגמרי מאירוע בנאלי באולם או גן אירועים. ניתן להשכיר אוהל לאירועים בהתאם לכמות המוזמנים ולהקים אותו בכל שטח. האוהל מעניק הצללה, מכסה מגשם ומתאים לכל עונות השנה. ניתן לאוורר אותו באמצעות מאווררים או מצננים ולחמם אותו באמצעות פטריות חימום. כאשר עושים אירוע בשטח יש לדאוג למקומות ישיבה בין אם מדובר על מחצלות ופופים ובין אם על פינות ישיבה מעוצבות. בנוסף, שולחנות וכיסאות להסעדה הם ציוד הכרחי.

 

ציוד חשמלי לבר מצווה

כדי לחגוג בר מצווה בשטח צריך לדאוג לציוד חשמלי הכולל: תאורה, פרוז'קטורים, מאווררים, מצננים, ציוד להכנת המזון, מערכת הגברה ואודיו, רמקולים, מסך ברקו ומקרן במידה ורוצים להקרין סרטון או מצגת, מחשב עם מוסיקה, מיקסר הגברה, מיקרופון וכד'. על מנת שכל הציוד החשמלי יפעל גם השכרת גנרטורים היא הכרחית. הגנרטור אותו תבחרו צריך להיות בעל הספק חשמלי המתאים לכל מוצרי החשמל שתחברו אליו. כדי לדעת באיזה גנרטור לבחור תצטרכו לבדוק על תוויות היצרן של המכשירים החשמליים כמה וואט הם צורכים, לחבר את מספרי הוואט ולהוסיף עוד 500 וואט וכך לבחור בגנרטור עם ההספק המתאים. תמיד מומלץ גם לגבות את הגנרטור בגנרטור חירום במידה ויהיו תקלות. בנוסף, חשוב להצטייד בכבל מאריך.

 

מה כדאי להגיש באירוע?

מבחינת מזון הכי קל ומרשים הוא להכין לאורחים ארוחה על האש באופן עצמאי או באמצעות שף. במידה וישנם אורחים שאינם אוכלים בשר תמיד כדאי שתהיה אופציה נוספת הכוללת דגים או ירקות צלויים. אפשרות נוספת לארוחה בשטח היא להזמין דוכני מזון המגישים אוכל רחוב כמו: המבורגר, צ'יפס, נקניקיות, סוכר, פופקורן וכד'. הילדים יעריכו אוכל מסוג זה במיוחד אם יהיה זמין ונגיש. ניתן גם להזמין שירותי קייטרינג לשטח ולבחור את המנות שיוגשו בצורת בופה או לשולחנות. תוכלו לעצב שולחן בר מתוק אטרקטיבי וטעים לילדים, דוכן גלידה וכד'.

 

בר מצווה על פי קונספט

כאשר חוגגים בר מצווה בשטח ניתן להתאים אותו לקונספט של האירוע. למשל, אירוע בטבע יכול לכלול אטרקציות מאתגרות כמו חבלי טיפוס, תחנות בסטייל הישרדות, חץ וקשת, מתנפחים מאתגרים או משחקים שונים כמו קליעה למטרה, משיכת חבל, חפש את המטמון וכד'. את מקום האירוע מומלץ גם לעצב על פי הקונספט מבחינת הנראות שלו.

 

בליינים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אמן חושים
 אמן חושים מומלץ לאירועים

ישנה נטייה לחשוב שאמני חושים הם אמנים שמופעים אך ורק בבמות גדולות ובאירועי ענק, אך לא כך הדבר. בשנים האחרונות החלה מגמה הולכת וגוברת של

קרא עוד »