חיפוש

אלו המחלות המזכות בפטור ממס הכנסה

יש רשימה ארוכה של מחלות שמאפשרות לאזרחי המדינה לקבל פטור מתשלום מס הכנסה. עובדה זו מתגלה לעיתים בשלב מאוחר מידי. אנחנו כאן כדי להעלות את המודעות לנושא ולאפשר לכל אחת ואחד מהקוראים שלנו להכיר בעובדה חיונית זו. קראו את השורות הבאות בעיון רב ותגלו איזה מחלות יזכו אתכם בקבלת הפטור המדובר.

 

סוג המחלה ה – 1 שצפוי לזכות אתכם בפטור: מחלות דם

מי מכם שחולים במחלות דם כמו אנמיה כרונית במשך שלושה חודשים רצופים לפחות, צפויים לגלות כי הם יכולים להגיש בקשה לקבלת פטור ממס הכנסה. בנוסף לכך, גם אלו שחולים במחלת המיאליפברוזיס צפויים לקבל גם כן את הפטור. שכן, מדובר במחלה ממאירה וקשה שמגדירה את מי שחולים בה כבעלי 100% נכות בביטוח הלאומי – עובדה שתאפשר להם לקבל את הפטור באופן מידי.

פטור ממס הכנסה

סוג המחלה ה – 2 שצפוי לזכות אתכם בפטור: מחלה פנימית

אי אפשר לכתוב מדריך מעמיק אודות מחלות המזכות בפטור ממס הכנסה ולא לציין מילה או שתיים אודות המחלות הפנימיות שנחשבות למורכבות מאוד ולעיתים גם למסכנות חיים. מי שחלו במחלות אלה, עשויים להיות מוכרים על ידי המוסד לביטוח לאומי ולקבל כ – 100% נכות. נציין כי המחלה הנפוצה ביותר שצפויה להביא להכרה זו היא שחפת פעילה של הבלוטות הבאות:

  • מפשעות
  • צוואר
  • בית שחי

 

סוג המחלה ה – 3 שצפוי לזכות אתכם בפטור: מחלה כרונית

יש מי שמתמודדים עם מחלות שילוו אותם עד יום מותם. ראוי לציין כי אין מדובר בהכרח במחלות קשות או כאלה שצפויות לשבש את אורח החיים של החולה באופן משמעותי. ובכל זאת, הן צפויות לזכות אותו בפטור המדובר. ראוי לציין כי מעטים יודעים שלחץ דם לא מאוזן נחשב למחלה כרונית. כך שיש להעלות את הנושא למודעות, כדי שמי שסובלים ממחלות מסוג זה, יוכלו לקבל את הפטור המגיע להם.

פטור ממס הכנסה

סוג המחלה ה – 4 שצפוי לזכות אתכם בפטור: סרטן

הפטור לתשלום מס הכנסה ניתן באופן אוטומטי למי שחלו במחלה זו. ראוי לציין כי לאחר קבלת הפטור, יש להגיש בקשה מסודרת, כדי שניתן יהיה לקבל את פטור זה לאורך כל החיים. שכן, הפטור ניתן בתור התחלה רק לשנה הראשונה של המחלה ויש להאריך אותו באופן ידני.

 

המדריך קצר מלהכיל

רגע לפני שהמדריך מסתיים, ראוי לציין כי ישנה עוד רשימה ארוכה של מחלות שנכנסות תחת הקטגוריות שלעיל ויאפשרו לכם לקבל את הפטור ממס הכנסה. הנה כמה מהן:

  • פרקינסון
  • אירוע מוחי
  • מחלות לב
  • מחלות ריאה
  • סוכרת
  • השמנת יתר ועוד

 

השורה התחתונה

עכשיו אתם יודעים מה הן המחלות שצפויות לזכות אתכם בקבלת הפטור המדובר. כך שנותר לכם רק ליצור קשר עם נציג מטעם המוסד לביטוח לאומי, להגיש את הטפסים הדרושים ולקבל את הזכויות שלכם.

פטור ממס הכנסה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא