חיפוש

אתם בחרתם – אלו המשקאות האלכוהוליים האהובים על ישראלים

ישראלים הם עם חם ושמח, עד כה לא מדובר בסקופ. הם אוהבים לחגוג, ולחגוג חזק שכל העולם ישמע. ישנם מגוון משקאות אלכוהולים שכבשו את לב הישראלים בסערה לאורך השנים. חלקם עומדים עד היום במבחן הזמן.

ישראלים נשארים בדרך כלל נאמנים למשקה האהוב עליהם ולא יוותרו או יחליפו אותו בקלות. סטטיק ובן אל עם ליאור נרקיס שרו ש"ישראלים לא אוהבים כוסות ריקות". במאמר זה ננסה להבין – עם מה הם הכי אוהבים למלא אותן?

 

ערק- הבחירה של העם

עם כמה שאנחנו מתעקשים להיות חלק מאירופה ועצם היותנו מדינה מערבית לכל דבר ועניין, יש נתונים בDNA של ישראל שאי אפשר להתווכח איתם או לשנותם. האהבה הגדולה לערק בכל אזור המזרח התיכון לא פסחה גם על ארץ הקודש, ומשקה האניס הוא מהאהובים על הישראלים מאז ומעולם.

השילוב של ערק איכותי, אותו ניתן להשיג במחיר שווה לכל כיס עם אשכוליות הפך לאלמותי. גם אחיו למחצה, האוזו, נחשב לפופולרי במיוחד. אוזו וערק ברמה הגבוהה ביותר תוכלו למצוא באתר https://blend.co.il.

 

המועבט לא טועה

כמו שעדן בן זקן דאגה להזכיר לנו בלהיט המפורסם, גם ישראלים רבים יסכימו איתה ומוכנים לשתות רק ג'ין טוניק. ג'ין הוא לא משקה ששותים בדרך כלל נקי, אך השילוב המוצלח שלו עם מי טוניק הפכו אותו למשקה מרענן שעושה את העבודה ונחשב לפופולרי ביותר בתקופה האחרונה בארץ. ג'ין איכותי משמש גם להכנת הקוקטייל האהוב מרטיני, עבור ישראלים שרוצים להתפנק ולקבל חווית שתייה איכותית.

 

וויסקי- הבחירה האריסטוקרטית

אין כמו להרגיש חשוב ואלגנטי, וגם ישראלים כבר הבינו שאין דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר לאחוז בכוס וויסקי, עם קרח או בלי. המשקה האלגנטי שמגיע מסקוטלנד ואירלנד, כבש את ליבם של ישראלים שרוצים חווית שתייה עשירה יותר.

יש מבחר ענק ומגוון של וויסקי ברמות זיקוק ואיכות שונות, מה שמספק לחובבי המשקה הזדמנות לטעום מעולמות רבים וסגנונות שונים של וויסקי, משקה עם אמירה רצינית שיוצרת רושם של מביני עניין. אלה שלא אוהבים לשתות אותו נקי, מערבבים אותו בדרך כלל עם קולה, בדומה לרום.

 

מלכת הצ'ייסרים, מרוסיה באהבה

המשקה שמיוצר מתפוח אדמה והפך לאחד הפופולריים בעולם הוא כמובן הוודקה. מקורו ברוסיה, אך כיום מיוצר במדינות רבות בעולם, ובעיקר מוכר בתצורת הוואן גוך, צ'ייסר החתונות הרשמי בישראל, וגרייגוס, וודקה צרפתית איכותית למדי.

מותגי הוודקה כבר מזמן הפכו לפופולריים ביותר בישראל, כאשר טווח המחירים הנוח מאפשר לכל אחד להנות מבקבוק, בצ'ייסר או בערבוב עם כמעט כל מיץ שעולה לראש. תרתי משמע.

 

ישראלים יודעים הכי טוב

בסופו של דבר, טעמם של הישראלים מגוון כשזה מגיע לאלכוהול, אך יש כמה משקאות אהובים שלא הולכים לשום מקום ונחשבים לפופולריים כבר שנים. כנסו לאתר של חברת המשקאות הקרובה אליכם והתפנקו על אחד מבקבוקי האלכוהול האהובים, ליצירת אירוע בלתי נשכח.

משקאות אלכוהוליים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
חִידָה
מה נחשב לתשחץ הכי קשה?

תשחצים הם צורה פופולרית של בידור וחשיבה שמליוני אנשים ברחבי העולם נהנים ממנו כבר למעלה ממאה שנה. התשחץ מורכב בדרך כלל מרשת של ריבועים לבנים

קרא עוד »
נישואים
יועץ זוגיות – מחיר

יש רשימה ארוכה של חששות שעולים לא פעם בעת חיפוש אחר יועץ זוגי. הבולטים שבהם נוגעים לקושי במציאת יועץ מקצועי ולעלות הפגישה. במדריכים הקודמים שהעלינו

קרא עוד »