חיפוש

איך פותחים אתר שמתקדם מהר בגוגל?

זה כבר מזמן לא סוד שתעשיית בניית האתרים התפתחה בצורה מרשימה בעשור האחרון.

זה אמנם לקח קצת זמן, אבל בסופו של דבר העולם העסקי כולו הסתגל למציאות בה העידן הדיגיטלי ושירותי קידום ובניית אתרים הפכה חלק משמעותי ואף

הכרחי בכל עסק.

למרות שכיום לרוב החברות והעסקים יש אתר אינטרנט משלהם, ישנם לא מעט מקרים בהם האתרים הללו לא ממש מספקים את הסחורה. למעשה, ישנם עסקים וארגונים רבים שמשקיעים אלפי ואף עשרות אלפי שקלים על עיצוב ובניית אתרים – אבל הלקוחות לא ממש מגיעים.

אז למה בעצם התוצאות ממאנות מלהגיע? כדאי שתתחילו בכך שתבדקו את מיקום האתר שלכם בדף תוצאות החיפוש בגוגל.

ריכזנו עבורכם את כל מה שתצטרכו לדעת על מנת לבנות לעצמכם אתר שיאפשר קידום אתרים איכותי באמת – כזה שתגיעו איתו גבוה בדפי התוצאות, אפילו עד למקום הראשון.

 

איכות תוכן האתר

ניתן לומר כי בשנים האחרונות מנועי החיפוש באינטרנט נעשו חכמים הרבה יותר, בכל מה שקשור להערכת איכות התוכן של אתרי האינטרנט – וזאת בעזרת מנועים סמנטיים מסוימים, הם יכולים להבין טוב יותר את המשמעות שמאחורי המילים, ולא רק לחשב את צפיפות מילות המפתח הכתובות בדף מסוים.

כלומר, כדאי מאוד להשקיע בתוכן איכותי ומקורי, כזה שלא ניתן יהיה למצוא באתרים אחרים. שמרו את התוכן קליל וזורם יחסית, על מנת שלא יכביד יותר מדי על הגולש, תוכן שיהיה נעים לקרוא.

בנוסף, תוכן איכותי יכול גם לתרום משמעותית להשגת קישורים מאתרים אחרים, שבעליהם ירצו לקשר אל התוכן האיכותי שלהם – וזאת מבלי שתצטרכו לנקוף אצבע.

 

תדירות עדכונים  

מומלץ לשמור על תדירות גבוהה יחסית של תדירות העדכונים באתר, וכן לעדכן תכנים של תכנים ישנים – זו נקודה חשובה ביותר להצלחת האתר, מכיוון שזה יגרום לגולשים לרצות ולחזור לאתר פעם נוספת, מכיוון שהם יבחינו כי התוכן שהם קוראים אכן מעודכן ורלוונטי.

בנוסף, מומלץ לעדכן את תכני האתר אחת לשבוע או אחת לחודש לפחות, זה כמובן רלוונטי גם עבור אתרי תדמית – ניתן לעדכן אותם באמצעות בלוג, או הוספת מאמרים חדשים ועדכניים.

מנועי החיפוש סורקים באופן תדיר יותר את האתרים שמתעדכנים על בסיס קבוע, ולכן יש להם יתרון מובהק לעומת המתחרים בדף תוצאות החיפוש. ניתן להוסיף חיבור לגוגל ניוז, וכך לקבל חשיפה בתוצאות החיפוש.

 

מידע מובנה

מידע מובנה הוא בעצם מידע שמסומן בסימון מיוחד, כך שמנועי החיפוש יוכלו להבין את המשמעות שלו בקלות. לדוגמא – כתובות מוצרים, מתכונים, שמות של אנשים, מאמרים ועוד.

מידע מסוג זה מאפשר לגוגל להציג בתוצאות החיפוש את המידע המובנה בגרף הידע שלו, או לחילופין, לצד תוצאת החיפוש הרלוונטית, וכך הוא בעצם מעשיר את תוצאות החיפוש ומדגיש את הנוכחות של האתר בדף, וכך תופס את תשומת לב של הגולשים.

 

מחשב נייד

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
שטרות של יורו
כמה כסף אפשר להרוויח באינטרנט?

האינטרנט הפך לכלי משמעותי שמאפשר לאנשים רבים מרחבי הארץ והעולם להרוויח לא מעט כסף. אנו שומעים לא פעם על אנשים שמתעשרים ברגע בעקבות שימוש באינטרנט,

קרא עוד »
מקלדת
4 דרכים לבנות קהל עוקבים בטיקטוק

רשת הטיקטוק הפופולארית, המונה נכון לשנת 2021 כבר מעל מיליארד משתמשים רשומים, מהווה פלטפורמה נוחה מאוד לצבירת עוקבים ולייקים, בדרך להפוך למשפיעני טיקטוק, היוצרים סרטונים

קרא עוד »
מסך
5 נכסים דיגיטליים שכדאי להשקיע בהם

האינטרנט מזמן לנו מגוון אפשרויות לפרנסה מהבית. באמצעות הידע הטכני המתאים וקצת יצירתיות, תוכלו להשקיע בנכס דיגיטלי ולהנות מהכנסה חודשית נאה. נכס דיגיטלי הוא נכס

קרא עוד »