חיפוש

באילו מצבים כדאי למכור את הרכב לפירוק

רובנו נמצאים עם אותו רכב שנים רבות, אנחנו נקשרים לרכב והוא עובר איתנו הרבה אך כמו כל דבר בחיים גם הרכב מפסיק לעבוד באיזשהו שלב או חלילה עוברים איתו תאונה כך שלא ניתן להשתמש בו יותר.

במצב כזה אי אפשר למכור את הרכב לאדם פרטי והאופציה היחידה היא למכור אותו לפירוק עבור החלפים שלו או עבור הברזל שלו.

 

תאונת דרכים

ישנם מאות מצבים שונים בהם רכב מאבד את יכולתו לתפקד בתאונות דרכים. ישנם מקרים, בתאונות קלות בהם ניתן לתקן את הרכב ולהמשיך להשתמש בו אך לפעמים האוטו נפגע קשות ואין טעם להשקיע בטיפול גם אם הוא לא הוכרז טוטאל לוס או לחילופין, אין נזק גדול לרכב אך כריות האוויר נפתחו ואז הוא אוטומטית מוגדר כטוטאל לוס. בכל מצב כזה, פרט לכסף שאתם יכולים לקבל מהביטוח על הרכב, אפשר גם למכור את האוטו בעבור פירוק כי עדיין ניתן להשתמש בחלפים שלו ובברזל. פשוט לרשום בגוגל את העיר הרצויה+קונה רכבים לפירוק, למשל, קונה רכבים לפירוק בכפר סבא.

 

רכבים ישנים

לא תמיד משתלם למכור רכבים ישנים מאד או להמשיך לשמור עליהם. ראשית כל, כל עוד הרכב עדיין רשום אתם ממשיכים לשלם אגרה וביטוח ולכן אין טעם להמשיך להחזיק רכב שאתם כבר לא נוהגים בו, מה גם שזה לא חוקי להעמיד רכב ישן ללא שימוש בצידי הדרך. בנוסף, גם אם הרכב עדיין נוסע אך אתם מרגישים שמבחינה כלכלית קשה להחזיק אותו כי הוא צריך הרבה תיקונים או צורך הרבה דלק אז גם אין סיבה לשמור אותו. האופציה המשתלמת ביותר עבור רכבים ישנים היא מכירתם לפירוק, כאשר ישנן חברות שיבואו אפילו לגרור את הרכב מהבית שלכם בחינם מבלי שתצטרכו להתאמץ.

 

תהליך מכירת הרכב מתארך

לפעמים, גם אם לא מדובר ברכב ישן או רכב שעבר תאונת דרכים עדיין משתלם למכור אותו לפירוק מאשר למכור אותו לאדם פרטי. מדובר במצבים בהם אתם מפרסמים את האוטו למכירה הרבה מאד זמן ואין קונים. נוצר מצב היום שבגלל תנאי מימון משתלמים, אנשים מעדיפים לרכוש רכב חדש מחברה מאשר יד 2 ולכן מאד קשה היום למכור רכבים. כל הזמן שהרכב אצלכם אתם מפסידים כסף ולכן אם עוברים חודשים בודדים ועדיין אין קונה, מומלץ למכור את הרכב לפירוק.

 

לסיכום

כפי שראיתם, ישנם כמה מצבים בהם מומלץ למכור את הרכב לפירוק: תאונת דרכים, רכב ישן וזמן רב למכירת הרכב שברשותכם. תהליך מכירת הרכב לפירוק הינו פשוט ונוח ואתם מקבלים את הכסף במיידי. בנוסף, ישנם הרבה מקומות שגוררים את הכב בחינם כך שאתם פטורים מלהגיע לעסק. הדבר היחידי שאתם צריכים לעשות זה למלא טופס במשרד הרישוי כדי להוריד את הרכב מהכביש באופן פורמאלי.

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
כידון
5 יתרונות שלא היכרתם לקלונועית

הקלנועית הינה כלי רכב נוח המשמש לרוב אנשים מבוגרים, ומשמשת כפתרון ניידות מצוין ממקום למקום באופן נוח, מהיר ויעיל. ישנם יתרונות רבים ומגוונים לשימוש בקלנועית

קרא עוד »