חיפוש

באילו פציעות נהוג לשים מגן ברך או קרסולית

הברך והקרסול בגוף האדם הם שני מפרקים מורכבים שמועדים לפציעות ונזקים רבים במיוחד עבור ספורטאים או אנשים שמפעילים עליהם הרבה לחץ.

כמה פעמים שמענו על ספורטאים או על חיילים שנפצעו וכעת עוברים ניתוח בברך או בקרסול? וזה יכול לקרות לכל אחד מאיתנו.

תנועה אחת לא נכונה, ונהיה משותקים מכאב.

בואו לקרוא ולהבין באילו פציעות נהוג לשים מגן ברך או קרסולית.

 

למה זה קורה?

לפני שנצלול לנושא בהרחבה ונדבר על הפציעות השונות בהן נהוג לשים מגן ברך או קרסולית, בואו נדבר על הסיבה שפציעות בברך ובקרסול הן כל כך נפוצות. הברך שלנו היא המפרק הפעיל ביותר בגוף בזמן תנועה ולכן היא חשופה כל הזמן לפגיעות ופציעות שונות בין אם זה בזמן פעילות עצימה ובין אם זה בגיל מבוגר בעקבות שחיקה במרוצת השנים. גם הקרסול שלנו, שנושא את כל משקל גופנו ומאפשר לנו תנועה רבה בו זמנית, חשוף מאוד לפגיעות ולפציעות שונות.

 

איך תדעו למה אתם זקוקים?

כפי שמשתמע משמות המוצרים, כל אחד מהם נותן מענה לבעיות רפואיות אחרות הקשורות לאיבר אחר – הקרסול או הברך. כמובן שלפני שאתם רוכשים את אחד מהם, כיצד להתייעץ עם רופא אורטופדיה כדי שייתן לכם אבחון מדוייק והמלצות איזה מוצר הכי כדאי לכם לרכוש.

 

תומך ברך

תומר ברך, הוא מוצר שייעודו לתמוך, לייצב ולהקל על הברך. הוא עוזר לחלק את המשקל המופעל על הפיקה של הברך ויש תומכים שאף מחממים את השרירים ועוזרים לשחרר אותם ולהפיג את הכאב.

 

מתי משתמשים בו?

בעיות שונות בברכיים דורשות מגנים שונים לברכיים ולכן כמו שאמרנו מקודם, חשוב מאוד להתייעץ עם אורטופד. מגיני הברכיים יכולים לשמש למניעת פציעות ולשמירה על הברך, להקלה על הרגל ולעזרה בהחלמה בניתוח בברך, לתמיכה בברך עם רצועה קרועה ולברך עם כאבים כרוניים. בכל הפציעות האלו, מגן ברך יכול לעזור ולהקל על תהליך ההחלמה ועל הכאבים שהאדם חווה. חשוב לשים לב, במיוחד אם אתם עוסקים בספורט כלשהו, להתאים את מגן הברך לספורט בו אתם עוסקים. הפגיעות שאליהן הברך חשופה משתנות בין ענפי הספורט השונים.

 

קרסולית

קרסולית או מייצב קרסול, הוא אביזר אורטופדי נוסף שעוזר בפציעות שונות. תפקידו לייצב ולשמור על הקרסול.

 

מתי משתמשים בו?

במקרים בהם יש נקע בקרסול, נפיחות, מתיחה, דלקת או קרע של הגידים והשרירים וכל כאב אחר בקרסול. הקרסולית הוכחה מחקרית כמועילה ביותר לשיקום והקלה בכאב לבעיות שונות בקרסול.

 

תמיד תתייעצו עם מומחה

פגיעות בברך ובקרסול הן פגיעות נפוצות למדי שיכולות לקרות לכל אחד מאיתנו גם אם אנחנו לא ספורטאים מקצועיים. תנועה אחת לא נכונה ואנחנו שם. יש לכאב ולפציעה פתרונות אך תמיד חשוב להתייעץ עם רופא מומחה לפני שרצים (או מדדים) לקנות מגן ברך או קרסולית.

ספורטאים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
תוספים תזונתיים
כל מה שרציתם לדעת על תוספי תזונה

במהלך תקופות שונות, נהגו להמליץ לנשים ולגברים על אכילה של מזונות מסוימים או נטילה של תוספים שונים, מסיבות שונות שרובן קשורות לבריאות ולחוסרים תזונתיים. במהלך

קרא עוד »
מטבעות
 3 שיטות השתלת שיער וכמה זה עולה

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מתעניינים בנושא של השתלת שיער. השתלת שיער יכולה לעשות את השינוי מאנשים מקריחים שמאבדים מהביטחון העצמי שלהם, לאנשים שבטוחים בעצמם

קרא עוד »