חיפוש

ביטוח חובה לרכב

ביטוח חובה לרכב – כול המידע והשוואת מחירים

יותר מ – 80% מכלל האוכלוסייה משלמים על ביטוח חובה לרכב 42% יותר ממה שהם יכולים לשלם. אל תהיה חלק מהנתון הזה! אנחנו נדאג שפרטייך יעברו בצורה חסויה אל יועץ מקצועי בתחום ביטוח חובה לרכב, אשר ייתן לך שיחת ייעוץ ויענה על שאלותייך בחינם!

ביטוח חובה לרכב

ביטוח חובה הוא ביטוח שמוגדר כחובה על כל בעל רכב. ביטוח זה יגן על אותם בעלי רכבים במקרה הם יהיו מעורבים בתאונה ויפגעו. במקרה שכזה ביטוח חובה ניתן למימוש על ידי פניה לחברות הביטוח בתביעה שדרישתה הוא החזר סכום הפגיעה כתוצאה מאותה תאונה.

ביטוח חובה – כיצד נקבע המחיר

חשוב לדעת כי התשלום החודשי עבור ביטוח חובה נקבע על פי נתוניו של הנהג:

• מין- המחיר משתנה בהתאם למגדר של הנהג: זכר או נקבה.

• גיל הנהג- המחיר משתנה בהתאם לגילו של הנהג. אם מדובר בנהג צעיר וללא ניסיון מחיר הביטוח יהיה גבוה יותר מאשר נהג מבוגר בעל ותק וניסיון רב שנים על הכביש.

• עבירות- אם הנהג הוא בעל עבירות קודמות, דהיינו עבירות תנועה ותאונות, קרוב לוודאי שהפרמיה החודשית תהיה גבוה יותר, מאשר של נהג ללא עבירות תנועה.

• סוג וגיל רכב- התשלום של הביטוח ישתנה בהתאם לסוג הרכב ולשנתון שלו. קרוב לוודאי שרכב ישן יעלה יותר מאשר רכב חדש מבחינת ביטוח חובה.

ביטוח חובה – כדאיות רכישה

ביטוח חובה הוא ביטוח שכל נהג יצטרך לעשות בזמן זה או אחר, הסיבה היא פשוטה, המדינה מחייבת לעשותו ולכן כאשר מגיעים לרגע כדי לדעת כי ישנם הבדלי מחירים בין ביטוח אחד למשנהו.

כמובן שמין הנהג, גילו, עבירות קודמות ופרמטרים שונים משפיעים על המחיר, אך למרות פרמטרים קבועים אלו, אל לכם לחשוב כי כל חברות הביטוח גובות את אותו המחיר. המחירים משתנים מחברה לחברה וכדאי לברר לפני שמבצעים את רכישת הביטוח, מהי צורת הרכישה המועדפת עליכם ואצל איזו חברה או סוכנות ביטוח.

ביטוח חובה – ביצוע

ניתן לבצע רכישה של ביטוח חובה בשתי דרכים:

ביטוח בצורה ישירה – על ידי חברות ביטוח ישירות. חברות ביטוח ישירות נותנות לכם, הלקוחות, את האופציה לרכוש את הביטוח בצורה ישירה על ידי האינטרנט או על ידי שיחה טלפונית עם אחד מהנציגים, ללא הצורך להיות מוגבלים מבחינת שעות או מיקום. חשוב לדעת כי בצורת רכישה זו אין לכם סוכן ביטוח והכל מתבצע ישירות מול חברת הביטוח, דבר שיכול להוזיל את סכום הפרמיה החודשית, שכן בביטוח ישיר אין עמלת תיווך סוכן.

ביטוח חובה דרך חברת או סוכנות ביטוח – יש לכם את האפשרות לרכוש ביטוח לרכב על ידי סוכן ביטוח של אחת החברות. תמיד רצוי לבצע לפני כן סקר שוק של המחירים ולברר לגבי חברת הביטוח שבה אתם מתכוונים לרכוש ביטוח חובה.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
כפל ביטוח
לחסוך כסף עם בדיקת כפל ביטוחים

בדיקת כפל ביטוחים היא בדיקה שגרתית מומלצת אחת לשנתיים וחצי. מבצעים אותה כדי למצוא ביטוחים כפולים או לא רלוונטיים וכך חוסכים בתשלומים מיותרים. איך ואיפה

קרא עוד »
מבנה משותף
מה הוא ביטוח מבנה משותף?

שמעתם על ביטוח מבנה משותף ולא ידעתם מה זה אומר? קבלו את המאמר המקצועי שיעשה לכם סדר בכל מה שקשור לביטוח מבנה משותף, הכיסוי שהוא

קרא עוד »
הר ביטוח
מה זה "הר הביטוח"?

אם אכפת לכם מתיק הביטוח שלכם, סביר להניח שכבר שמעתם על הר הביטוח. אתר הר הביטוח הוקם על מנת לאפשר למבוטח לקבל מידע על תיק

קרא עוד »