חיפוש

בית חכם – עלות מול תועלת – האם זה שווה לכם

בנייה של בית חכם והתקנת המערכות הנקשרות בכך המאפשרות לכם לשלוט על הבית ועל פעילות החשמל שבו מרחוק ובקלות – היא טרנד אדיר בעשר האחרון, שכבר הותקן בבתים רבים בישראל ובכל העולם.

העלות של התקנת מערכות כאלה אמנם עולה כסף, אך למעשה יכולה לחסוך לכם עלויות גבוהות מאד של חשמל לטווח הארוך ולהביא בסופו של היום לחסכון משמעותי.

כדי להבין האם מדובר במשהו שמתאים לכם ומה כל הפרטים, לפניכם הכל על בית חכם – עלות מול תועלת – האם זה שווה לכם.

 

מה הוא בית חכם?

בית חכם הוא אחד הטרנדים החזיקם בעשור האחרון שמביא את קדמת הטכנולוגיה היישר אל בתינו ואל הנוחות המרבית שלנו. בית חכם הוא בית בו מושתתת מערכת טכנולוגית, אלחוטית או קווית, אשר שולטת בחשמל ברחבי הבית וכיוצא בכך מאפשרת לנו להדליק את האור, הטלוויזיה, הדוד או המזגן, וכל מה שעובד למעשה על חשמל ומחובר למערכת החכמה  הזו – ממכשיר המולטימדיה שלנו ועל ידי לחיצת כפתור פשוטה. חברות שונות כמו גלובל קוואלטי עומדות בחזית הטכנולוגיה הזו ומאפשרות התקנה ובנייה של מערכות כאלה.

 

האם בית חכם מסוגל לחסוך בחשמל?

בית חשמל ומערכות השונות שלו, מאפשרים פירוט מלא של כל מכשירי החשמל והתשתיות שמחוברות את המערכת הזו, וכך מתאפשר לכם בעצם להבין מה כרגע דלוק, וצורך חשמל בבית שלכם. כמובן ומדובר בהזדמנות מופלאה וחשיפה למידע שלא היה לנו קודם, שעוזר לנו גם לסגור מכשירים מרחוק וכך לוודא שאנחנו משתמשים בחשמל באופן המינימלי ורק במידת הצורך ללא בזבוז מיותר.
בית חכם ונוחות השליטה בחשמל שהוא מעניק, מאפשרים לנו לדעת בכל רגע במה מושקע כרגע חשמל, ובהתאם מאפשרים לנו לנתק את החשמל ולכבות את הצריכה – דבר שיחסוך לנו כסף באופן משמעותי בטווח הקרוב והרחוק.

 

מה היתרונות העיקריים של בית חכם?

חיסכון כלכלי

ראשית כפי שציינו, בית חכם יכול לחסוך לנו חשמל משמעותית וכך גם לחסוך לנו כסף רב שהיה מתבזבז ללא החשיפה למידע וללא השליטה הפשוטה שהבית החכם והמערוכת שלו מעניקות לנו. לכן למרות שהתקנה של בית חכם תעלה כמה אלפי שקלים – החיסכון שזה יביא יהיה משמעותי ויתעלה על ההוצאה הזו בטווח הארוך.

 

נוחות והקלה

שגרת היום שלנו, הופכת להרבה יותר פשוטה ונוחה ברגע שיש לנו בית חכם שניתן לשלוט בו מהטלפון או מכשיר המולטימדיה. הבית החכם מקל עלינו באלפי דרכים ומעניק לנו שגרת חיים קלה יותר, כמו פתיחת המזגן, הקומקום והדוד לפני הגעתנו לדירה, כמו סגירת המזגן או האורות במידה ושחכנו אותנו, ואפילו כמו פתיחה של דלת הבית מרחוק עבור האורחים. כל הפלוסים הקטנים האלה גם חוסכים לנו זמן, כסף והתעסקות, וגם הופכים את השגרה לנוחה וחופשיה הרבה יותר משהייתה בעבר.
בית וכובע

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מערכת הדפסה והחלה
מה היא מערכת print & apply?

בחלק ניכר מהתעשייה, אנחנו מוצאים את עצמנו לא פעם נדרשים להדביק תוויות על גבי אריזות או מוצרים שונים. התוויות הללו חשובות כיון שהן מספקות מידע

קרא עוד »