חיפוש

5 דברים שחשוב לדעת כשמביאים גור כלבים הביתה

כשאתה פוגש גור לראשונה אתה יכול להבין רק מהתבוננות בו כמה הוא חשוב לך. תוכל לראות את ההבדל בעיניו ולשמוע את הדרך שבה הוא מסתכל עלייך. בגלל זה, חשוב לזכור שלהביא הביתה גור לא אומר שאתה צריך להיןת לידו לנצח. גורים מאומנים בקלות וערניים מלידה. מה שתעשה עם התוספת החדשה שלך לבית יקבע בסופו של דבר כמה מהר הוא ישתלב כבן משפחה שלך.

 

למה אתה צריך גור

לפני שאתה מביא הביתה גור, האם יש לך מספיק אנרגיה לשחק כל היום? האם הוא מתעניין בכל מה שקורה סביבו? האם יש אזורים בבית שלך שצריך להתאים או לסגור? כל אלו הן השאלות שאתה צריך לשאול את עצמך לפני שאתה מביא הביתה גור. זה יאפשר לך להתחיל לזהות כל אזור בבית שלך שעשוי לדרוש שיפור.

 

איך לטפל בגור

כשתהיה מוכן להביא גור הביתה, תרצה לעשות את המחקר שלך ולוודא שאתה מרגיש בנוח עם מה שאתה הולך לעשות איתו. אמנם אתה לא צריך לדאוג לכך שגור יתחבר מאוד לבית שלך, אבל יש לך את האפשרות לתת לו אוכל רך, מים, מצעים עמידים בפני מזג אוויר וצעצועים כשיהיה מבוגר מספיק כדי לשחק איתם. זה ייתן לו חוויה שהוא תמיד יזכור ויהיה לו כיף גדול.

 

שטיח צרכים

עד שהגור שלך יגדל מספיק כדי לשלוט בצרכים שלו, מומלץ להביא שטיח צרכים שעשוי מחומר דומה לחומר של חיתולים. כך תוכל להרגיש יותר בנוח במידה שהגור יעשה צרכים בבית לפחות זה יהיה במקום הייעודי לכך.

 

אילוף הגור שלך

כאשר אתה מביא הביתה גור יהיו לך כמה אתגרים שונים. אתה תהיה תחת ההנחה שהוא הולך להיות כלב צייתן ושהוא לא צריך מאלף. זה לא המקרה! יכולתו של גור ללמוד במהירות מוגבלת. מה שאתה צריך לעשות זה לוודא שהוא מקבל את הכמות הנכונה של פעילות גופנית והוא לא מנסה לעשות שום דבר שמכניס אותו לצרות. דרך מצוינת לעשות זאת היא אילוף גורים. זה ייתן לך שקט נפשי לדעת שהוא מחונך ע"י בעל מקצוע. יש אפילו בעלי מקצוע שמשתמשים בשיטות כמו הידרותרפיה לכלבים בכדי ללמד את הגור דברים יותר מתקדמים.

 

אוכל ליום

זכור להאכיל את הכלב שלך מעט מדי יום כדי שהוא יהיה שמח ויאכל היטב וגם כדי להוציא אותו מהמיטה בבוקר כדי שיתחיל טוב את היום מומלץ לשים אוכל בבוקר ובערב בשעות קבועות.

 

מסיימים

אם אתם מרגישים קצת לחוץ או לא בטוחים איך להתמודד עם התוספת החדשה שלכם, השתמשו בטיפים שנתנו לכם וזה בטוח יקל עליכם בהבאת בן משפחה צעיר ושובב הביתה!

אל תשכחו שגורים בדרך כלל מאוד אנרגטיים ושובבים ומאוד מומלץ להיות איתם הרבה לפחות בהתחלה, אך גם במידה ואין לכם את הפנאי לכך תמיד יש אופציות מעולות כאלטרנטיבה.

כלב קטן

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
לבחור רתמת כלב
איך בוחרים רתמה לכלב?

בחירה של רתמה לכלב מצריכה מכם היכרות בסיסית עם כמה פרמטרים חשובים. שכן, מדובר בעניין שעשוי להיראות לכם כפשוט, אך אין זה נכון. כדי שלא

קרא עוד »