חיפוש

האם יש דגמי רכבים שלא תומכים בדלקן אוניברסלי?

בשנים האחרונות ניתן להבחין בכך שעולם הרכב ועולם התדלוק עוברים שינוי משמעותי, שמוביל אותם בקלות אל עבר הקידמה. הרכבים הולכים והופכים לחכמים יותר, כמו גם שיטות התדלוק שמאפשרות לנו היום להנות מנוחות מקסימלית ומינימום התעסקות מיותרת.

דלקן אוניברסלי הוא אחד מהפתרונות שהפכו את עולם הרכב להרבה יותר פשוט, אך נשאלת השאלה האם יש דגמי רכבים שלא תומכים בדלקן אוניברסלי? חזרנו עם התשובות שיענו לכם על כל סימני השאלה בעניין הזה.

 

דלקן אוניברסלי – כל מה שצריך זה מנוע, גלגלים והגה

על מנת שתוכלו להנות מדלקן אוניברסלי גם ברכב שלכם, כל מה שתצטרכו זה רכב. כן, בין אם מדובר על רכב מיני, רכב משפחתי, דלקן, משאית או אוטובוס – דלקן אוניברסלי יוכל להתאים גם אליו. כל המטרה של דלקן אוניברסלי היא לתת מענה לכמה שיותר סוגי רכבים, ולכן אין רכב שלא יוכל להנות ממנו בצורה פשוטה ונוחה ביותר.

 

דלקן אוניברסלי: יש סיבה טובה שגרמה לו להגיע למעמד שבו הוא נמצא היום

דלקן אוניברסלי הוא לא סתם עוד גימיק בעולם הרכב והדלק, הוא מהפכה של ממש. אם עד היום התרגלתם לתדלק את הרכב שלכם ולשלם בסוף כל תדלוק, בלי כל בקרה על כמות התדלוקים שביצעתם בחודש, הסכומים ששילמתם עבור כל תדלוק וכמות הליטרים שהרכב שלכם צורך בחודש, הרי שהיום אתם מוזמנים להצטרף למהפכה ולעשות הרבה יותר סדר בדברים.

דלקן אוניברסלי מאפשר לכם לתדלק מתי שאתם רוצים ואיפה שאתם רוצים, ולדאוג לתשלום רק בסוף החודש. בוודאי יצא לכם לשמוע כבר על ההתנהלות הזו מעובדים שמחזיקים ברכב חברה, אבל היום דלקן אוניברסלי של חברת אימג'ינריום פונה גם ללקוחות פרטיים.

 

סדר וארגון – הלחם והחמאה של דלקן אוניברסלי

אז מעבר ליתרון הברור של תשלום אחד בסוף החודש, מדובר כאן על יתרונות נוספים שעושים לכם סדר. כל החשבוניות עבור כל תדלוק ותדלוק נאספות אצלכם בתיבת הדואר האלקטרוני, ובסוף החודש, רגע לפני התשלום, אתם יכולים להעיף מבט וללמוד על צריכת הדלק שלכם. מהלמידה הזו תוכלו להסיק מסקנות חשובות, כמו שיש שעות שבהן התדלוק הוא זול יותר, יש תחנות שבהן הדלק זול יותר מאשר תחנות אחרות ועוד.

בהתאם לכל אלו, תוכלו לבנות לעצמכם אסטרטגיית תדלוק חדשנית, שתיקח בחשבון את כל הנתונים בדרך לחסכון של כסף. מדהים, לא?

 

דלקן אוניברסלי של חברת אימג'ינריום – הרבה יותר מרק דלקן

חברת אימג'ינריום צברה את המוניטין שלה בעקבות עבודה משותפת עם מאות לקוחות מרוצים, עסקיים ופרטיים כאחד. השירות המופלא, המקצועיות האין סופית והזמינות המיידית, הם חלק בלתי נפרד מהערכים שבהם מאמינה חברת אימג'ינריום. אתם מוזמנים להצטרף למהפכה בטלפון אחד למספר 077-803-8607 ולהתחיל להנות מדלקן אוניברסלי עוד היום. תהנו ונסיעה טובה!

דלקן ישן

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
כניסה לבית
הכל על בחירת בית מזוזה מעוצב

מזוזה נמצאת ברוב הבתים בישראל, כחלק משמעותי ועיקרי בבית. לפי המצווה והדת היהודית יש לתקוע מזוזה בכל בית יהודי. המזוזה מורכבת מקלף ובית מזוזה בו

קרא עוד »
חתן
3 דרכים לקבלת ברכה מהרבי

כיום כמו בעבר, פונים אל הרבי מליובאוויטש חסידים רבים ומבקשי ישועה מכל החוגים על מנת לבקש עצה ותושיה ולהיענות בברכה. מכתבים לרבי מכונים "פדיון נפש"

קרא עוד »
עמדת שטיפת ידיים
סוגים שונים של מייבש ידיים

שנת 2020 שינתה את החיים של רבים מאתנו. אפשר לומר בוודאות שאחד השינויים המשמעותיים שבאו לידי ביטוי בשנה הזו ועדיין נותרו בחיים שלנו נוגעים לתחום

קרא עוד »