חיפוש

דילדו או ויברטור – יצאנו לבדוק

לאחרונה אתן מרגישות שיחסי המין שלכן דורשים שיפור? אתן מחפשות עזרים חיצוניים שיוכלו להפוך את הסקס למרגש בדיוק כפי שהוא היה בתחילת הקשר שלכן? אם כך, אנחנו יכולים להבין את הדילמה ואת הבלבול.

האמת היא, שיש לא מעט אפשרויות של אביזרי מין שונים שיכולות לעניין לסביות, אז איך בוחרים ומה יכול להיות מוצלח יותר? כל הפרטים במאמר שלפניכן.

 

כל היתרונות של דילדו

אם עד היום לא יצא לכן להשתמש ביחד בדילדו, אתן בוודאי תוהות האם זה כדאי ואיזה יתרונות יש לאופציה כזאת. האמת היא, שמדובר על אפשרות נפלאה שתיקח את חיי המין שלכן קדימה.

אחת מכן יכולה ללבוש את הדילדו ולענג את השנייה, מה שיהפוך כל מפגש מיני לקסום יותר ממה שהיה עד עכשיו.

זו תחושה אחרת לגמרי והחיבור שנוצר בעת מפגש מיני כזה יכול לשפר באופן משמעותי ביותר את הקשר, גם מחוץ למיטה, כך שברור מדוע לא מעט זוגות של נשים בוחרות באופציה כזאת.

כדאי לדעת: יש אינספור סוגים של דילדו. זה אומר שצריך תחילה לבחון את הדברים ולראות: איך לובשים אותו, איך הוא מתחבר, באיזה גודל הוא מגיע ועד כמה הוא נוח לשימוש?

 

קסמו של הוויברטור

האפשרות השנייה היא כמובן לקנות ויברטור, וכדאי לדעת שגם כאן יש אלף ואחת אפשרויות. ראשית, אתן יכולות לקנות ויברטור דו-ראשי, מה שאומר ששתיכן תוכלו להתענג בעזרתו בו זמנית.

שנית, אין ספק שאחד מהיתרונות הגדולים של הוויברטור זו העובדה שלא צריך ללבוש אותו, והאמת היא, שכל אישה גם יכולה לענג את עצמה לבד עם מכשיר כזה.

מדובר על אופציה שלא רק לסביות אוהבות אלא גם נשים סטרייטיות, כך שברור מדוע מדובר על אחד מאביזרי המין הכי נחשקים ונקנים שיש בעידן המודרני שבו אנחנו חיים.

יש לשים לב להבדלים בין הוויברטורים השונים, כי ההבדלים יכולים להיות קשורים לא רק לגודל אלא גם לצבע, לצורה ואפילו לאיכות שממנו עשוי הוויברטור שבו אתן בוחרות.

 

איפה קונים היום אביזרי מין מהסוג הזה?

בין אם אתן רוצות לנסות היום ויברטור גדול ובין אם אתן מעדיפות דילדו לשיפור יחסי המין שלכן, טבעי שגם תרצו לדעת איפה אפשר לבצע את הרכישה הזאת.

אפשר להבין אתכן אם אתן מעדיפות לא לצאת מהבית כדי לקנות אביזרים כאלה, כי זה קצת מביך ולא נעים. לכן החדשות הטובות הן שחנות כמו red point תאפשר לכן לקנות כל דבר שתרצו ישירות באינטרנט.

משמעות הדברים היא שאתן יכולות לשבת בנחת ולבחור ביחד את צעצועי המין החדשים שלכן. כך אתן לא מסתכנות בחוויה הלא נעימה שמישהו ייראה אתכן יוצאות ביחד מחנות סקס כלשהי ולכן ברור מדוע עוד ועוד נשים בוחרות את האפשרות הזאת.

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
סוחר בפוקר
מה תפקידו של הדילר במשחק פוקר?

סוחר פוקר מספק שירותים למשחקים שהוקצו בשולחן משחקים של פוקר, בהתאם למדיניות ולנהלים שנקבעו. לדילר יש ידע מעולה בפוקר והם חייבים לשמור על פעולותיהן מדויקות

קרא עוד »
גירוי מיני
איך משתמשים בקמגרה?

אם גם אתם סובלים מאין אונות, ודאי שמעתם על תרופות כמו ויאגרה ודומותיה. בשנים האחרונות גברים שסובלים מאין אונות עוברים להשתמש יותר ויותר בתחליף טבעי

קרא עוד »
חַשׂפָנִית
כמה מרוויחה חשפנית?

בירור קצר במילות החיפוש הנפוצות ביותר בגוגל יביא אתכם להבנה שכולם רוצים לדעת הכול על חשפניות. בדקנו את הנושא מקרוב וגילינו שהחיפושים הנפוצים בנושא נוגעים

קרא עוד »
חַשׂפָנִית
האם זה חוקי להזמין חשפנית?

אחת השאלות הנפוצות ביותר ברשת שנוגעות לתחום החשפנות מתחברת בעיקר לפן החוקי. שכן, מדובר בעניין מורכב שגברים ונשים רבים לא יודעים כלל אם הוא נחשב

קרא עוד »