חיפוש

דירה באשדוד – השקעה טובה או בזבוז מוחלט

אשדוד היא עיר ליבה בישראל, מיקום מטורף איכות חיים וקהילה מתפתחת, כל מה שאתם מחפשים בעיר ובדירה. אשדוד מביאה איתה בשורה והזדמנות שקשה להגיד להם לא.

חופים מרהיבים, יחידות דיור יוקרתיות ושטחים רבים של פינות וגינות חי, אשדוד מושכת אליה אלפי משפחות והיא רק ממשיכה לעלות.

הנה לכם הסיבות למה כדאי לכם לקפוץ על ההזדמנות ולעשות החלטה שתניב רק בשורות טובות לכם ולמשפחה.

 

עיר יפה עם איכות חיים ברמה גבוהה

היום דירות למכירה באשדוד הם המוצר החם על המדף, והם כבר לא כאלה שכיחות. אשדוד היא עיר נמל מהממת עם חופים מרהיבים ושטחים שהוגדרו כאזורי טבע שמורים. כתוצאה מכך גם לגל הבנייה הזו יהיה מעצור והביקוש לדירות רק יעלה ואיתו גם המחיר. התושבים נהנים משילוב מעולה של טבע פסטורליות. אם אתם מעוניינים בהשקעה שכמעט מובטחת אל תהססו ואל תפספסו.

 

קרוב קרוב

למי שגר במרכז ואי פעם ניסה לצאת עם הרכב לעבודה, המחשבה המייגעת של הפקקים ושלא נדבר על מציאת החנייה הופכת את הדבר הכי בסיסי – להגיע לעבודה, למטלה מפני עצמה. אשדוד מאפשרת לכם לעבוד במרכז ולהגיע תוך חצי שעה למקום מבוקשכם, יש לה ערוצי תחבורה רבים תדירים ונוחים. היא ממוקמת כשלושים קילומטר מתל אביב אבל תאמינו או לא, עם עיר כזאת כבר תאבדו עניין בתל אביב, כי אשדוד זאת העיר להיות בה.

 

בילוי פנאי וחינוך

אשדוד גדלה וצומחת בקצב מסחרר ואיתה אפשרויות רבות לבילוי ופנאי, קמים להם ברים ומסעדות אין ספור, מרכזי קניות, פארקים לבילוי והליכות וכל מה שתרצו כדי להמשיך להישאר ולהרגיש צעירים. בשל הנהירה של משפחות רבות בעיקר צעירות מערכות החינוך נערכות בהתאם, יש המון מוסדות חינוך שיכולים להתאים למגוון דעות ושיטות חינוך. אתם תוכלו להנות כמשפחה מכל מה שיש לעיר להציע מצד אחד פנאי ובילוי ומצד שני ערכיות ותוכן.

 

תעסוקה

אז במה עובדים? אשדוד לא רק מושכת משפחות אלא גם עסקים והייטקיסטים. אשדוד שהיא עיר נמל עתיקה שמביאה עימה המון תעסוקה בתחום השינוע וההובלה. בנוסף העיר מעודדת ותומכת בעסקים קטנים, מפעלים ותעשייה גדולה. החלה מגמה של העתקת מרכזי משרדי הייטק למיניהם מהמרכז הצפוף לאזור הקרוב מאוד והניחוח יותר, שמאפשר לעובדים להתרכז בעבודה ולא בפקקים. בתכנון של העיר יש תוכניות להקמת בית חולים ועוד המון יוזמות שרק יגדילו את הכלכלה ואפשרויות התעסוקה.

 

 השקעה משתלמת לטווח ארוך וקצר

הנתונים הסטטיסטים הפשוטים מלמדים על מגמת עלייה של אחוזים מטורפים במחירי הדירות, מגמה שרק תלך ותגדל.עם כל מה שיש לעיר להציע זאת הזדמנות פז לעשות מהלך כלכלי נכון, גם אם לא תרצו בהכרח לגור בעיר הביקוש עולה על ההיצע וזה בדיוק מה שמשקיע רוצה בשוק שלו.

 

 

קניית נכס

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא