חיפוש

דרכים מודרניות לעיצוב אתרים

בעוד ששמוליק יחשוב שאתר מסוים מעוצב מושלם, דורון יחשוב שהאתר לא פחות מאשר מחריד.

וזה בעצם העניין המרכזי בכל מה שקישור לעיצוב אתרים – הוא סובייקטיבי.

בואו נגיד ככה, אם היו 500 מעצבים לפניכם שאמורים להביע דעה על עיצוב אתר מסוים, כנראה יהיו 501 דעות.

ויחד עם זאת, האם יש משהו שמעצבי אתרים יסכימו עליו? יש יותר ממשהו אחד, הנה כל הדגשים לפניכם.

אם אתם נכנסים לתחום של עיצוב אתרים, או שמא אתם רוצים שיעצבו לכם את האתר שלכם, בכל מקרה חשוב לדעת שהעולם של עיצוב האתרים הוא נרחב וכולל בתוכו המון סוגי עיצוב שונים. בעוד שחלק ממעצבי האתרים הם גם אנשי קוד ובניית אתרים, מעצבים אחרים יתמקדו דווקא בחוויית המשתמש באתר (חוויית ה-UX\UI). כך או כך, חשוב לזכור כי עיצוב האתר שלכם הוא מדד למקצועיות שלכם. גולשים מחליטים אם להישאר באתר שלכם או לנטוש לפי העיצוב שלו, בין היתר.

 

דגש על חוויית המשתמש באתר האינטרנט

אם יש משהו שאסור להתפשר עליו הוא, הנושא של חוויית המשתמש באתר שלכם. כשמדברים על דרכים מודרניות לעיצוב אתרי אינטרנט, מדברים על דרכים יצירתיות לגרום לגולש להישאר באתר. בפועל, אפשר לעשות זאת בעזרת עיצוב כפתורים, בעזרת סרטונים שונים, אינפו גרפיקה, עיצוב האתר בצורה שמובילה את הגולש לבצע פעולה מסוימת ועוד. אם כך, בעצם עיצוב אתרים מחייב חשיבה מחוץ לקופסה.

חוויית המשתמש הוא פרמטר שגם גוגל בודק בכדי לדרג אתכם במנועי החיפוש שלו. במילים אחרות, זה חלק מקידום האתר שלכם באינטרנט. ככל שהאתר יהיה חווייתי יותר עבור הגולש, ככה בעצם הגולש יישאר זמן ממושך באתר ואולי גם יבצע פעולות המרה מסוגים שונים (הרשמה, רכישה וכו').

 

עיצוב אתרים פשוט או עיצוב בומבסטי?

אם אתם מתלבטים בין עיצוב אתרים פשוט לבין עיצוב אתרים גרנדיוזי, זה הכול עניין של סוג העסק שלכם. בעוד שעסקים מסוימים יצריכו אתרי אינטרנט מפוצצים מבחינה עיצובית. אתרים אחרים יוכלו להסתפק בעיצוב סולידי וצנוע יותר.

באופן כללי, מעצבי אתרים רבים ממליצים על עיצוב אתרים פשוט שאינו מסבך לחינם את הגולשים באתר. ככל שהגולש ירגיש שעושים עליו יותר "פוזות" והאתר מורכב יותר, כך כנראה אחוזי הנטישה יהיו יותר גבוהים. ואז גם הקידום שלכם באינטרנט ייפגע.

 

כיצד נכוון את הגולש בתוך האתר בעזרת עיצוב אתרים?

כשמדברים על עיצוב אתרים מקצועי, מדברים על עיצוב אתרים שמנסה להוביל את הגולש לכיוון מסוים. אפשר למשל להשתמש בתמונות של דמויות אשר מסתכלות לכיוונים שאתם מעוניינים להפנות את הגולשים אליהם.

מחקרים רבים מראים שכאשר הגולש מביט בתמונה של דמות המסתכלת לכיוון של טקסט כלשהוא, הגולש בדרך כלל יקרא את אותו הטקסט. ובאופן הזה תוכלו להוביל את הגולשים שלכם לבצע פעולות שנות בתאר. זוהי רק דוגמה, יש שיטות נוספות להכווין את תנועת הגולשים בתוך האתר. יהיה כדאי ליצור קשר עם חברת עיצוב האתרים כדי לקבל פרטים נוספים.

 

אתר מותאם

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
שטרות של יורו
כמה כסף אפשר להרוויח באינטרנט?

האינטרנט הפך לכלי משמעותי שמאפשר לאנשים רבים מרחבי הארץ והעולם להרוויח לא מעט כסף. אנו שומעים לא פעם על אנשים שמתעשרים ברגע בעקבות שימוש באינטרנט,

קרא עוד »
מקלדת
4 דרכים לבנות קהל עוקבים בטיקטוק

רשת הטיקטוק הפופולארית, המונה נכון לשנת 2021 כבר מעל מיליארד משתמשים רשומים, מהווה פלטפורמה נוחה מאוד לצבירת עוקבים ולייקים, בדרך להפוך למשפיעני טיקטוק, היוצרים סרטונים

קרא עוד »
מסך
5 נכסים דיגיטליים שכדאי להשקיע בהם

האינטרנט מזמן לנו מגוון אפשרויות לפרנסה מהבית. באמצעות הידע הטכני המתאים וקצת יצירתיות, תוכלו להשקיע בנכס דיגיטלי ולהנות מהכנסה חודשית נאה. נכס דיגיטלי הוא נכס

קרא עוד »