חיפוש

האם זה חוקי להזמין חשפנית?

אחת השאלות הנפוצות ביותר ברשת שנוגעות לתחום החשפנות מתחברת בעיקר לפן החוקי. שכן, מדובר בעניין מורכב שגברים ונשים רבים לא יודעים כלל אם הוא נחשב לחוקי או לא. אנחנו בעצמנו לא ידענו את התשובה לשאלה וגם לא מצאנו אותה ברחבי הרשת. כך שמצאנו את עצמנו חוקרים את העניין באופן מעמיק עם גורמים שבקיאים בנושא. הישארו אתנו ותגלו את התשובות בכל הנוגע לחוק בעניין זה.

 

איך הגענו לממצאים בנושא?

כפי שכבר ידוע לכם, יש מעט מידע ברחבי הרשת בנוגע לעניין זה. מרבית התוצאות שעלו לנו בעת חיפוש בגוגל כללו תשובות של גולשים שונים שלא התמקדו בעניין החוק אלא בעניין המוסר והערכיות. כדי שנוכל להגיע אל המידע האמין ביותר בנושא, היינו צריכים לגשת אל עורכי דין שבקיאים בתחום. לצורך כתיבת המדריך, נפגשנו עם 2 עורכי דין שעובדים במשרד הסמוך אלינו. הם ציינו בפנינו את עמדת החוק בנוגע להזמנת חשפניות.

 

אז מה התשובה? האם זה חוקי להזמין חשפנית?

כשקיבלנו את התשובה לשאלה המתבקשת, הבנו למה אין מידע בכלל בכל הנוגע לפרטים אודות חשפניות להזמנה והחוק שנוגע לדבר ברחבי הרשת. שכן, התברר לנו שאין חוק בנושא. הדבר נחשב לעניין די מעורפל שלא נקבע לגביו שום דבר. כך שאי אפשר בעצם להגיד אם מדובר בעניין חוקי או לא. כי יש הרבה ערבוב בין החוק לבין חוסר המוסר שבדבר.

 

האם אפשר להזמין חשפניות ולא להסתכן מבחינת החוק?

אם הגעתם לכאן בשביל לדעת אם אתם יכולים להזמין חשפניות מבלי להסתכן בפתיחת תיק במשטרה, אנחנו נאמר לכם שאין לנו תשובה מובהקת לדבר. שכן, בתקופה האחרונה נסגרו לא מעט מועדוני חשפנות ברחבי הארץ. הדבר הוביל לכך שרבים בחרו להזמין את החשפניות אליהם הביתה. מדובר בעניין שמתבצע מתחת לפני השטח ולמשטרה לא תמיד יש מעקב על הדבר. עורכי הדין שעמם שוחחנו ציינו שהם לא נתקלו באדם שנפתח נגדו הליך פלילי בעקבות הזמנה של חשפנית, אך באותה נשימה הם אמרו שמדובר בהליך שאין לדעת לגביו.

 

ממצאים שהוצאנו מתוך מסמך שנכתב בוועדה שהתקיימה בכנסת

אם תערכו חיפוש מעמיק מאוד ברשת, אתם תוכלו למצוא מסמך אחד שנכתב בעת קיום וועדה בכנסת שנגעה להזמנת חשפניות. ראוי לציין כי מצאנו במסמך זה שהתבצעו מאמצים וניסיונות להפוך את העניין ללא חוקי. אך בסופו של דבר, הוועדה החליטה שלא להחליט בעניין. כך שהקשר בין החוק לבין הליך של הזמנת חשפניות נפל בין הכיסאות של הכנסת ונשאר שם עד עצם היום הזה.

 

כמה מילים לפני סיום

עד כאן המדריך המעמיק שלנו שעסק בכל הנוגע לחוק ולהזמנת חשפניות. כעת, אתם יודעים מה החוק אומר (או יותר נכון – מה הוא לא אומר בנושא). אנו מציעים לכם להעביר את המידע הלאה, למי שתוהים גם כן בעניין.

חַשׂפָנִית

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
סוחר בפוקר
מה תפקידו של הדילר במשחק פוקר?

סוחר פוקר מספק שירותים למשחקים שהוקצו בשולחן משחקים של פוקר, בהתאם למדיניות ולנהלים שנקבעו. לדילר יש ידע מעולה בפוקר והם חייבים לשמור על פעולותיהן מדויקות

קרא עוד »
גירוי מיני
איך משתמשים בקמגרה?

אם גם אתם סובלים מאין אונות, ודאי שמעתם על תרופות כמו ויאגרה ודומותיה. בשנים האחרונות גברים שסובלים מאין אונות עוברים להשתמש יותר ויותר בתחליף טבעי

קרא עוד »
חַשׂפָנִית
כמה מרוויחה חשפנית?

בירור קצר במילות החיפוש הנפוצות ביותר בגוגל יביא אתכם להבנה שכולם רוצים לדעת הכול על חשפניות. בדקנו את הנושא מקרוב וגילינו שהחיפושים הנפוצים בנושא נוגעים

קרא עוד »