חיפוש

האם יודעים למה גליובלסומה תופס יותר גברים מנשים

לצערנו, אנחנו שומעים לעיתים קרובות על עוד גבר שנפל בסטטיסטיקה וחלה במחלת גליובלסומה.

לעומת זאת, לא יצא לנו לשמוע עד כה על אישה אחת שחלתה במחלה.

ברור לנו שאין זה אומר שרק גברים חולים במחלה זו, אבל שמענו לא פעם סברה של רופאים שאומרת שיש רוב גברי של חולים במחלה.

לכן, החלטנו לצאת ולבדוק למה גליובלסומה תופס יותר גברים מנשים? קראו את השורות הבאות ותגלו את המסקנה שלנו בנושא.

 

איך הגענו לממצאים שיופיעו בפניכם בהמשך?

נדרשה מאתנו עבודת מחקר מקיפה כדי שנוכל להציג בפניכם את הממצאים שיובאו בהמשך. כדי להגיע למסקנות והממצאים הבאים, היינו צריכים לפגוש את האנשים הבאים:

  • מומחים בתחום האונקולוגיה
  • חולים וחולות שלקו במחלת גליובלסומה

רצינו לשוחח גם עם חוקרים שמתכננים לערוך מחקר מקיף בנושא בקרוב, אך לצערנו, לא הצלחנו לתפוס אותם כדי לקבל מידע בנושא. כל אחד מהנוכחים לעיל ציין בפנינו את כל המידע שהוא מכיר מקרוב בנושא, ולאחר שקיבלנו את כל הפרטים, בדקנו אותם לעומק והגענו לממצאים הבאים:

 

לא ידוע למה גליובלסומה תופסת יותר גברים מנשים

כפי שאתם כבר יודעים, חוקרים מתכננים לערוך מחקר מקיף בכל הנוגע למחלה. נאמר לנו כי נושא התפיסה של המחלה צפוי לבוא לידי ביטוי במחקר זה, אך בגלל שהוא עדיין בחיתוליו, לא ניתן למסור לנו מידע אודותיו. כך שחולי גליובלסטומה יוכלו לדעת רק בעוד כמה שנים למה המחלה תופסת בעיקר את הגברים. אם אתם רוצים לדעת את התשובה המחקרית המקיפה בנושא, תצטרכו ליצור קשר עם האונקולוג שלכם ולבקש ממנו שיידע אתכם בהמשך לגבי תוצאות מחקר עדכניות. הרופאים מתעדכנים לעיתים תכופות בתוצאות מחקרים עדכניות.

 

מה כן אנחנו יודעים?

התברר לנו שיש רוב של גברים שחולים במחלה. אנחנו יודעים שבניגוד למחלת הסרטן שמתפתחת בריאות  בעקבות עישון (בחלק מהמקרים) כאן אין טריגר מסוים שמביא למחלה. כך שבעצם, אי אפשר לדעת אם יש פעולה מסוימת שגברים עושים ונשים לא שגורמת להם להיכנס אל הסטטיסטיקה העגומה הזו. אם ציפיתם שנציין המלצות לפעולות שכדאי לנקוט או שלא, כדי להימנע מלחלות, אנו מצטערים, אך אין לנו כאלה. אנחנו רק יכולים לומר לכם שנעשים מאמצים רבים בנושא מטעם גורמים מקצועיים שעושים את עבודתם נאמנה.

 

מה כן יודעים?

יודעים שיש כיום טיפול ייחודי שמאפשר לחולי גליובלסומה לבצע סוג של הקרנות שפוגעות באופן ישיר בהתפתחות תאים סרטניים. הטיפול נחשב לחדשני גם בזכות העובדה שניתן להשתמש בו בכל מקום. אין צורך לשבת במקום סטטי, אלא אפשר להתחבר אל המכשיר בבית, בבית החולים, בחצר או בכל מקום אחר.

עד כאן כל הממצאים שיש לנו בנוגע לגליובלסומה ולתפיסה שלה בקרב גברים. מקווים שבקרוב מאוד יהיו מחקרים עדכניים כדי שכולנו נוכל לדעת את מידע זה.

גבר חולה

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
תוספים תזונתיים
כל מה שרציתם לדעת על תוספי תזונה

במהלך תקופות שונות, נהגו להמליץ לנשים ולגברים על אכילה של מזונות מסוימים או נטילה של תוספים שונים, מסיבות שונות שרובן קשורות לבריאות ולחוסרים תזונתיים. במהלך

קרא עוד »
מטבעות
 3 שיטות השתלת שיער וכמה זה עולה

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מתעניינים בנושא של השתלת שיער. השתלת שיער יכולה לעשות את השינוי מאנשים מקריחים שמאבדים מהביטחון העצמי שלהם, לאנשים שבטוחים בעצמם

קרא עוד »