חיפוש

האם כדאי להשקיע בנדל"ן בארה"ב ב 2021?

כיום, רבים ממשקיעי ישראל והעולם כולו נמשכים להשקעות נדל"ן בארצות הברית, מתוך ההנחה שקיימת סביבן שהן מספקות תשואות גבוהות ומאפשרות שוק נדל"ן נוח ושקוף. השאלה איפה כדאי להשקיע, אם בישראל או בארצות הברית, היא שאלה שמעסיקה רבים. למעשה, מומחים רבים טוענים לעדיפות שוק הנדל"ן בארצות הברית, ולא מעטים האנשים שכבר רכשו לעצמם פיסת נדל"ן בארצות הברית ב2021. לפני ההחלטות, חשוב להבין את השוק המקומי ולהבין האם העסקאות הללו כדאיות ומתאימות עבורכם. לשם כך, לפניכם הכל על האם כדאי להשקיע בנדל"ן בארה"ב ב 2021?.

 

מה היתרונות שמושכים משקיעים לנדל"ן בארצות הברית?

השקעות נדל"ן בארה"ב הן השקעות שמושכות משקיעים רבים כיום, מאחר ומחזיקות במספר יתרונות מרשימים, שלא תוכלו למצוא בשוק בישראל. החלק ממערכת מסודרת ושקופה יותר עבור הנדל"ן, ועד תשואות גבוהות יותר והזדמנויות כלכליות טובות יותר. כדי להבין יותר על האם כדאי להשקיע בנדל"ן בארה"ב ב- 2021, לפניכם מספר יתרונות שיעזרו לכם לגבש החלטה, הנוגעים להגבלות ולתנאי הנדל"ן, וכן למאפיינים הכלכליים והתשואות של שוק הנדל"ן בארצות הברית ב2021:

 

חקיקה יותר נוחה עבור משקיעים

לעומת המיסוי שחל בישראל על הנדל"ן ועל החזקת נכס והשכרת נכס, רבים מהמשקיעים מדווחים כי המיסוי בארצות הברית לא כה גבוה, ונוח יותר עבור השקעות, ההגבלות שקיימות כיום על משקיעים בישראל הן מורגשות מאד וחותכות הרבה מן ההכנסות. לעומת זאת בארצות הברית אין הגבלות כאלו על משקיעים ואפילו על רוכשי בית עבור מגורים.

 

שוק שקוף ונוח

לעומת השוק הישראלי בו הפרסומים תמיד אינם מלאים, עלולים להיות שקריים והשוק בגדול לא חשוף באופן הנוח והכנה בניתן – בארצות הברית תוכלו למצוא גם באתרי המחוז והמדינה, נתונים רבים על כל נכס ונכס, כולל גודל, תמונות ופרטים נרחבים על כל הנכס. מעבר לכך, באתרים המוצעים תוכלו להביט בעסקאות שנרכשו בנתונים שלהן וכך להבין יותר על מאפייני השוק, ולסגור דירה באופן נוח ומהיר.

 

תשואות גבוהות יותר מהממוצע בארץ

כמובן שנתון זה אינו גורף, אך במקומות רבים בארצות הברית תמצאו רווחים כדאיים ונוחים עבור השקעה. לאחר המשבר שפקד את ארצות הברית ב2008, השוק נמצא בעלייה שמורגשת עד היום, והתשואות גבוהות יותר מבישראל, עד שגם היום, מי שקונה דירה בארצות הברית צפויה לראות תשואה רבה ואף כפולה מזו שבארץ. בעוד והתשואה בארץ עומדת לרוב על 2-3 אחוזים, בארצות הברית הממוצע מגיע ל5 אחוזים, לכן מושך משקיעים רבים עקב ההזדמנויות הרווחיות שמגלומות בתוכו.

 

מחירי שכירות גבוהים

מכירי השכירות בארצות הברית נחשבים גם כן ליתרון גדול, שכן הם גבוהים ביחס לגובה ההשקעה והדירה עצמה. מעבר לכך מאחר ומדובר במטבע דולרי, הדירה יכולה להפיק עוד כסף מעצם עליית הדולר, יתרון גדול עבור משקיעים גם כן.

 

וילה בארה"ב

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא