חיפוש

האם כלבי פיטבול ידידותיים עם ילדים?

כלב הפיטבול נחשב לאחד הכלבים הכי חזקים בטבע. כבר שנים רבות בני אדם משתמשים בו לצרכי שמירה ולפעמים גם לתקיפה. למרות הפופולריות הרבה שיש לפיטבול, לא מעט אנשים נמנעים מלגדל אותו מחשש שהכלב לא יסתדר טוב עם הילדים שלהם. אנחנו כאן כדי לעזור לכם להבין האם החשש הזה מוצדק, ואיך אפשר לגרום לפיטבול לחיות בשלום עם הילדים שלכם.

 

פיטבול

פיטבול הוא שם כולל למספר זני כלבים שמקורם בארצות הברית ואנגליה. הפיטבול זוכה לפופולריות רבה, יחד עם רתיעה מסוימת שיש לחלק מהאנשים ממנו. כמו כל כלב, השאלה הראשונה שאנחנו צריכים לשאול את עצמנו היא האם התנאים שיש לנו בבית מתאימים לגידול שלו. התנאים הללו כוללים כמובן את גודל הבית ושטח המחיה שיהיה לכלב, אבל כמובן שהשאלה הגדולה היא הילדים.

כלבי הפיטבול זוכים למוניטין שלילי בכל מה שנוגע לתוקפנות שלהם, ולא מעט הורים חוששים מהכנסה שלהם לתוך בית עם ילדים קטנים. הכלבלב שלי כאן כדי להסביר לכם מהי הדרך הנכונה להכניס את הפיטבול לבית, ואיך תוכלו לגרום לו להסתדר בצורה טובה עם הילדים שלכם. בכל מקרה אל תהססו אף פעם לפנות לייעוץ של איש מקצוע לפני שאתם מכניסים כלב לבית.

פיטבולס ידידותי

אילוף נכון

המפתח להצלחה עם הפיטבול כמו עם כל כלב הוא לאלף אותו באופן נכון. האילוף של הכלב צריך להתחיל מיד כאשר הוא מגיע אליכם, ועם הזמן הכלב יהיה יותר ויותר ממושמע ביחס להוראות שלכם. כלבי הפיטבול נחשבים לכלבים נאמנים לבעלים שלהם, ובתהליך האילוף תוכלו ללמד את הכלב כיצד הוא אמור להתנהג עם הילדים בבית.

 

אנרגיה

כמו זני כלבים נוספים, הפיטבול הוא כלב אנרגטי מאוד. כדי לשמור עליו רגוע, אתם חייבים לאפשר לו להוציא בכל יום כמות מסוימת של אנרגיה. טיול קצר מסביב לבית ממש לא מספיק לכלב הזה. וכאשר אתם מכניסים אותו לבית חשוב לקחת את הנתון הזה בחשבון. מבחינת החוק בישראל הפיטבול נחשב לכלב מסוכן, וחלות עליו חובות מסוימות שקשורות לעניין הזה.

פיטבולס ידידותי

תשומת לב

דבר נוסף שיכול לעזור לילדים להסתדר טוב עם הפיטבול זו הענקת תשומת לב קבועה. הפיטבול אוהב לקבל תשומת לב, והוא יפגין נאמנות רבה כלפי מי שמתייחס אליו. בדיוק כמו שהפיטבול צריך להתרגל אל הילדים, כך גם הם צריכים להתרגל אליו, מה שיגרום לו להתייחס אליהם טוב יותר.

 

לסיכום

הפיטבול הוא אחד הכלבים הכי חזקים, ולא מעט אנשים חוששים לגדל אותו בבית שיש בו ילדים. החשש הזה מוצדק, אולם אם מבצעים את הליך האילוף של הפיטבול בצורה נכונה ניתן לגרום להתרגל אל הילדים ולהפוך אותו להיות חבר נאמן שלהם. כדי למנוע מצב שבו הכלב שלכם תוקפני מידי הוא צריך לבצע בכל יום פעילות גופנית שתעזור לו לשחרר את האנרגיה שיש לו.

פיטבולס ידידותי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
חִידָה
מה נחשב לתשחץ הכי קשה?

תשחצים הם צורה פופולרית של בידור וחשיבה שמליוני אנשים ברחבי העולם נהנים ממנו כבר למעלה ממאה שנה. התשחץ מורכב בדרך כלל מרשת של ריבועים לבנים

קרא עוד »
נישואים
יועץ זוגיות – מחיר

יש רשימה ארוכה של חששות שעולים לא פעם בעת חיפוש אחר יועץ זוגי. הבולטים שבהם נוגעים לקושי במציאת יועץ מקצועי ולעלות הפגישה. במדריכים הקודמים שהעלינו

קרא עוד »
מסיבת רווקים
מה חובה שיהיה במסיבת רווקים?

מסיבת רווקים היא זמן לחיבור, חגיגה ויצירת זיכרונות מתמשכים עם החתן וחבריו הקרובים ביותר. כדי להבטיח חוויה מוצלחת ובלתי נשכחת, אלמנטים מסוימים חייבים להיות נוכחים

קרא עוד »