חיפוש

האם מזון רטוב לחתולים נחשב פחות בריא? 

אנו לוקחים חלק לאחרונה בכל מיני שיחות שמתקיימות עם מי שמגדלים חתולים בבתיהם ומופתעים לשמוע, כי אלה מגיעים עם כל מיני דעות לא מבוססות על מזון רטוב לחתולים. השיח הער בנושא גרם לנו לצאת ולבדוק את העניין באופן מעמיק, כדי להגיע למסקנה חד משמעית. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות מה המסקנות שלנו בעניין זה והאם מזון רטוב לחתולים אכן נחשב לפחות בריא?

 

מזון רטוב לחתולים – מה זה?

רגע לפני שנציין בפניכם את המסקנות שאליהן הגענו, חשוב שניישר קו ונסביר מה זה מזון רטוב לחתולים. אנו סוברים כי המידע השגוי שעובר מפה לאוזן, נובע בעיקר מתוך אי היכרות מעמיקה עם המזון. מזון מסוג זה מגיע במרבית המקרים בקופסאות שימורים בגדלים שונים.

הוא נקרא "מזון רטוב" בגלל המרקם שלו שנחשב לרך יותר ביחס למזון היבש והקשה שכולנו מכירים. עכשיו, כשאתם יודעים בדיוק מה הכוונה שלנו כשאנו אומרים "מזון רטוב", אפשר להמשיך הלאה, אל המידע החיוני שאפשר לנו להגיע למסקנה חד משמעית בנושא.

מזון חתולים

מה הם הערכים התזונתיים שקיימים בדרך כלל במזון רטוב לחתולים?

כדי שנוכל לבדוק באופן מיטבי אם מזון לחתולים נחשב לפחות בריא, עלינו לבדוק מה הם הערכים התזונתיים שקיימים בו. לכן, בדקנו 3 סוגים שונים של מזון שכזה וריכזנו את הערכים שנראו לנו כאיכותיים. הנה כמה מהערכים שאתם צריכים להכיר מקרוב:

  • חלבונים (נמצאו בכמות גדולה)
  • סידן
  • מגנזיום

מדובר ברכיבים שמחזקים את גופו של החתול. החלבונים למשל חיוניים לחיזוק של השרירים, בעוד הסידן אחראי על חיזוק העצמות. לחצו כאן ותראו בעצמכם את הפירוט אודות רכיבים אלה.

 

מה המסקנה שלנו? האם מזון רטוב לחתולים נחשב לפחות בריא?

עכשיו אתם וודאי מבינים שהמסקנה שלנו היא חד משמעית – מזון רטוב לחתולים אינו נחשב לפחות בריא, להפך. מדובר במזון משלים שמאפשר לכל חתול לקבל ערכים חשובים שהגוף זקוק להם. אי מתן מזון רטוב לחתולים עשוי להוביל לחוסר בערכים אלה – מצב שראוי להימנע ממנו.

מזון חתולים

רכישה נכונה של מזון רטוב לחתולים – כך תעשו זאת נכון

אם הגעתם לפה כדי לבדוק פרטים אודות רכישה נכונה של מזון רטוב לחתולים, כדאי שתדעו שיש לנו מידע שאתם צריכים להכיר מקרוב. בדקנו את הנושא וגילינו שההמלצה היא לקנות בתור התחלה כ – 3 קופסאות שימורים שונות. כלומר, כל קופסא צריכה להיות של חברה אחרת ובטעם אחר. כך תוכלו לבדוק איזה מותג וטעם הם האהובים ביותר על החתול שלכם.

 

השורה התחתונה

בשלב זה ברור לכם שהסטיגמה על מזון רטוב לחתולים אינה מוצדקת. בשלב זה נותר לכם רק לבצע רכישה חכמה של מזון רטוב לחתולים ולהעניק לחתול שלכם אוכל טעים שעשיר בערכים תזונתיים חיוניים.

מזון חתולים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מזון לכלבים
4  סוגי מזון יבש לכלבים

מזון יבש לכלבים הוא האוכל העיקרי שממנו כלבים ניזונים ולכן חשוב לבחור נכון את המזון עבורם בכדי למנוע השלכות על בריאותו של הכלב. רוב הכלבים

קרא עוד »
פירות על מגש
6 הפירות היקרים ביותר בעולם

רבים מן האנשים לעיתים מתלוננים על גובה מחירי המחייה ובפרט על מחיריהם של הפירות והירקות בישראל, אשר הולכים וגדלים בתקופות מסוים. הטענה על יוקר הפירות

קרא עוד »