חיפוש

הדרכים היעילות ביותר לאיתור נזילות

הקיץ הגיע וזה בדיוק הזמן לאתר את הנזילות בבית שלכם כדי להספיק לתקן אותן עוד לפני שהחורף מתחיל. תיקון של נזילה צריך להתבצע מספיק זמן לפני החורף כדי שהחומרים השונים יספיקו להתייבש והבית שלכם יהיה מוגן היטב מפני הגשמים. אז הנה כמה שיטות שיכולות לעזור לכם להתגבר על נזילות בבית ולאתר אותן מבעוד מועד.

 

איתור נזילות

החשיבות של איתור נזילות ברורה לכולנו, לאור הנזק הרב שנזילה יכולה לגרום לבית שלנו במקרה שבו היא לא מטופלת. הזמן הטוב ביותר לטפל בנזילות הוא עכשיו, ואנחנו כאן כדי לספר לכם על מספר שיטות שיכולות לעזור לכם לאתר נזילות.

 

  1. סריקה ויזואלית

השיטה הראשונה היא השיטה הוותיקה והטובה והיא פשוט להזמין אליכם הבייתה איש מקצוע שינסה לזהות מה המקור של הנזילה. בדרך כלל לנזילות יש מספר גורמים קבועים, ובמקרים רבים אנשי מקצוע יוכלו לזהות מה המקור של הנזילה אצלכם בבית. כמובן, העובדה שהנזילה יוצאת במקום אחד לא אומרת שהמקור שלה נמצא שם, והדבר החשוב באמת הוא לזהות את המקור.

ישנם מקרים שבהם הסריקה הזו לא תעזור, ועדיין יהיה קשה לומר באופן וודאי מה המקור של הנזילה. עבור המקרים הללו ישנם אמצעים נוספים שבהם ניתן לעשות שימוש לצורך גילוי של נזילות בבית.

 

  1. מצלמה חודרת קירות

מצלמה חודרת קירות נועדה בדיוק עבור המקרים שבהם העין של איש המקצוע לא מספיקה, ויש צורך לראות מבעד לקיר. את המצלמה נעביר על כל הקירות של הבית כדי לבצע סריקה כמה שיותר מפורטת, ויחד איתה נוכל באופן כמעט וודאי לזהות את המקור של הנזילה.

 

  1. מצלמה שעוברת דרך הצנרת

אחד המקורות השכיחים ביותר לנזילות נוגע לצנרת תקולה, כאשר העובדה שהצנרת לא פועלת כשורה גורמת למים רבים לצאת ממנה ולדלוף לקירות המבנה. כדי לזהות את המקום שבו הצנרת פגומה בלי לפרק את כל התשתית שלה, ניתן להחדיר מצלמה זעירה אל תוך הצנרת.

המצלמה מצוידת במשדר שמעביר את התמונות למסך שנמצא אצלכם, וכך ניתן לזהות את מקור הנזילה.

 

  1. זיהוי נזילות בעזרת גלי רדיו

אמצעי נוסף שמשמש לזיהוי נזילות הוא בעזרת משדר של גלי רדיו. את המשדר מקרבים לאזור של הצנרת, ובעזרת הצורה שבה הגלים חוזרים אליו ניתן לדעת האם ישנה נזילה או לא. היכולת של המשדר היא לזהות נזילות גם במקום שבו לא ניתן לצלם את הקיר מסיבות שונות, ועדיין הוא מעניק לנו רמה גבוהה למדי של וודאות ביחס לקיומה של נזילה בקירות המבנה.

 

לסיכום

כדי לאתר נזילות בבית בצורה יעילה יש צורך במכשור מתאים שיוכל להתגבר על העובדה שאנחנו לא יכולים לראות מבעד לקירות המבנה את המקור של הנזילה. לצורך זה ניתן לעשות שימוש במצלמות או במשדרים שונים שיעזרו לאנשי המקצוע לאתר את הנזילה.

איש תחזוקה

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מניעת נזקי מים
איך ניתן למנוע נזקי מים?

נזקי מים יכולים לקרות בכל דירה, גם אם היא חדשה ומשופצת, ובטח ובטח אם מדובר בדירה בעלת תשתיות ישנות יחסית. הנה כמה דרכים בעזרתן תוכלו

קרא עוד »