חיפוש

מה ההבדל בין לייקים לעוקבים באינסטגרם?

אם אתה מתחיל לקדם את חשבון האינסטגרם שלך, הגיע הזמן להכיר את המושגים השונים של האפליקציה המצליחה הזו. אז מה זה לייק, מה זה עוקב, מה זה מעורבות? המשיכו לקרוא ותדעו הכל.

 

לייק

הקשה על כפתור הלב כדי לסמן שאהבת פוסט.

לייק לפוסט זה אותו דבר כמו להקיש עליו פעמיים. אתה מאשר שאתה רואה ומעריך את הפוסט, ומי שפרסם אותו מקבל הודעה שאהבת אותו. אם אתה מעוניין להגדיל את כמות הלייקים, אתה יכול לבצע קניית לייקים איכותיים בסושיאל בוסט.

 

עוקבים

משתמשי האינסטגרם העוקבים אחר חשבונך. כשאתה יוצר פרופיל אינסטגרם, אנשים יכולים לעקוב אחריך; תוכל לראות את מספר העוקבים שלך בראש פרופיל האינסטגרם שלך. העוקבים שלך יראו את ההודעות שלך בפיד שלהם.

 

ביו

ביוגרפיה באינסטגרם היא קטע הטקסט תחת שם המשתמש בו תוכל לרשום מידע על המותג שלך. הביו שלך באינסטגרם הוא מקום נהדר להסביר קצת על החברה שלך ומה היא עושה. לעתים קרובות, הפרט הקטן הזה הוא הדבר הראשון שאנשים רואים כשהם מגיעים לפרופיל שלך, ולכן זה חשוב.

 

תיאור

תיאור קצר המופיע מתחת לתמונה. כיתוב באינסטגרם עשוי לכלול קריאה לפעולה, ציטוט מצחיק או להסביר את הסיפור שמאחורי התמונה. הכיתוב הוא המקום גם עבור hashtags; אורכן כמעט 2,000 תווים, כך שתוכל לשלב שם הרבה אם תבחר.

 

גלריה

שיטה לשיתוף של עד 10 תמונות בפוסט. כשאתה מפרסם "גלריה" באינסטגרם, אתה יוצר פוסט עם מספר תמונות ו / או סרטונים. העוקבים שלך יוכלו להחליק בין התמונות.

 

ארכיון

הסתרת פוסטים ישנים מבלי למחוק אותם. על ידי "ארכוב" פוסט, אתה יכול להוריד פוסט ישן שלך מהפרופיל מבלי למחוק אותו. תוכל לראות את הפוסט שהועבר לארכיון על ידי הקשה על "ארכיון" (שנמצא מתחת לשלושת הקווים האופקיים בפינה השמאלית העליונה של הפרופיל שלך), אך אף אחד אחר לא יוכל לראות אותו.

 

פוסטים שמורים

דרך לשמור שוב על פוסטים שאתה רוצה להסתכל עליהם.

אתה יכול לשמור פוסט על ידי הקשה על סמל הבאנר בפינה השמאלית התחתונה, ממש מעל הכיתוב. זה ישמור את הפוסט בספרייה שלך, הנגישה בפרופיל שלך. כשאתה גולל בפיד האינסטגרם שלך, כדאי לך לשמור פוסטים שמהם תוכל לשאוב השראה בהמשך.

 

מעורבות

אינטראקציה עם משתמשים ברשתות חברתיות. זה די פשוט – מעורבות פשוט מתייחסת לאנשים שמתקשרים זה עם זה ברשתות החברתיות. אינטראקציות אלה ה שהופכות את המדיה החברתית לחברתית. תשובה לתגובות וביצוע שאלות ותשובות בשידור חי באינסטגרם, למשל, הן שיטות להתקשרות עם הקהל שלך.

 

הודעה בדירקט

הודעה פרטית בין שני אנשים, או קבוצת אנשים, שלא ניתן לראות אלא בהזמנה. DM's הם הודעות פרטיות בין משתמשים מוזמנים. DM אינם חלים על שיעור המעורבות שלך, אך הם שיטה נהדרת לבנות מעורבות ואמון עם העוקבים שלך.

אינסטגרם

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
שטרות של יורו
כמה כסף אפשר להרוויח באינטרנט?

האינטרנט הפך לכלי משמעותי שמאפשר לאנשים רבים מרחבי הארץ והעולם להרוויח לא מעט כסף. אנו שומעים לא פעם על אנשים שמתעשרים ברגע בעקבות שימוש באינטרנט,

קרא עוד »
מקלדת
4 דרכים לבנות קהל עוקבים בטיקטוק

רשת הטיקטוק הפופולארית, המונה נכון לשנת 2021 כבר מעל מיליארד משתמשים רשומים, מהווה פלטפורמה נוחה מאוד לצבירת עוקבים ולייקים, בדרך להפוך למשפיעני טיקטוק, היוצרים סרטונים

קרא עוד »
מסך
5 נכסים דיגיטליים שכדאי להשקיע בהם

האינטרנט מזמן לנו מגוון אפשרויות לפרנסה מהבית. באמצעות הידע הטכני המתאים וקצת יצירתיות, תוכלו להשקיע בנכס דיגיטלי ולהנות מהכנסה חודשית נאה. נכס דיגיטלי הוא נכס

קרא עוד »