חיפוש

החתול הוא המלך – 5 מוצרים שחתולים אוהבים

חתולים מאז ומתמיד נחשבו כאוהבי בשר, האם זה נכון? בעיקרון, למרות שאכם רוב התפריט שלהם אמור להיות מבוסס על בשר, הם אוהבים שלל מוצרים וטעמים. אם אתם בעלי חתולים, או חושבים לאמץ אחד כזה, ומתלבטים מה בדיוק צריך לשים להם בצלחת, מוזמנים לקרוא. להלן חמישה מוצרים שהחתולים שלכם כנראה יאהבו.

 

המיתוס על הבשר

כשאומרים לאנשים את הביטוי "אוכל לחתולים מומלץ", הם בדרך כלל ישר משווים אותם לכלבים, וחושבים שהם אוכלים רק בשר. נראה שהמחשבה הזו החלה מהעובדה שאכן חתולים צריכים חלבון מבוסס על חי לתזונה העיקרית שלהם. אבל זה לא שזו התזונה היחידה שלהם. ישנם מוצרים לחתולים שעשויים במגוון טעמים ומרקמים. כל שנותר הוא רק למצוא את זה שהחתול שלכם יאהב.

 

דגים

האם חתולים אוהבים דגים? אז נכון, כשחושבים על אוכל לחתולים מומלץ, זה לא הדבר הראשון שיעלה לכם. אבל חתולים לגמרי אוהבים מגוון דגים. אם זה סלמון, פורל, טונה, או דג לבן. כמובן כדאי לגוון בין הסוגים, ובאופן ההכנה, אבל באופן כללי הם אמורים לאהוב את זה וזה לגמרי נכלל בתוך מוצרים לחתולים.

 

עוף

חתולים יכולים לאכול מבחר סוגים של עוף, אם זה הודו, פסיון, או פשוט עוף רגיל. שימו לב שהם יכולים גם להיפגע מהעצמות הקטנות, ולכן דאגו מראש להפריד אותן. העצמות יכולות גם לפגוע בפה, בגרון ובמערכת המעיים, ולכן מדובר בעניין די חשוב וקריטי.

 

מזון יבש, חטיפים ומעדנים

חתולים יכולים לאכול גם טעמים וסוגים נוספים של אוכל, ולא רק מוצרים שקשורים לחלבון מן החי, ולכן, אם תתנו לחתול שלכם מהמעדנים או החטיפים, יש סיכוי שהוא מאוד יאהב את זה, כדאי לכם מאוד לנסות. לעיתים יש מחשבה שחתול זו חיה בררנית, אך פעמים רבות, כשנותנים להם מזון יבש, זה פשוט משעמם אותם, ולכן אחד הדברים החשובים זה לגוון את התפריט שאתם נותנים להם. אם החתול לא מתעניין במוצע לו, יש סיכוי שזה לא מספיק מגוון בשבילו. השקיעו בגיוון אחרת הוא פשוט לא יאכל, וחבל.

 

תוספי תזונה ומשחקי אנרגיה

לחתולים יש הרבה אנרגיה, ולכן הם דורשים תוספי תזונה, ולעיתים גם משחקים שונים שיעזרו להם להוציא את האנרגיה. מדובר על משחקי השחזת ציפורניים, משחקי כדור, ומוצרים נוספים שאיתם יוכלו להעביר את הזמן בכיף.

לסיכום, חתולים הם חיות די סתגלניות, אבל מצד שני אוהבים מאוד גיוון, זו הסיבה שלמשל בענייני מזון, כדאי מאוד לגוון באוכל שנותנים להם. מלבד מזון הם אוהבים מאוד גם משחקים שונים, ובאופן כללי מוצרים שעוזרים להם להפיג את השעמום. חתול משועמם הוא חתול עצבני, ולכן כדאי שתדאגו להם לתעסוקה נחמדה. אם זה מוצר מזון טעים ומזין, ואם זה משחק מספיק אטרקטיבי.

חתול אוכל

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
לבחור רתמת כלב
איך בוחרים רתמה לכלב?

בחירה של רתמה לכלב מצריכה מכם היכרות בסיסית עם כמה פרמטרים חשובים. שכן, מדובר בעניין שעשוי להיראות לכם כפשוט, אך אין זה נכון. כדי שלא

קרא עוד »