חיפוש

הילד משועמם? 3 פעילויות מהנות לילדים

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הילד ניגש ואומר את המשפט הכי מתסכל שיש "משעמם לי". שכן, זה ידוע, זהו השלב שבו יש צורך בחיפוש אחר פעילות מהנה שתאפשר לילד להעסיק את עצמו. כדי להקל עליכם בכל החיפוש אחר פעילות שכזו, החלטנו לרכז מדריך שיציג בפניכם את 3 הפעילויות המהנות ביותר שהילדים שלכם ישמחו לעשות. תקראו את השורות הבאות ותוכלו להיות בטוחים שיש לכם פעילויות לתקופה הקרובה.

 

תכירו את המומחים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

רגע לפני שנעמיק בכל הנוגע ל  – 3 הפעילויות הללו, אתם צריכים לדעת כי את המדריך הנוכחי לא כתבנו לבדנו. הפעם, בחרנו לפנות אל מומחים שיודעים דבר או שניים בנושא. מדובר כמובן באנשי חינוך שעובדים עם ילדים בגיל הרך ועד גילאי יסודי. הגענו אליהם לאחר שנכנסנו אל קבוצה של גננות ומורים וביקשנו מכמה מתנדבים להציג בפנינו אפשרויות לפעילויות מגוונות. לשמחתנו, קיבלנו מעל ל – 50 הצעות ובסופו של דבר, בחרנו ב – 3 שנראו לנו הטובות ביותר.

 

הפעילות המהנה מספר 1 של תרצה, גננת מתל אביב

תרצה ציינה בפנינו שהפעילות המהנה ביותר שהיא מציעה לילדים שאומרים לה שמשעמם לה היא פעילות יצירה. לדבריה, ילד שאומר שמשעמם לו צריך למצוא תעסוקה שתאפשר לו לשבת קצת לבד עם עצמו. הילדים בגן שלה יודעים שכשהם זקוקים לריענון, הם יכולים להתלוות אליה אל המחשב ולהיכנס ביחד לאתר פרינט קידס דפי צביעה. שם כל ילד יכול לבחור דף יצירה שקשור לנושא שעוסקים בו ביום יום בגן ולצבוע אותו.

 

הפעילות המהנה מספר 2 של נטע, מורה מפתח תקווה

נטע הציעה לנו פעילות שמצריכה מכם הכנה קצרה מאוד מראש. עליכם פשוט להשיג מטפחת קטנה ולהביא אותה אל הילד. שימו לב – מדובר בפעילות שכוללת מינימום של 4 ילדים. כך שאתם יכולים ליישם אותה ברגעים שבהם הילד מביא חברים הביתה. מדובר בעצם במשחק "פרה עיוורת" שמאפשר לילד לצחוק וליהנות מכל רגע של חיפוש אחר החברים שלו שמסתובבים סביבם בזמן שהעיניים שלו קשורות במטפחת.

 

הפעילות המהנה מספר 3 של דביר, מורה מחיפה

הפעילות של דביר כוללת פריקת אנרגיה משמעותית. לדבריו, הוא עובד הרבה עם בנים ורואה שלא פעם, כשהם אומרים "משעמם לי" הם בעצם רומזים שהם רוצים לרוץ. לכן, בכל פעם שילד ניגש אליו עם האמרה המוכרת, הוא מציע לו לבצע פעילות ספורטיבית שמורכבת גם מחישובים חשבוניים, למשל:

  • לרוץ מסביב למגלשה 3 פעמים
  • לקפוץ על רגל אחת שתי פעם ועל הרגל השנייה 10 פעמים
  • לרוץ מסביב לחצר כולה פעמיים

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מה תוכלו לעשות עם הילד שלכם כשהוא משועמם. כעת, כשי שלכם את 3 הפעילויות שלעיל, אתם יכולים ליישם וליהנות מרגעי שקט.

ילדה מנגנת

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
כניסה לבית
הכל על בחירת בית מזוזה מעוצב

מזוזה נמצאת ברוב הבתים בישראל, כחלק משמעותי ועיקרי בבית. לפי המצווה והדת היהודית יש לתקוע מזוזה בכל בית יהודי. המזוזה מורכבת מקלף ובית מזוזה בו

קרא עוד »
חתן
3 דרכים לקבלת ברכה מהרבי

כיום כמו בעבר, פונים אל הרבי מליובאוויטש חסידים רבים ומבקשי ישועה מכל החוגים על מנת לבקש עצה ותושיה ולהיענות בברכה. מכתבים לרבי מכונים "פדיון נפש"

קרא עוד »
עמדת שטיפת ידיים
סוגים שונים של מייבש ידיים

שנת 2020 שינתה את החיים של רבים מאתנו. אפשר לומר בוודאות שאחד השינויים המשמעותיים שבאו לידי ביטוי בשנה הזו ועדיין נותרו בחיים שלנו נוגעים לתחום

קרא עוד »