חיפוש

הכי יפה לבעלי: 3 טיפים לבחירת הלבשה תחתונה לחתונה

נשים רבות שעתידות להתחתן מוצאות את עצמן לא פעם תוהות מה הן צריכות לדעת רגע לפני שהן יוצאות לבחור שמלת כלה, נעליים ובגדי הלבשה תחתונה. מדובר בעניין ידוע ומוכר שגרם לנו להבין כי עלינו לעצור את רצף כתיבת המדריכים שלנו במטרה להעניק טיפים בנושא. לאחר שהעלינו 2 מדריכים בנושאים האחרים, יצאנו לבדוק מהם הטיפים לבחירה של הלבשה תחתונה לחתונה. הישארו אתנו ותגלו את כל מה שרציתן לדעת.

 

תכירו את המומחיות שסייעו לנו בכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכן את 3 הטיפים לבחירה נכונה של הלבשה תחתונה לחתונה, עליכן לדעת כי הפעם בחרנו להסתייע בחכמת ההמונים. מה הכוונה? החלטנו לפנות אל נשים שהתחתנו לאחרונה ושאלנו אותן – מה הטיפ שלכן לנשים שעתידות לבחור ממש בקרוב הלבשה תחתונה לחתונה שלהן? מעל ל – 100 נשים הגיבו לנו וציינו את הטיפים שלהן ואנחנו בחרנו את 3 הטיפים הטובים ביותר. אתן מוכנות? כי בשורות הבאות תוכלו לגלות מקרוב את הטיפים הכי טובים שלא תקבלו בשום מקום אחר.

 

הכי יפה לבעלי: הטיפ ה – 1 לבחירת הלבשה תחתונה לחתונה

הטיפ ה – 1 שאתן חייבות לדעת רגע לפני שאתן יוצאות לבחור הלבשה תחתונה לחתונה זו העובדה שאתן לא צריכות לבחור רק לבן. לא מעט נשים בוחרות אביזרים לכלה, ביגוד והנעלה בגווני לבן – שמנת. בהלבשה התחתונה את יכולה להתפרע. תאמינו לנו שבן הזוג שלכן לא ירצה לראות יותר בגדים לבנים מיד לאחר החתונה. לכן, זה הזמן לבחור הלבשה תחתונה מגוונת. הנה כמה צבעים שהוצעו לנו:

  • הדפס מנומר
  • הדפס זברה
  • תחרה שחורה
  • תחרה אדומה ועוד

 

הכי יפה לבעלי: הטיפ ה – 2 לבחירת הלבשה תחתונה לחתונה

הטיפ השני נוגע לבחירה נכונה של סוג ההלבשה. במהלך החתונה עצמה את צריכה ללבוש הלבשה תחתונה נוחה ומחטבת. כך שגם אם בחרת בתחתון בהדפס מנומר, את יכולה ללבוש מעליו מחטב בצבע גוף שיסווה את התחתון (שישמש אותך לשלבים מאוחרים יותר של הערב). תשימי לב שלחתונה עצמה את לובשת רק מה שנוח לך ומתאים לשמלה הנבחרת.

 

הכי יפה לבעלי: הטיפ ה – 3 לבחירת הלבשה תחתונה לחתונה

הטיפ ה – 3 נוגע לשעות שלאחר סיום החתונה. את צריכה לבחור לשלב זה הלבשה תחתונה מגוונת ככל הניתן. שכן, כך תוכלי לבחור את ההלבשה המתאימה לך ביותר בהתאם למצב הרוח. ההצעה היא להכין מראש תחתונים אכילים, תחתוני חוטיני, גוזיות, חזיות עם תחרה או כל דבר אחר שעולה בראשך. גיוון היא מילת המפתח כאן.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לך לדעת את 3 הטיפים לבחירה של הלבשה תחתונה לחתונה שלך. כעת, כשיש לך את כל המידע, נותר לך רק לבחור וליהנות מכל בחירה. נאחל לך מזל טוב!

זוג

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
דוגמנית
בחירת טופים ליום יום

טופ הינו פריט האופנה הלוהט ביותר המאפשר לנו משחק יומיומי לחידוש ורענון המלתחה שלנו עם הגזרות, הצבעים וההדפסים הכי נכונים. בחנות האונליין של H&M תוכלו

קרא עוד »
אישה
כיצד מזהים חזיה איכותית?

נשים רבות מוצאות את עצמן לא פעם מגלות לאחר זמן מה כי החזייה שרכשו אינה איכותית כלל. המצב מתגלה בדרך – כלל לאחר כביסה ראשונה

קרא עוד »
בחור עם מכנס ג'ינס
הדפסת לוגו על מכנסיים

כיום, עולם הדפסות הבגדים הולך וצובר תאוצה, עד שהדפסת חולצות,  כובעים ומכנסיים כבר הפכה לדבר בשגרה של כל בית ספר, חוג, חברה ועסק. ההדפסה על

קרא עוד »
מסגרת אופנתית
5 יתרונות למשקפי מולטיפוקל

ודאי שמעתם לפחות פעם אחת את המושג ״מולטיפוקל״. עדשות מולטיפוקל נותנות פתרון אידיאלי לכל סוגי הטווחים של הראייה. העדשות הן בעלות מספר מוקדי ראייה בעדשה

קרא עוד »