חיפוש

המדריך המלא להכנת הילד לבר מצווה

אירוע בר המצווה הולך ומתקרב וההתרגשות הולכת וגוברת ככל שהימים עוברים.

הייתם חכמים וכבר סגרתם את כל הדברים מראש – אולם, דיג'יי, בית כנסת לעלייה לתורה, קייטרינג, הזמנות ורשימות אורחים מסודרות, אבל מרגיש לכם בכל אופן שמשהו עדיין חסר.

החשש הזה לגיטימי וברור לחלוטין, היות ואירועי בר המצווה הם הפעם הראשונה שבה הילד שלכם הוא הכוכב של האירוע וצריך להיות במיטבו לאורך זמן רב.

בשביל שלא תיתקלו בהפתעות לא רצויות, הכנו לכם כאן את המדריך המלא להכנת הילד לבר מצווה, ככה שגם אתם וגם הוא תוכלו להיות רגועים לגמרי לקראת היום הגדול.

אז בואו נראה איך עושים את זה כמו שצריך וגורמים לילד שלכם להיות לא פחות ממאה אחוז!

 

מה כבר יש להכין? בסך הכל בר מצווה

חלק מכם עלולים לחשוב שהכנת הילד לבר מצווה היא עניין מיותר וחסר חשיבות, אך דעו לכם שגם אם הילד שלכם באופן כללי הכי מגניב, זורם וקליל בעולם – משהו ביום הזה עלול להוציא ממנו צדדים אחרים אם לא תכינו אותו. ולמה?

אירוע בר המצווה כולל עמידה מול קהל וקריאה בתורה וכל העיניים עומדות להיות נשואות אליו. מעבר לזה, גם אירוע החגיגה יעמיד אותו במרכז העניינים, ולא בטוח שביום יום הוא רגיל למעמד שכזה. בדיוק מסיבות אלו, הכנת הילד לבר מצווה היא חלק בלתי נפרד מההיערכות הכללית לאירוע.

 

המדריך המלא להכנת הילד לבר מצווה

אז מה בעצם צריך לעשות להכנת הילד לבר מצווה? פשוט מאוד. לא תצטרכו להשקיע כאן המון מאמץ והשקעה, אבל בהחלט רצוי לדעת שזהו חלק שלא מומלץ לוותר עליו. ראשית, רצוי לדבר בפתיחות עם הילד על מה עומד להיות, מה יביא איתו המעמד, מי עומד להגיע והראו לו גם את סדר העניינים של האירוע. ברגע שהוא יהיה חלק מהעניין, יהיה לו הרבה יותר קל להיערך נפשית עם עצמו.

בנוסף, ספרו לו כמה אתם סומכים עליו ושתפו אותו בזה שאתם יודעים שהוא יעמוד במעמד הזה כמו גדול, ושבסופו של דבר האירוע הזה הוא בשבילו וכל מי שמגיע כאורח מגיע כדי לכבד אותו ולהיות חלק מהמעמד המכובד שלו. כל אלו יגרמו לו להבין שכל האירוע הזה, בסופו של דבר, הוא בשבילו ולא בשביל אף אחד אחר.

 

לבוש הוא חלק בלתי נפרד מהכנת הילד לבר מצווה

אירוע בר המצווה הוא הפעם הראשונה שבה הילד שלכם ילבש לבוש שהוא קצת יותר משודרג מבגדי היום יום שלו, ולכן חשוב לקנות בגדים לבר מצווה במקום איכותי שיבטיח גם מראה טוב וגם איכות בלתי מתפשרת. כנראה שתבחרו כאן בחליפה שתכבד את המעמד, ולכן חשוב כחלק מהכנת הילד לבר מצווה למדוד חליפות ולראות שהכל יושב לו נוח ונעים.

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אמן חושים
 אמן חושים מומלץ לאירועים

ישנה נטייה לחשוב שאמני חושים הם אמנים שמופעים אך ורק בבמות גדולות ובאירועי ענק, אך לא כך הדבר. בשנים האחרונות החלה מגמה הולכת וגוברת של

קרא עוד »